Bol pentru micul dejun sănătos și savuros

Trebuie să vezi asta

vegis.ro%20

Această rețetă de bol pentru micul dejun savuros nu este doar ușor de făcut, ci și versatilă. Adăugați, omiteți sau înlocuiți orice doriți! Această postare include, de asemenea, idei de rețete pentru un plan de masă sănătos.

Dacă doriți să trăiți mai sănătos în acest an, dar nu știți ce să mâncați la micul dejun, încercați această rețetă ușoară de bol pentru micul dejun.

Bol pentru mic dejun sănătos și savuros
Bol pentru mic dejun sănătos și savuros

Este plină de ingrediente care vă fac bine, iar cel mai bun lucru la această rețetă de bol de mic dejun savuros este faptul că poate fi transformată și într-un prânz delicios. O puteți savura așa cum este sau puteți adăuga piept de pui pentru o masă mai sățioasă.

Chiar și câteva fâșii de șuncă vor funcționa bine aici și pentru că acest bol pentru micul dejun savuros pentru micul dejun este plin de nutrienți și fibre, nu trebuie să va simțiți vinovat pentru asta.

Ingrediente pentru bolul pentru mic dejun sănătos
Ingrediente pentru bolul pentru micul dejun sănătos

Ingrediente bol pentru micul dejun

Quinoa gătită într-un bol
Quinoa gătită într-un bol

Cum se prepară un bol pentru un micul dejun sănătos și gustos

Acest mic dejun relativ rapid poate fi pregătit în 5 minute dacă ați gătit quinoa și oul cu o seară înainte. Dimineața, tot ce vă rămâne de făcut este să sotați spanacul și roșiile cherry, care literalmente nu durează mai mult de 3 minute.

CITEȘTE ȘI:
Pizza cu cârnați afumați și brânză

Într-o tigaie (tigaie), încălziți uleiul de măsline. Adăugați roșiile cherry, spanacul și asezonați-le cu sare și piper negru. Se sotează până când spanacul este ofilit și roșiile cherry sunt ușor fierte, timp de aproximativ 2 minute.

Între timp, luați un bol pentru micul dejun. Adăugați în el quinoa gătită (asezonată cu sare), oul fiert tare, avocado feliat și brânza de vaci. Când spanacul și roșiile cherry sunt gata, adăugați-le în bol și stropiți totul cu ulei de măsline și presărați cu semințe de susan (opțional).

Spanac și roșii sotate în tigaie
Spanac și roșii sotate în tigaie

Înlocuiri și opțiuni de ingrediente

Dacă nu vă place spanacul, puteți folosi în schimb rucola proaspătă sau kale. Nu trebuie să le gătiți pe acestea.

Quinoa poate fi înlocuită in acest bol pentru mic dejun sănătos și savuros cu ușurință cu hrișcă gătită sau faro gătită.

Ouăle fierte tari pot fi gătite cu ușurință cu o seară înainte sau duminică și păstrate în frigider până când sunt gata de utilizare (cu tot cu coajă vor rezista cel puțin o săptămână. Decojite vor trebui păstrate într-un recipient etanș și ar trebui să reziste cel puțin 3 zile dacă sunt păstrate corespunzător). Ați încercat să le gătiți într-o oală sub presiune?

Brânza de vaci este o sursă excelentă de proteine, așa că acum îmi place să o adaug mai des la mesele mele de mic dejun. Puteți să o omiteți dacă nu doriți să o folosiți, dar vă recomand să o încercați. in acest bol pentru mic dejun sănătos și savuros.

CITEȘTE ȘI:
Salată cu ceapă marinată: 2 rețete pe care sa le faci

Ați putea folosi maioneză pentru acest bol pentru mic dejun sănătos și savuros, dar dacă vă plac rețetele sănătoase pentru micul dejun, ar trebui să folosiți doar puțin.

Bol pentru micul dejun gata de a fi savurat
Bol pentru micul dejun gata de a fi savurat

Cum pregătești un bol pentru micul dejun

Ulei de măsline – recomand cu căldură să folosiți ulei de măsline extravirgin.

Roșii cherry – dacă sunt destul de mari, tăiați-le în două. Dacă nu, nu trebuie să le tăiați deloc.

Quinoa – există 3 tipuri diferite de quinoa, așa că puteți folosi oricare dintre cele disponibile în magazinul dvs. local. Timpul de gătire poate varia ușor, așa că vă rugăm să urmați instrucțiunile de pe ambalaj. Eu o fierb timp de aproximativ 15 minute. ¼ cană de quinoa crudă (uscată) ar trebui să vă dea aproximativ 1 cană gătită.

Gătiți câteva ouă cu o seară înainte, decojiți-le și aveți-le pregătite într-un recipient sigilat pentru dimineața (sau diminețile) următoare. Puteți face același lucru cu quinoa – gătiți o cantitate mare și păstrați-o în frigider până când este gata de utilizare. Ar trebui să reziste 3-4 zile dacă este păstrată corespunzător.

Ouăle prăjite (cu fața în sus) sau omletele sunt, de asemenea, o alternativă excelentă.

Bol pentru micul dejun sănătos și savuros

Bol pentru mic dejun sănătos și savuros

Bol pentru micul dejun sănătos și savurosOrganics Food
Această rețetă de bol pentru mic dejun savuros nu este doar ușor de făcut, ci și versatilă. Adăugați, omiteți sau înlocuiți orice doriți! Această postare include, de asemenea, idei de rețete pentru un plan de masă sănătos.
Dacă doriți să trăiți mai sănătos în acest an, dar vă luptați cu ce să mâncați la micul dejun, încercați această rețetă ușoară de bol pentru micul dejun.
Nici o recenzie inca
Timp de Pregatire 10 mins
Timp Total 10 mins
Fel Cina, Mic dejun
Porții 1
Calorii 651 kcal

Ingrediente Reteta
 

Instructiuni de preparare
 

  • Într-o tigaie (tigaie), încălziți uleiul de măsline. Adăugați roșiile cherry, spanacul și asezonați-le cu sare și piper negru.
  • Sotați până când spanacul este ofilit și roșiile cherry sunt ușor fierte, timp de aproximativ 2 minute.
  • Între timp, luați un bol pentru micul dejun. Adăugați în el quinoa gătită (asezonată cu sare), oul fiert tare, avocado feliat și brânza de vaci.
  • Când spanacul și roșiile cherry sunt gata, adăugați-le în bol și stropiți totul cu ulei de măsline și presărați cu semințe de susan (opțional).
  • Savurați!

Note Suplimentare:

Ulei de măsline – recomand cu căldură să folosiți ulei de măsline extravirgin.
Roșii cherry – dacă sunt destul de mari, tăiați-le în două. Dacă nu, nu trebuie să le tăiați deloc.
Quinoa – există 3 tipuri diferite de quinoa, așa că puteți folosi oricare dintre cele disponibile în magazinul dvs. local. Timpul de gătire poate varia ușor, așa că vă rugăm să urmați instrucțiunile de pe ambalaj. Eu o fierb timp de aproximativ 15 minute. ¼ cană de quinoa crudă (uscată) ar trebui să vă dea aproximativ 1 cană gătită.
Gătiți câteva ouă cu o seară înainte, decojiți-le și aveți-le pregătite într-un recipient sigilat pentru dimineața (sau diminețile) următoare. Puteți face același lucru cu quinoa – gătiți o cantitate mare și păstrați-o în frigider până când este gata de utilizare. Ar trebui să reziste 3-4 zile dacă este păstrată corespunzător. Ouăle prăjite (cu fața în soare) sau omletele sunt, de asemenea, o alternativă excelentă.
Nu trebuie să prăjiți roșiile cherry și spanacul dacă nu doriți. Asigură-te doar că le asezonezi cu sare, piper și ulei de măsline!

Calorii & Valori Nutriționale

Bol pentru mic dejun sănătos și savuros
Calcul per Portie
Calorii
 
651
kcal
33
%
% Valori Zilnice*
Grasimi
 
41
g
63
%
Grasimi Saturate