12.6 C
București
miercuri, septembrie 28, 2022

Calorii Alune de padure coapte Solaris

Trebuie să citești asta...

Organics Food
Organics Foodhttps://organicsfood.ro
Corpul tău este un templu, doar dacă îl tratezi ca atare. Mănâncă sănătos, gândește sănătos, trăiește mult și intens! Optând pentru o alimentație sănătoasă, îi asiguri organismului tău combustibilul și catalizatorii de care are nevoie pentru o viață plină de energie și bucurie.

Valori nutriționale și proprietăți pentru Alune de padure coapte Solaris

Calorii Alune de padure coapte Solaris, analiză nutrițională . Acest articol oferă informații despre compoziția nutritivă a produsului Alune de padure coapte Solaris. Acesta include o analiză a diferiților nutrienți, si a conținutului de minerale. De asemenea, oferă informații despre cantitatea de calorii, grăsimi, proteine, carbohidrați și fibre alimentare etc.

Produsul Alune de padure coapte Solaris conține 655 de calorii care pot fi arse de 164 minute de mers pe jos, 55 minute de alergare (jogging), 73 minute de ciclism, 73 minute de înot, 218 minute de yoga, 218 minute de cumpărături sau 164 minute de curățenie in casă. *Pentru mai multe activități, consultați tabelul de mai jos!

Consumul a 100 de grame din produsul Alune de padure coapte Solaris reprezinta 33% aport caloric din cantitatea zilnica estimata pentru un adult (2000 calorii). Produsul Alune de padure coapte Solaris contine 655 kilocalorii sau o valoare energetica de 2741 kj. Este un aliment din categoria Seminte

Informații nutriționale

Produsul Alune de padure coapte Solaris conține 64 grame de grăsimi, din care saturate 4 grame, 6 grame de carbohidrați, din care zaharuri 4 grame, 14 grame de proteine și 0 mg de sodiu. Densitate calorică: Foarte mare (6.55kCal/g)

655
CITEȘTE ȘI:
Calorii Conserva Năut Bio Carrefour

Valori medii nutriționale pentru 100 grame de produs

Numar caloriiCalorii65533% DZR
GrasimiGrăsimi64 g88% DZR
Grasimi saturatedin care Saturate4 g
Numar carbohidratiCarbohidrați6 g4% DZR
Zahardin care: Zahar4 g
ProteineProteine14 g8% DZR
SareSare0 mg0% DZR
*DZR – doza zilnică recomandată conform USDA

În cât timp arzi 655 de calorii?

Mers pe jos Mers pe jos 164 minute
Alergare Alergare (moderat) 55 minute
Bicicleta Bicicletă (moderat) 73 minute
Inot Înot (freestyle) 73 minute
Gimnastica Gimnastică 131 minute
Basket Baschet 94 minute
Fotbal Fotbal 82 minute
Tenis Tenis 82 minute
Yoga Yoga 218 minute
Cumparaturi Cumpărături 218 minute
Curatenie Curățenie 164 minute
*Acest tabel este o estimare pentru o persoana cu greutatea de 65 kilograme si este destinat doar în scop informativ.

Total calorii arse = Durata (în minute) x (MET x 3.5 x greutate în kg)/200

Calculatoarele au încorporată o activitate MET (metabolic equivalent for task). Acest număr estimează câtă energie folosește organismul în timpul unei anumite activități. Acesta variază în funcție de activitate și este standardizat astfel încât să poată fi utilizat în mod generalizat pentru diferite persoane și pentru a fi mai ușor de comparat diferite activități între ele.

Țineți cont de faptul că aceasta este o estimare generală și nu poate fi perfectă. Singura modalitate de a obține un număr cu adevărat precis este să mergeți la un laborator și să vă conectați la aparate care măsoară totul, de la VO2 max (absorbția maximă de oxigen) până la ritmul cardiac maxim.

Ce sunt caloriile? [Video]

Auzim tot timpul despre calorii: Câte calorii conține prăjitura asta? Câte calorii sunt arse făcând 100 de salturi, alergând pe distanțe lungi sau făcând agitație? Dar ce este o calorie, de fapt? Și de câte dintre ele avem nevoie de fapt? Emma Bryce explică modul în care câțiva factori diferiți ar trebui să intre în determinarea cantității recomandate pentru fiecare persoană.

CITEȘTE ȘI:
Calorii Seminte Chia Bio Natur

Calculează-ți aportul zilnic de calorii

Dacă obiectivul dvs. este pierderea în greutate, luați în considerare un deficit caloric față de aportul caloric zilnic recomandat pentru menținere.. Un deficit caloric este pur și simplu un deficit de energie – consumați mai puține calorii decât folosiți – astfel încât organismul dumneavoastră arde grăsimea stocată (excesul de greutate) drept combustibil.

Puteți crea un deficit caloric mâncând mai puțin decât are nevoie corpul dumneavoastră. De asemenea, puteți arde calorii suplimentare prin creșterea activității fizice. Combinarea celor două (o dietă echilibrată și exerciții fizice) este o strategie sănătoasă pentru a pierde în greutate.

Imperial
Metric
Informații de bază
Nivel de activitate
Rezultatele dvs:
Aportul caloric țintă pe zi:
0
- Advertisement -

Ultimele rețete