Calorii Amestec de fructe de mare Greek Style Eridanous Lidl

Trebuie să vezi asta

vegis.ro%20

Valori nutriționale și proprietăți pentru Amestec de fructe de mare Greek Style Eridanous Lidl

Calorii Amestec de fructe de mare Greek Style Eridanous Lidl, analiză nutrițională . Acest articol oferă informații despre compoziția nutritivă a produsului Amestec de fructe de mare Greek Style Eridanous Lidl. Acesta include o analiză a diferiților nutrienți, si a conținutului de minerale. De asemenea, oferă informații despre cantitatea de calorii, grăsimi, proteine, carbohidrați și fibre alimentare etc.

Produsul Amestec de fructe de mare Greek Style Eridanous Lidl conține 84 de calorii care pot fi arse de 21 minute de mers pe jos, 7 minute de alergare (jogging), 9 minute de ciclism, 9 minute de înot, 28 minute de yoga, 28 minute de cumpărături sau 21 minute de curățenie in casă. *Pentru mai multe activități, consultați tabelul de mai jos!

Consumul a 100 de grame din produsul Amestec de fructe de mare Greek Style Eridanous Lidl reprezinta 4% aport caloric din cantitatea zilnica estimata pentru un adult (2000 calorii). Produsul Amestec de fructe de mare Greek Style Eridanous Lidl contine 84 kilocalorii sau o valoare energetica de 351 kj. Este un aliment din categoria Peste

Informații nutriționale

Produsul Amestec de fructe de mare Greek Style Eridanous Lidl conține 3 grame de grăsimi, din care saturate 0 grame, 4 grame de carbohidrați, din care zaharuri 2 grame, 10 grame de proteine și 1300 mg de sodiu. Densitate calorică: Mica (0.84kCal/g)

CITEȘTE ȘI:
Calorii Fish fingers Ice Cap
84

Valori medii nutriționale pentru 100 grame de produs

Numar caloriiCalorii844% DZR
GrasimiGrăsimi3 g29% DZR
Grasimi saturatedin care Saturate0 g
Numar carbohidratiCarbohidrați4 g21% DZR
Zahardin care: Zahar2 g
ProteineProteine10 g50% DZR
SareSare1300 mg57% DZR
*DZR – doza zilnică recomandată conform USDA

Calorii alte produse

Loading ...

În cât timp arzi 84 de calorii?

Mers pe josMers pe jos21 minute
AlergareAlergare (moderat)7 minute
BicicletaBicicletă (moderat)9 minute
InotÎnot (freestyle)9 minute
GimnasticaGimnastică17 minute
BasketBaschet12 minute
FotbalFotbal10 minute
TenisTenis10 minute
YogaYoga28 minute
CumparaturiCumpărături28 minute
CuratenieCurățenie21 minute
*Acest tabel este o estimare pentru o persoana cu greutatea de 65 kilograme si este destinat doar în scop informativ.

Total calorii arse = Durata (în minute) x (MET x 3.5 x greutate în kg)/200

Calculatoarele au încorporată o activitate MET (metabolic equivalent for task). Acest număr estimează câtă energie folosește organismul în timpul unei anumite activități. Acesta variază în funcție de activitate și este standardizat astfel încât să poată fi utilizat în mod generalizat pentru diferite persoane și pentru a fi mai ușor de comparat diferite activități între ele.

Țineți cont de faptul că aceasta este o estimare generală și nu poate fi perfectă. Singura modalitate de a obține un număr cu adevărat precis este să mergeți la un laborator și să vă conectați la aparate care măsoară totul, de la VO2 max (absorbția maximă de oxigen) până la ritmul cardiac maxim.

Ce sunt caloriile? [Video]

Auzim tot timpul despre calorii: Câte calorii conține prăjitura asta? Câte calorii sunt arse făcând 100 de salturi, alergând pe distanțe lungi sau făcând agitație? Dar ce este o calorie, de fapt? Și de câte dintre ele avem nevoie de fapt? Emma Bryce explică modul în care câțiva factori diferiți ar trebui să intre în determinarea cantității recomandate pentru fiecare persoană.

CITEȘTE ȘI:
Calorii Salata de peste Neptun Losos

Calculează-ți aportul zilnic de calorii

Dacă obiectivul dvs. este pierderea în greutate, luați în considerare un deficit caloric față de aportul caloric zilnic recomandat pentru menținere.. Un deficit caloric este pur și simplu un deficit de energie – consumați mai puține calorii decât folosiți – astfel încât organismul dumneavoastră arde grăsimea stocată (excesul de greutate) drept combustibil.

Puteți crea un deficit caloric mâncând mai puțin decât are nevoie corpul dumneavoastră. De asemenea, puteți arde calorii suplimentare prin creșterea activității fizice. Combinarea celor două (o dietă echilibrată și exerciții fizice) este o strategie sănătoasă pentru a pierde în greutate

Imperial
Metric
Informații de bază
Nivel de activitate