Calorii Amestec faina pentru pâine și patiserii fără gluten și nivel scăzut de carbohidrați Szafi Reform Adio Grasime

Trebuie să vezi asta

vegis.ro%20

Valori nutriționale și proprietăți pentru Amestec faina pentru pâine și patiserii fără gluten și nivel scăzut de carbohidrați Szafi Reform Adio Grasime

Calorii Amestec faina pentru pâine și patiserii fără gluten și nivel scăzut de carbohidrați Szafi Reform Adio Grasime, analiză nutrițională . Acest articol oferă informații despre compoziția nutritivă a produsului Amestec faina pentru pâine și patiserii fără gluten și nivel scăzut de carbohidrați Szafi Reform Adio Grasime. Acesta include o analiză a diferiților nutrienți, si a conținutului de minerale. De asemenea, oferă informații despre cantitatea de calorii, grăsimi, proteine, carbohidrați și fibre alimentare etc.

Produsul Amestec faina pentru pâine și patiserii fără gluten și nivel scăzut de carbohidrați Szafi Reform Adio Grasime conține 306 de calorii care pot fi arse de 76 minute de mers pe jos, 26 minute de alergare (jogging), 34 minute de ciclism, 34 minute de înot, 102 minute de yoga, 102 minute de cumpărături sau 76 minute de curățenie in casă. *Pentru mai multe activități, consultați tabelul de mai jos!

Consumul a 100 de grame din produsul Amestec faina pentru pâine și patiserii fără gluten și nivel scăzut de carbohidrați Szafi Reform Adio Grasime reprezinta 15% aport caloric din cantitatea zilnica estimata pentru un adult (2000 calorii). Produsul Amestec faina pentru pâine și patiserii fără gluten și nivel scăzut de carbohidrați Szafi Reform Adio Grasime contine 306 kilocalorii sau o valoare energetica de 1280 kj. Este un aliment din categoria Seminte

CITEȘTE ȘI:
Calorii Caju crud Bio Market

Informații nutriționale

Produsul Amestec faina pentru pâine și patiserii fără gluten și nivel scăzut de carbohidrați Szafi Reform Adio Grasime conține 2 grame de grăsimi, din care saturate 1 grame, 48 grame de carbohidrați, din care zaharuri 1 grame, 8 grame de proteine și 20 mg de sodiu. Densitate calorică: Foarte mare (3.06kCal/g)

306

Valori medii nutriționale pentru 100 grame de produs

Numar caloriiCalorii30615% DZR
GrasimiGrăsimi2 g7% DZR
Grasimi saturatedin care Saturate1 g
Numar carbohidratiCarbohidrați48 g79% DZR
Zahardin care: Zahar1 g
ProteineProteine8 g14% DZR
SareSare20 mg1% DZR
*DZR – doza zilnică recomandată conform USDA

Calorii alte produse

Loading ...

În cât timp arzi 306 de calorii?

Mers pe josMers pe jos76 minute
AlergareAlergare (moderat)26 minute
BicicletaBicicletă (moderat)34 minute
InotÎnot (freestyle)34 minute
GimnasticaGimnastică61 minute
BasketBaschet44 minute
FotbalFotbal38 minute
TenisTenis38 minute
YogaYoga102 minute
CumparaturiCumpărături102 minute
CuratenieCurățenie76 minute
*Acest tabel este o estimare pentru o persoana cu greutatea de 65 kilograme si este destinat doar în scop informativ.

Total calorii arse = Durata (în minute) x (MET x 3.5 x greutate în kg)/200

Calculatoarele au încorporată o activitate MET (metabolic equivalent for task). Acest număr estimează câtă energie folosește organismul în timpul unei anumite activități. Acesta variază în funcție de activitate și este standardizat astfel încât să poată fi utilizat în mod generalizat pentru diferite persoane și pentru a fi mai ușor de comparat diferite activități între ele.

Țineți cont de faptul că aceasta este o estimare generală și nu poate fi perfectă. Singura modalitate de a obține un număr cu adevărat precis este să mergeți la un laborator și să vă conectați la aparate care măsoară totul, de la VO2 max (absorbția maximă de oxigen) până la ritmul cardiac maxim.

CITEȘTE ȘI:
Calorii Alune crude Horeca

Ce sunt caloriile? [Video]

Auzim tot timpul despre calorii: Câte calorii conține prăjitura asta? Câte calorii sunt arse făcând 100 de salturi, alergând pe distanțe lungi sau făcând agitație? Dar ce este o calorie, de fapt? Și de câte dintre ele avem nevoie de fapt? Emma Bryce explică modul în care câțiva factori diferiți ar trebui să intre în determinarea cantității recomandate pentru fiecare persoană.

Calculează-ți aportul zilnic de calorii

Dacă obiectivul dvs. este pierderea în greutate, luați în considerare un deficit caloric față de aportul caloric zilnic recomandat pentru menținere.. Un deficit caloric este pur și simplu un deficit de energie – consumați mai puține calorii decât folosiți – astfel încât organismul dumneavoastră arde grăsimea stocată (excesul de greutate) drept combustibil.Puteți crea un deficit caloric mâncând mai puțin decât are nevoie corpul dumneavoastră. De asemenea, puteți arde calorii suplimentare prin creșterea activității fizice. Combinarea celor două (o dietă echilibrată și exerciții fizice) este o strategie sănătoasă pentru a pierde în greutate

Imperial
Metric
Informații de bază
Nivel de activitate