Calorii Amestec miere, polen, propolis, laptisor de matca Energo Forte

Trebuie să vezi asta

vegis.ro%20

Valori nutriționale și proprietăți pentru Amestec miere, polen, propolis, laptisor de matca Energo Forte

Calorii Amestec miere, polen, propolis, laptisor de matca Energo Forte, analiză nutrițională . Acest articol oferă informații despre compoziția nutritivă a produsului Amestec miere, polen, propolis, laptisor de matca Energo Forte. Acesta include o analiză a diferiților nutrienți, si a conținutului de minerale. De asemenea, oferă informații despre cantitatea de calorii, grăsimi, proteine, carbohidrați și fibre alimentare etc.

Produsul Amestec miere, polen, propolis, laptisor de matca Energo Forte conține 376 de calorii care pot fi arse de 94 minute de mers pe jos, 31 minute de alergare (jogging), 42 minute de ciclism, 42 minute de înot, 125 minute de yoga, 125 minute de cumpărături sau 94 minute de curățenie in casă. *Pentru mai multe activități, consultați tabelul de mai jos!

Consumul a 100 de grame din produsul Amestec miere, polen, propolis, laptisor de matca Energo Forte reprezinta 19% aport caloric din cantitatea zilnica estimata pentru un adult (2000 calorii). Produsul Amestec miere, polen, propolis, laptisor de matca Energo Forte contine 376 kilocalorii sau o valoare energetica de 1574 kj. Este un aliment din categoria Altele

Informații nutriționale

Produsul Amestec miere, polen, propolis, laptisor de matca Energo Forte conține 1 grame de grăsimi, din care saturate 0 grame, 82 grame de carbohidrați, din care zaharuri 0 grame, 7 grame de proteine și 0 mg de sodiu. Densitate calorică: Foarte mare (3.76kCal/g)

CITEȘTE ȘI:
Calorii Gem de căpșuni cu 30% zahăr Carrefour
376

Valori medii nutriționale pentru 100 grame de produs

Numar caloriiCalorii37619% DZR
GrasimiGrăsimi1 g4% DZR
Grasimi saturatedin care Saturate0 g
Numar carbohidratiCarbohidrați82 g89% DZR
Zahardin care: Zahar0 g
ProteineProteine7 g7% DZR
SareSare0 mg0% DZR
*DZR – doza zilnică recomandată conform USDA

Calorii alte produse

Loading ...

În cât timp arzi 376 de calorii?

Mers pe josMers pe jos94 minute
AlergareAlergare (moderat)31 minute
BicicletaBicicletă (moderat)42 minute
InotÎnot (freestyle)42 minute
GimnasticaGimnastică75 minute
BasketBaschet54 minute
FotbalFotbal47 minute
TenisTenis47 minute
YogaYoga125 minute
CumparaturiCumpărături125 minute
CuratenieCurățenie94 minute
*Acest tabel este o estimare pentru o persoana cu greutatea de 65 kilograme si este destinat doar în scop informativ.

Total calorii arse = Durata (în minute) x (MET x 3.5 x greutate în kg)/200

Calculatoarele au încorporată o activitate MET (metabolic equivalent for task). Acest număr estimează câtă energie folosește organismul în timpul unei anumite activități. Acesta variază în funcție de activitate și este standardizat astfel încât să poată fi utilizat în mod generalizat pentru diferite persoane și pentru a fi mai ușor de comparat diferite activități între ele.

Țineți cont de faptul că aceasta este o estimare generală și nu poate fi perfectă. Singura modalitate de a obține un număr cu adevărat precis este să mergeți la un laborator și să vă conectați la aparate care măsoară totul, de la VO2 max (absorbția maximă de oxigen) până la ritmul cardiac maxim.

Ce sunt caloriile? [Video]

Auzim tot timpul despre calorii: Câte calorii conține prăjitura asta? Câte calorii sunt arse făcând 100 de salturi, alergând pe distanțe lungi sau făcând agitație? Dar ce este o calorie, de fapt? Și de câte dintre ele avem nevoie de fapt? Emma Bryce explică modul în care câțiva factori diferiți ar trebui să intre în determinarea cantității recomandate pentru fiecare persoană.

CITEȘTE ȘI:
Calorii Sunca presata AlCampo

Calculează-ți aportul zilnic de calorii

Dacă obiectivul dvs. este pierderea în greutate, luați în considerare un deficit caloric față de aportul caloric zilnic recomandat pentru menținere.. Un deficit caloric este pur și simplu un deficit de energie – consumați mai puține calorii decât folosiți – astfel încât organismul dumneavoastră arde grăsimea stocată (excesul de greutate) drept combustibil.

Puteți crea un deficit caloric mâncând mai puțin decât are nevoie corpul dumneavoastră. De asemenea, puteți arde calorii suplimentare prin creșterea activității fizice. Combinarea celor două (o dietă echilibrată și exerciții fizice) este o strategie sănătoasă pentru a pierde în greutate

Imperial
Metric
Informații de bază
Nivel de activitate