Calorii Baton cu fibre My Fibre Tranzit Sly Nutritia

Trebuie să vezi asta

vegis.ro%20

Valori nutriționale și proprietăți pentru Baton cu fibre My Fibre Tranzit Sly Nutritia

Calorii Baton cu fibre My Fibre Tranzit Sly Nutritia, analiză nutrițională . Acest articol oferă informații despre compoziția nutritivă a produsului Baton cu fibre My Fibre Tranzit Sly Nutritia. Acesta include o analiză a diferiților nutrienți, si a conținutului de minerale. De asemenea, oferă informații despre cantitatea de calorii, grăsimi, proteine, carbohidrați și fibre alimentare etc.

Produsul Baton cu fibre My Fibre Tranzit Sly Nutritia conține 338 de calorii care pot fi arse de 84 minute de mers pe jos, 28 minute de alergare (jogging), 38 minute de ciclism, 38 minute de înot, 113 minute de yoga, 113 minute de cumpărături sau 84 minute de curățenie in casă. *Pentru mai multe activități, consultați tabelul de mai jos!

Consumul a 100 de grame din produsul Baton cu fibre My Fibre Tranzit Sly Nutritia reprezinta 17% aport caloric din cantitatea zilnica estimata pentru un adult (2000 calorii). Produsul Baton cu fibre My Fibre Tranzit Sly Nutritia contine 338 kilocalorii sau o valoare energetica de 1413 kj. Este un aliment din categoria Snacks-uri

Informații nutriționale

Produsul Baton cu fibre My Fibre Tranzit Sly Nutritia conține 14 grame de grăsimi, din care saturate 7 grame, 36 grame de carbohidrați, din care zaharuri 7 grame, 17 grame de proteine și 350 mg de sodiu. Densitate calorică: Foarte mare (3.37kCal/g)

CITEȘTE ȘI:
Calorii Sport Energy Muesli Bar Baton de cereale cu seminte si fructe Cerbona
338

Valori medii nutriționale pentru 100 grame de produs

Numar caloriiCalorii33817% DZR
GrasimiGrăsimi14 g38% DZR
Grasimi saturatedin care Saturate7 g
Numar carbohidratiCarbohidrați36 g42% DZR
Zahardin care: Zahar7 g
ProteineProteine17 g20% DZR
SareSare350 mg15% DZR
*DZR – doza zilnică recomandată conform USDA

Calorii alte produse

Loading ...

În cât timp arzi 338 de calorii?

Mers pe josMers pe jos84 minute
AlergareAlergare (moderat)28 minute
BicicletaBicicletă (moderat)38 minute
InotÎnot (freestyle)38 minute
GimnasticaGimnastică68 minute
BasketBaschet48 minute
FotbalFotbal42 minute
TenisTenis42 minute
YogaYoga113 minute
CumparaturiCumpărături113 minute
CuratenieCurățenie84 minute
*Acest tabel este o estimare pentru o persoana cu greutatea de 65 kilograme si este destinat doar în scop informativ.

Total calorii arse = Durata (în minute) x (MET x 3.5 x greutate în kg)/200

Calculatoarele au încorporată o activitate MET (metabolic equivalent for task). Acest număr estimează câtă energie folosește organismul în timpul unei anumite activități. Acesta variază în funcție de activitate și este standardizat astfel încât să poată fi utilizat în mod generalizat pentru diferite persoane și pentru a fi mai ușor de comparat diferite activități între ele.

Țineți cont de faptul că aceasta este o estimare generală și nu poate fi perfectă. Singura modalitate de a obține un număr cu adevărat precis este să mergeți la un laborator și să vă conectați la aparate care măsoară totul, de la VO2 max (absorbția maximă de oxigen) până la ritmul cardiac maxim.

Ce sunt caloriile? [Video]

Auzim tot timpul despre calorii: Câte calorii conține prăjitura asta? Câte calorii sunt arse făcând 100 de salturi, alergând pe distanțe lungi sau făcând agitație? Dar ce este o calorie, de fapt? Și de câte dintre ele avem nevoie de fapt? Emma Bryce explică modul în care câțiva factori diferiți ar trebui să intre în determinarea cantității recomandate pentru fiecare persoană.

CITEȘTE ȘI:
Calorii Cascaval Primo Prato

Calculează-ți aportul zilnic de calorii

Dacă obiectivul dvs. este pierderea în greutate, luați în considerare un deficit caloric față de aportul caloric zilnic recomandat pentru menținere.. Un deficit caloric este pur și simplu un deficit de energie – consumați mai puține calorii decât folosiți – astfel încât organismul dumneavoastră arde grăsimea stocată (excesul de greutate) drept combustibil.

Puteți crea un deficit caloric mâncând mai puțin decât are nevoie corpul dumneavoastră. De asemenea, puteți arde calorii suplimentare prin creșterea activității fizice. Combinarea celor două (o dietă echilibrată și exerciții fizice) este o strategie sănătoasă pentru a pierde în greutate

Imperial
Metric
Informații de bază
Nivel de activitate