-1 C
București
miercuri, februarie 1, 2023

Calorii Baton martipan cu crema de alune Favorina

Trebuie să citești asta...

Valori nutriționale și proprietăți pentru Baton martipan cu crema de alune Favorina

Calorii Baton martipan cu crema de alune Favorina, analiză nutrițională . Acest articol oferă informații despre compoziția nutritivă a produsului Baton martipan cu crema de alune Favorina. Acesta include o analiză a diferiților nutrienți, si a conținutului de minerale. De asemenea, oferă informații despre cantitatea de calorii, grăsimi, proteine, carbohidrați și fibre alimentare etc.

Produsul Baton martipan cu crema de alune Favorina conține 502 de calorii care pot fi arse de 126 minute de mers pe jos, 42 minute de alergare (jogging), 56 minute de ciclism, 56 minute de înot, 167 minute de yoga, 167 minute de cumpărături sau 126 minute de curățenie in casă. *Pentru mai multe activități, consultați tabelul de mai jos!

Consumul a 100 de grame din produsul Baton martipan cu crema de alune Favorina reprezinta 25% aport caloric din cantitatea zilnica estimata pentru un adult (2000 calorii). Produsul Baton martipan cu crema de alune Favorina contine 502 kilocalorii sau o valoare energetica de 2100 kj. Este un aliment din categoria Dulciuri

Informații nutriționale

Produsul Baton martipan cu crema de alune Favorina conține 27 grame de grăsimi, din care saturate 8 grame, 55 grame de carbohidrați, din care zaharuri 54 grame, 7 grame de proteine și 30 mg de sodiu. Densitate calorică: Foarte mare (5.02kCal/g)

CITEȘTE ȘI:
Calorii Pufuleți Hanul Boieresc
502

Valori medii nutriționale pentru 100 grame de produs

Numar caloriiCalorii50225% DZR
GrasimiGrăsimi27 g49% DZR
Grasimi saturatedin care Saturate8 g
Numar carbohidratiCarbohidrați55 g45% DZR
Zahardin care: Zahar54 g
ProteineProteine7 g6% DZR
SareSare30 mg1% DZR
*DZR – doza zilnică recomandată conform USDA
Calorii baton martipan cu crema de alune favorina

În cât timp arzi 502 de calorii?

Mers pe jos Mers pe jos 126 minute
Alergare Alergare (moderat) 42 minute
Bicicleta Bicicletă (moderat) 56 minute
Inot Înot (freestyle) 56 minute
Gimnastica Gimnastică 100 minute
Basket Baschet 72 minute
Fotbal Fotbal 63 minute
Tenis Tenis 63 minute
Yoga Yoga 167 minute
Cumparaturi Cumpărături 167 minute
Curatenie Curățenie 126 minute
*Acest tabel este o estimare pentru o persoana cu greutatea de 65 kilograme si este destinat doar în scop informativ.

Total calorii arse = Durata (în minute) x (MET x 3.5 x greutate în kg)/200

Calculatoarele au încorporată o activitate MET (metabolic equivalent for task). Acest număr estimează câtă energie folosește organismul în timpul unei anumite activități. Acesta variază în funcție de activitate și este standardizat astfel încât să poată fi utilizat în mod generalizat pentru diferite persoane și pentru a fi mai ușor de comparat diferite activități între ele.

Țineți cont de faptul că aceasta este o estimare generală și nu poate fi perfectă. Singura modalitate de a obține un număr cu adevărat precis este să mergeți la un laborator și să vă conectați la aparate care măsoară totul, de la VO2 max (absorbția maximă de oxigen) până la ritmul cardiac maxim.

Ce sunt caloriile? [Video]

Auzim tot timpul despre calorii: Câte calorii conține prăjitura asta? Câte calorii sunt arse făcând 100 de salturi, alergând pe distanțe lungi sau făcând agitație? Dar ce este o calorie, de fapt? Și de câte dintre ele avem nevoie de fapt? Emma Bryce explică modul în care câțiva factori diferiți ar trebui să intre în determinarea cantității recomandate pentru fiecare persoană.

CITEȘTE ȘI:
Calorii Vișine Amarena îndulcite Lidl

Calculează-ți aportul zilnic de calorii

Dacă obiectivul dvs. este pierderea în greutate, luați în considerare un deficit caloric față de aportul caloric zilnic recomandat pentru menținere.. Un deficit caloric este pur și simplu un deficit de energie – consumați mai puține calorii decât folosiți – astfel încât organismul dumneavoastră arde grăsimea stocată (excesul de greutate) drept combustibil.

Puteți crea un deficit caloric mâncând mai puțin decât are nevoie corpul dumneavoastră. De asemenea, puteți arde calorii suplimentare prin creșterea activității fizice. Combinarea celor două (o dietă echilibrată și exerciții fizice) este o strategie sănătoasă pentru a pierde în greutate

Imperial
Metric
Basic Information
years
kg
cm
Activity Level
Your results:
Target calorie intake per day:
0

Citește și aceste articole:

  • Chiftele de piept de pui: 15 dintre cele mai gustoase rețete
    Daca vrei sa servesti chiftele de piept de pui delicioase, nu căuta mai departe! Acest articol prezintă 15 dintre cele mai gustoase rețete pentru chiftele de piept de pui, gata să fie servite în orice moment. Descopera cum sa pregatesti cele mai delicioase chiftele de pui si serveste-le familiei tale!
  • Pateu de ficat de pui de casă. 15 rețete grozave
    Descoperă 15 rețete grozave pentru pateu de ficat de pui de casă. Învață cum să prepari un pateu de ficat de pui gustos și sănătos, folosind ingrediente simple și naturale. Încearcă aceste rețete ușor de preparat și bucură-te de savoarea delicioasă a pateului de ficat de pui.
  • Cum să faci chipsuri acasă: 9 rețete ușoare
    Este greu să găsești oameni care să nu fie încântați de chipsuri, deoarece acestea sunt una dintre cele mai populare gustări din lume. În același […]
  • Cum să murezi varza corect: 6 pași
    Învăță cum să murezi varza corect: 6 pași, ce ingrediente să folosești și cum să obții cea mai bună varză murată. Descoperă acum cele 6 pași esențiali pentru murarea corectă a varzei și bucură-te de mâncarea ta preferată!
  • Salam de biscuiți cu ciocolată. 20 de rețete din copilăria mea
    Salamul de biscuiți cu ciocolată este un desert delicios și simplu de preparat, care ne aduce aminte de copilăria noastră. Pe site-ul meu vei găsi […]
Calorii baton martipan cu crema de alune favorina

Articolele din acest site au rol informativ. Administratorii site-ului nu sunt responsabili pentru încercarea de a aplica o rețetă, un sfat sau o dietă și nici nu garantează că informațiile furnizate vă vor ajuta sau nu vă vor dăuna personal. Fiți prudenți și consultați întotdeauna un medic sau un nutriționist!

Vă mulțumim că ați citit! Dacă acest articol vi se pare util și interesant, vă rugăm să îl distribuiți pe rețelele de socializare pentru a fi citit și de alții. În acest fel ne ajutați și ne motivați să scriem mai multe articole interesante.

Ultimele rețete