Calorii Bautura cu aroma de portocale, fructul pasiunii si aloe vera VIWA Body Protection

Trebuie să vezi asta

vegis.ro%20

Valori nutriționale și proprietăți pentru Bautura cu aroma de portocale, fructul pasiunii si aloe vera VIWA Body Protection

Calorii Bautura cu aroma de portocale, fructul pasiunii si aloe vera VIWA Body Protection, analiză nutrițională . Acest articol oferă informații despre compoziția nutritivă a produsului Bautura cu aroma de portocale, fructul pasiunii si aloe vera VIWA Body Protection. Acesta include o analiză a diferiților nutrienți, si a conținutului de minerale. De asemenea, oferă informații despre cantitatea de calorii, grăsimi, proteine, carbohidrați și fibre alimentare etc.

Produsul Bautura cu aroma de portocale, fructul pasiunii si aloe vera VIWA Body Protection conține 15 de calorii care pot fi arse de 4 minute de mers pe jos, 1 minute de alergare (jogging), 2 minute de ciclism, 2 minute de înot, 5 minute de yoga, 5 minute de cumpărături sau 4 minute de curățenie in casă. *Pentru mai multe activități, consultați tabelul de mai jos!

Consumul a 100 de grame din produsul Bautura cu aroma de portocale, fructul pasiunii si aloe vera VIWA Body Protection reprezinta 0.75% aport caloric din cantitatea zilnica estimata pentru un adult (2000 calorii). Produsul Bautura cu aroma de portocale, fructul pasiunii si aloe vera VIWA Body Protection contine 15 kilocalorii sau o valoare energetica de kj. Este un aliment din categoria Bauturi

CITEȘTE ȘI:
Calorii Musli Bar honey & chocolate Cerbona

Informații nutriționale

Produsul Bautura cu aroma de portocale, fructul pasiunii si aloe vera VIWA Body Protection conține 0 grame de grăsimi, din care saturate 0 grame, 3 grame de carbohidrați, din care zaharuri 3 grame, 0 grame de proteine și 50 mg de sodiu. Densitate calorică: Foarte mica (0.15kCal/ml)

15

Valori medii nutriționale pentru 100 grame de produs

Numar caloriiCalorii150.75% DZR
GrasimiGrăsimi0 g6% DZR
Grasimi saturatedin care Saturate0 g
Numar carbohidratiCarbohidrați3 g91% DZR
Zahardin care: Zahar3 g
ProteineProteine0 g3% DZR
SareSare50 mg2% DZR
*DZR – doza zilnică recomandată conform USDA

Calorii alte produse

Loading ...

În cât timp arzi 15 de calorii?

Mers pe josMers pe jos4 minute
AlergareAlergare (moderat)1 minute
BicicletaBicicletă (moderat)2 minute
InotÎnot (freestyle)2 minute
GimnasticaGimnastică3 minute
BasketBaschet2 minute
FotbalFotbal2 minute
TenisTenis2 minute
YogaYoga5 minute
CumparaturiCumpărături5 minute
CuratenieCurățenie4 minute
*Acest tabel este o estimare pentru o persoana cu greutatea de 65 kilograme si este destinat doar în scop informativ.

Total calorii arse = Durata (în minute) x (MET x 3.5 x greutate în kg)/200

Calculatoarele au încorporată o activitate MET (metabolic equivalent for task). Acest număr estimează câtă energie folosește organismul în timpul unei anumite activități. Acesta variază în funcție de activitate și este standardizat astfel încât să poată fi utilizat în mod generalizat pentru diferite persoane și pentru a fi mai ușor de comparat diferite activități între ele.

Țineți cont de faptul că aceasta este o estimare generală și nu poate fi perfectă. Singura modalitate de a obține un număr cu adevărat precis este să mergeți la un laborator și să vă conectați la aparate care măsoară totul, de la VO2 max (absorbția maximă de oxigen) până la ritmul cardiac maxim.

CITEȘTE ȘI:
Calorii Pizzeti brânza Emmental, Roșii și Usturoi

Ce sunt caloriile? [Video]

Auzim tot timpul despre calorii: Câte calorii conține prăjitura asta? Câte calorii sunt arse făcând 100 de salturi, alergând pe distanțe lungi sau făcând agitație? Dar ce este o calorie, de fapt? Și de câte dintre ele avem nevoie de fapt? Emma Bryce explică modul în care câțiva factori diferiți ar trebui să intre în determinarea cantității recomandate pentru fiecare persoană.

Calculează-ți aportul zilnic de calorii

Dacă obiectivul dvs. este pierderea în greutate, luați în considerare un deficit caloric față de aportul caloric zilnic recomandat pentru menținere.. Un deficit caloric este pur și simplu un deficit de energie – consumați mai puține calorii decât folosiți – astfel încât organismul dumneavoastră arde grăsimea stocată (excesul de greutate) drept combustibil.

Puteți crea un deficit caloric mâncând mai puțin decât are nevoie corpul dumneavoastră. De asemenea, puteți arde calorii suplimentare prin creșterea activității fizice. Combinarea celor două (o dietă echilibrată și exerciții fizice) este o strategie sănătoasă pentru a pierde în greutate

Imperial
Metric
Informații de bază
Nivel de activitate