1.9 C
București
luni, decembrie 5, 2022

Calorii Biscuiti Captain Rondo Vanilie

Trebuie să citești asta...

Valori nutriționale și proprietăți pentru Biscuiti Captain Rondo Vanilie

Calorii Biscuiti Captain Rondo Vanilie, analiză nutrițională . Acest articol oferă informații despre compoziția nutritivă a produsului Biscuiti Captain Rondo Vanilie. Acesta include o analiză a diferiților nutrienți, si a conținutului de minerale. De asemenea, oferă informații despre cantitatea de calorii, grăsimi, proteine, carbohidrați și fibre alimentare etc.

Produsul Biscuiti Captain Rondo Vanilie conține 485 de calorii care pot fi arse de 121 minute de mers pe jos, 40 minute de alergare (jogging), 54 minute de ciclism, 54 minute de înot, 162 minute de yoga, 162 minute de cumpărături sau 121 minute de curățenie in casă. *Pentru mai multe activități, consultați tabelul de mai jos!

Consumul a 100 de grame din produsul Biscuiti Captain Rondo Vanilie reprezinta 24% aport caloric din cantitatea zilnica estimata pentru un adult (2000 calorii). Produsul Biscuiti Captain Rondo Vanilie contine 485 kilocalorii sau o valoare energetica de 2029 kj. Este un aliment din categoria Snacks-uri

Informații nutriționale

Produsul Biscuiti Captain Rondo Vanilie conține 20 grame de grăsimi, din care saturate 12 grame, 71 grame de carbohidrați, din care zaharuri 37 grame, 4 grame de proteine și 300 mg de sodiu. Densitate calorică: Foarte mare (4.85kCal/g)

485
CITEȘTE ȘI:
Calorii Praline asortate

Valori medii nutriționale pentru 100 grame de produs

Numar caloriiCalorii48524% DZR
GrasimiGrăsimi20 g37% DZR
Grasimi saturatedin care Saturate12 g
Numar carbohidratiCarbohidrați71 g59% DZR
Zahardin care: Zahar37 g
ProteineProteine4 g4% DZR
SareSare300 mg13% DZR
*DZR – doza zilnică recomandată conform USDA

În cât timp arzi 485 de calorii?

Mers pe jos Mers pe jos 121 minute
Alergare Alergare (moderat) 40 minute
Bicicleta Bicicletă (moderat) 54 minute
Inot Înot (freestyle) 54 minute
Gimnastica Gimnastică 97 minute
Basket Baschet 69 minute
Fotbal Fotbal 61 minute
Tenis Tenis 61 minute
Yoga Yoga 162 minute
Cumparaturi Cumpărături 162 minute
Curatenie Curățenie 121 minute
*Acest tabel este o estimare pentru o persoana cu greutatea de 65 kilograme si este destinat doar în scop informativ.

Total calorii arse = Durata (în minute) x (MET x 3.5 x greutate în kg)/200

Calculatoarele au încorporată o activitate MET (metabolic equivalent for task). Acest număr estimează câtă energie folosește organismul în timpul unei anumite activități. Acesta variază în funcție de activitate și este standardizat astfel încât să poată fi utilizat în mod generalizat pentru diferite persoane și pentru a fi mai ușor de comparat diferite activități între ele.

Țineți cont de faptul că aceasta este o estimare generală și nu poate fi perfectă. Singura modalitate de a obține un număr cu adevărat precis este să mergeți la un laborator și să vă conectați la aparate care măsoară totul, de la VO2 max (absorbția maximă de oxigen) până la ritmul cardiac maxim.

Ce sunt caloriile? [Video]

Auzim tot timpul despre calorii: Câte calorii conține prăjitura asta? Câte calorii sunt arse făcând 100 de salturi, alergând pe distanțe lungi sau făcând agitație? Dar ce este o calorie, de fapt? Și de câte dintre ele avem nevoie de fapt? Emma Bryce explică modul în care câțiva factori diferiți ar trebui să intre în determinarea cantității recomandate pentru fiecare persoană.

CITEȘTE ȘI:
Calorii Un de migdale crunchy Biona Organic

Calculează-ți aportul zilnic de calorii

Dacă obiectivul dvs. este pierderea în greutate, luați în considerare un deficit caloric față de aportul caloric zilnic recomandat pentru menținere.. Un deficit caloric este pur și simplu un deficit de energie – consumați mai puține calorii decât folosiți – astfel încât organismul dumneavoastră arde grăsimea stocată (excesul de greutate) drept combustibil.

Puteți crea un deficit caloric mâncând mai puțin decât are nevoie corpul dumneavoastră. De asemenea, puteți arde calorii suplimentare prin creșterea activității fizice. Combinarea celor două (o dietă echilibrată și exerciții fizice) este o strategie sănătoasă pentru a pierde în greutate.

Imperial
Metric
Basic Information
Activity Level
Your results:
Target calorie intake per day:
0
- Advertisement -

Ultimele rețete