3.6 C
București
vineri, decembrie 2, 2022

Calorii Bodylab Whey Protein Hazelnut

Trebuie să citești asta...

Valori nutriționale și proprietăți pentru Bodylab Whey Protein Hazelnut

Calorii Bodylab Whey Protein Hazelnut, analiză nutrițională . Acest articol oferă informații despre compoziția nutritivă a produsului Bodylab Whey Protein Hazelnut. Acesta include o analiză a diferiților nutrienți, si a conținutului de minerale. De asemenea, oferă informații despre cantitatea de calorii, grăsimi, proteine, carbohidrați și fibre alimentare etc.

Produsul Bodylab Whey Protein Hazelnut conține 410 de calorii care pot fi arse de 102 minute de mers pe jos, 34 minute de alergare (jogging), 46 minute de ciclism, 46 minute de înot, 137 minute de yoga, 137 minute de cumpărături sau 102 minute de curățenie in casă. *Pentru mai multe activități, consultați tabelul de mai jos!

Consumul a 100 de grame din produsul Bodylab Whey Protein Hazelnut reprezinta 20% aport caloric din cantitatea zilnica estimata pentru un adult (2000 calorii). Produsul Bodylab Whey Protein Hazelnut contine 410 kilocalorii sau o valoare energetica de 1715 kj. Este un aliment din categoria Suplimente

Informații nutriționale

Produsul Bodylab Whey Protein Hazelnut conține 8 grame de grăsimi, din care saturate 5 grame, 8 grame de carbohidrați, din care zaharuri 8 grame, 77 grame de proteine și 630 mg de sodiu. Densitate calorică: Foarte mare (4.1kCal/g)

410

Valori medii nutriționale pentru 100 grame de produs

CITEȘTE ȘI:
Calorii Spaghete Pasta D’Oro Arpis
Numar caloriiCalorii41020% DZR
GrasimiGrăsimi8 g17% DZR
Grasimi saturatedin care Saturate5 g
Numar carbohidratiCarbohidrați8 g8% DZR
Zahardin care: Zahar8 g
ProteineProteine77 g75% DZR
SareSare630 mg27% DZR
*DZR – doza zilnică recomandată conform USDA

În cât timp arzi 410 de calorii?

Mers pe jos Mers pe jos 102 minute
Alergare Alergare (moderat) 34 minute
Bicicleta Bicicletă (moderat) 46 minute
Inot Înot (freestyle) 46 minute
Gimnastica Gimnastică 82 minute
Basket Baschet 59 minute
Fotbal Fotbal 51 minute
Tenis Tenis 51 minute
Yoga Yoga 137 minute
Cumparaturi Cumpărături 137 minute
Curatenie Curățenie 102 minute
*Acest tabel este o estimare pentru o persoana cu greutatea de 65 kilograme si este destinat doar în scop informativ.

Total calorii arse = Durata (în minute) x (MET x 3.5 x greutate în kg)/200

Calculatoarele au încorporată o activitate MET (metabolic equivalent for task). Acest număr estimează câtă energie folosește organismul în timpul unei anumite activități. Acesta variază în funcție de activitate și este standardizat astfel încât să poată fi utilizat în mod generalizat pentru diferite persoane și pentru a fi mai ușor de comparat diferite activități între ele.

Țineți cont de faptul că aceasta este o estimare generală și nu poate fi perfectă. Singura modalitate de a obține un număr cu adevărat precis este să mergeți la un laborator și să vă conectați la aparate care măsoară totul, de la VO2 max (absorbția maximă de oxigen) până la ritmul cardiac maxim.

Ce sunt caloriile? [Video]

Auzim tot timpul despre calorii: Câte calorii conține prăjitura asta? Câte calorii sunt arse făcând 100 de salturi, alergând pe distanțe lungi sau făcând agitație? Dar ce este o calorie, de fapt? Și de câte dintre ele avem nevoie de fapt? Emma Bryce explică modul în care câțiva factori diferiți ar trebui să intre în determinarea cantității recomandate pentru fiecare persoană.

CITEȘTE ȘI:
Calorii GymBeam Hazelnut Choco Syrup

Calculează-ți aportul zilnic de calorii

Dacă obiectivul dvs. este pierderea în greutate, luați în considerare un deficit caloric față de aportul caloric zilnic recomandat pentru menținere.. Un deficit caloric este pur și simplu un deficit de energie – consumați mai puține calorii decât folosiți – astfel încât organismul dumneavoastră arde grăsimea stocată (excesul de greutate) drept combustibil.

Puteți crea un deficit caloric mâncând mai puțin decât are nevoie corpul dumneavoastră. De asemenea, puteți arde calorii suplimentare prin creșterea activității fizice. Combinarea celor două (o dietă echilibrată și exerciții fizice) este o strategie sănătoasă pentru a pierde în greutate.

Imperial
Metric
Basic Information
Activity Level
Your results:
Target calorie intake per day:
0
Articolul precedent
Articolul următor
- Advertisement -

Ultimele rețete