1.9 C
București
luni, decembrie 5, 2022

Calorii California Salad cu alternativă vegetală la ton PlanTuna

Trebuie să citești asta...

Valori nutriționale și proprietăți pentru California Salad cu alternativă vegetală la ton PlanTuna

Calorii California Salad cu alternativă vegetală la ton PlanTuna, analiză nutrițională . Acest articol oferă informații despre compoziția nutritivă a produsului California Salad cu alternativă vegetală la ton PlanTuna. Acesta include o analiză a diferiților nutrienți, si a conținutului de minerale. De asemenea, oferă informații despre cantitatea de calorii, grăsimi, proteine, carbohidrați și fibre alimentare etc.

Produsul California Salad cu alternativă vegetală la ton PlanTuna conține 170 de calorii care pot fi arse de 42 minute de mers pe jos, 14 minute de alergare (jogging), 19 minute de ciclism, 19 minute de înot, 57 minute de yoga, 57 minute de cumpărături sau 42 minute de curățenie in casă. *Pentru mai multe activități, consultați tabelul de mai jos!

Consumul a 100 de grame din produsul California Salad cu alternativă vegetală la ton PlanTuna reprezinta 8% aport caloric din cantitatea zilnica estimata pentru un adult (2000 calorii). Produsul California Salad cu alternativă vegetală la ton PlanTuna contine 170 kilocalorii sau o valoare energetica de 711 kj. Este un aliment din categoria Altele

Informații nutriționale

Produsul California Salad cu alternativă vegetală la ton PlanTuna conține 11 grame de grăsimi, din care saturate 1 grame, 11 grame de carbohidrați, din care zaharuri 6 grame, 7 grame de proteine și 2200 mg de sodiu. Densitate calorică: Medie (1.7kCal/g)

CITEȘTE ȘI:
Calorii Iaurt Danonino Danone
170

Valori medii nutriționale pentru 100 grame de produs

Numar caloriiCalorii1708% DZR
GrasimiGrăsimi11 g58% DZR
Grasimi saturatedin care Saturate1 g
Numar carbohidratiCarbohidrați11 g26% DZR
Zahardin care: Zahar6 g
ProteineProteine7 g16% DZR
SareSare2200 mg96% DZR
*DZR – doza zilnică recomandată conform USDA

În cât timp arzi 170 de calorii?

Mers pe jos Mers pe jos 42 minute
Alergare Alergare (moderat) 14 minute
Bicicleta Bicicletă (moderat) 19 minute
Inot Înot (freestyle) 19 minute
Gimnastica Gimnastică 34 minute
Basket Baschet 24 minute
Fotbal Fotbal 21 minute
Tenis Tenis 21 minute
Yoga Yoga 57 minute
Cumparaturi Cumpărături 57 minute
Curatenie Curățenie 42 minute
*Acest tabel este o estimare pentru o persoana cu greutatea de 65 kilograme si este destinat doar în scop informativ.

Total calorii arse = Durata (în minute) x (MET x 3.5 x greutate în kg)/200

Calculatoarele au încorporată o activitate MET (metabolic equivalent for task). Acest număr estimează câtă energie folosește organismul în timpul unei anumite activități. Acesta variază în funcție de activitate și este standardizat astfel încât să poată fi utilizat în mod generalizat pentru diferite persoane și pentru a fi mai ușor de comparat diferite activități între ele.

Țineți cont de faptul că aceasta este o estimare generală și nu poate fi perfectă. Singura modalitate de a obține un număr cu adevărat precis este să mergeți la un laborator și să vă conectați la aparate care măsoară totul, de la VO2 max (absorbția maximă de oxigen) până la ritmul cardiac maxim.

Ce sunt caloriile? [Video]

Auzim tot timpul despre calorii: Câte calorii conține prăjitura asta? Câte calorii sunt arse făcând 100 de salturi, alergând pe distanțe lungi sau făcând agitație? Dar ce este o calorie, de fapt? Și de câte dintre ele avem nevoie de fapt? Emma Bryce explică modul în care câțiva factori diferiți ar trebui să intre în determinarea cantității recomandate pentru fiecare persoană.

CITEȘTE ȘI:
Calorii Conserva sardine Don Fernando

Calculează-ți aportul zilnic de calorii

Dacă obiectivul dvs. este pierderea în greutate, luați în considerare un deficit caloric față de aportul caloric zilnic recomandat pentru menținere.. Un deficit caloric este pur și simplu un deficit de energie – consumați mai puține calorii decât folosiți – astfel încât organismul dumneavoastră arde grăsimea stocată (excesul de greutate) drept combustibil.

Puteți crea un deficit caloric mâncând mai puțin decât are nevoie corpul dumneavoastră. De asemenea, puteți arde calorii suplimentare prin creșterea activității fizice. Combinarea celor două (o dietă echilibrată și exerciții fizice) este o strategie sănătoasă pentru a pierde în greutate

Imperial
Metric
Basic Information
Activity Level
Your results:
Target calorie intake per day:
0
Articolul precedent
Articolul următor
- Advertisement -

Ultimele rețete