Calorii Chipsuri din cartofi cu coaja, bacon afumat si miere Kaufland

Trebuie să vezi asta

vegis.ro%20

Valori nutriționale și proprietăți pentru Chipsuri din cartofi cu coaja, bacon afumat si miere Kaufland

Calorii Chipsuri din cartofi cu coaja, bacon afumat si miere Kaufland, analiză nutrițională . Acest articol oferă informații despre compoziția nutritivă a produsului Chipsuri din cartofi cu coaja, bacon afumat si miere Kaufland. Acesta include o analiză a diferiților nutrienți, si a conținutului de minerale. De asemenea, oferă informații despre cantitatea de calorii, grăsimi, proteine, carbohidrați și fibre alimentare etc.

Produsul Chipsuri din cartofi cu coaja, bacon afumat si miere Kaufland conține 483 de calorii care pot fi arse de 121 minute de mers pe jos, 40 minute de alergare (jogging), 54 minute de ciclism, 54 minute de înot, 161 minute de yoga, 161 minute de cumpărături sau 121 minute de curățenie in casă. *Pentru mai multe activități, consultați tabelul de mai jos!

Consumul a 100 de grame din produsul Chipsuri din cartofi cu coaja, bacon afumat si miere Kaufland reprezinta 24% aport caloric din cantitatea zilnica estimata pentru un adult (2000 calorii). Produsul Chipsuri din cartofi cu coaja, bacon afumat si miere Kaufland contine 483 kilocalorii sau o valoare energetica de 2021 kj. Este un aliment din categoria Snacks-uri

Informații nutriționale

Produsul Chipsuri din cartofi cu coaja, bacon afumat si miere Kaufland conține 24 grame de grăsimi, din care saturate 3 grame, 57 grame de carbohidrați, din care zaharuri 4 grame, 7 grame de proteine și 1000 mg de sodiu. Densitate calorică: Foarte mare (4.83kCal/g)

CITEȘTE ȘI:
Calorii Organic Snack caise si alune de pădure
483

Valori medii nutriționale pentru 100 grame de produs

Numar caloriiCalorii48324% DZR
GrasimiGrăsimi24 g46% DZR
Grasimi saturatedin care Saturate3 g
Numar carbohidratiCarbohidrați57 g48% DZR
Zahardin care: Zahar4 g
ProteineProteine7 g6% DZR
SareSare1000 mg43% DZR
*DZR – doza zilnică recomandată conform USDA

Calorii alte produse

Loading ...

În cât timp arzi 483 de calorii?

Mers pe josMers pe jos121 minute
AlergareAlergare (moderat)40 minute
BicicletaBicicletă (moderat)54 minute
InotÎnot (freestyle)54 minute
GimnasticaGimnastică97 minute
BasketBaschet69 minute
FotbalFotbal60 minute
TenisTenis60 minute
YogaYoga161 minute
CumparaturiCumpărături161 minute
CuratenieCurățenie121 minute
*Acest tabel este o estimare pentru o persoana cu greutatea de 65 kilograme si este destinat doar în scop informativ.

Total calorii arse = Durata (în minute) x (MET x 3.5 x greutate în kg)/200

Calculatoarele au încorporată o activitate MET (metabolic equivalent for task). Acest număr estimează câtă energie folosește organismul în timpul unei anumite activități. Acesta variază în funcție de activitate și este standardizat astfel încât să poată fi utilizat în mod generalizat pentru diferite persoane și pentru a fi mai ușor de comparat diferite activități între ele.

Țineți cont de faptul că aceasta este o estimare generală și nu poate fi perfectă. Singura modalitate de a obține un număr cu adevărat precis este să mergeți la un laborator și să vă conectați la aparate care măsoară totul, de la VO2 max (absorbția maximă de oxigen) până la ritmul cardiac maxim.

Ce sunt caloriile? [Video]

Auzim tot timpul despre calorii: Câte calorii conține prăjitura asta? Câte calorii sunt arse făcând 100 de salturi, alergând pe distanțe lungi sau făcând agitație? Dar ce este o calorie, de fapt? Și de câte dintre ele avem nevoie de fapt? Emma Bryce explică modul în care câțiva factori diferiți ar trebui să intre în determinarea cantității recomandate pentru fiecare persoană.

CITEȘTE ȘI:
Calorii Ardei verde, congelat

Calculează-ți aportul zilnic de calorii

Dacă obiectivul dvs. este pierderea în greutate, luați în considerare un deficit caloric față de aportul caloric zilnic recomandat pentru menținere.. Un deficit caloric este pur și simplu un deficit de energie – consumați mai puține calorii decât folosiți – astfel încât organismul dumneavoastră arde grăsimea stocată (excesul de greutate) drept combustibil.

Puteți crea un deficit caloric mâncând mai puțin decât are nevoie corpul dumneavoastră. De asemenea, puteți arde calorii suplimentare prin creșterea activității fizice. Combinarea celor două (o dietă echilibrată și exerciții fizice) este o strategie sănătoasă pentru a pierde în greutate

Imperial
Metric
Informații de bază
Nivel de activitate