Calorii Ciocolată amăruie Sweet & Safe cu semințe de cânepă, zmeură și îndulcitor Stevia,

Trebuie să vezi asta

vegis.ro%20

Valori nutriționale și proprietăți pentru Ciocolată amăruie Sweet & Safe cu semințe de cânepă, zmeură și îndulcitor Stevia,

Calorii Ciocolată amăruie Sweet & Safe cu semințe de cânepă, zmeură și îndulcitor Stevia,, analiză nutrițională . Acest articol oferă informații despre compoziția nutritivă a produsului Ciocolată amăruie Sweet & Safe cu semințe de cânepă, zmeură și îndulcitor Stevia,. Acesta include o analiză a diferiților nutrienți, si a conținutului de minerale. De asemenea, oferă informații despre cantitatea de calorii, grăsimi, proteine, carbohidrați și fibre alimentare etc.

Produsul Ciocolată amăruie Sweet & Safe cu semințe de cânepă, zmeură și îndulcitor Stevia, conține 389 de calorii care pot fi arse de 97 minute de mers pe jos, 32 minute de alergare (jogging), 43 minute de ciclism, 43 minute de înot, 130 minute de yoga, 130 minute de cumpărături sau 97 minute de curățenie in casă. *Pentru mai multe activități, consultați tabelul de mai jos!

Consumul a 100 de grame din produsul Ciocolată amăruie Sweet & Safe cu semințe de cânepă, zmeură și îndulcitor Stevia, reprezinta 19% aport caloric din cantitatea zilnica estimata pentru un adult (2000 calorii). Produsul Ciocolată amăruie Sweet & Safe cu semințe de cânepă, zmeură și îndulcitor Stevia, contine 389 kilocalorii sau o valoare energetica de 1628 kj. Este un aliment din categoria Dulciuri

CITEȘTE ȘI:
Calorii Moldova in bucate fasole cu ciolan din belsug

Informații nutriționale

Produsul Ciocolată amăruie Sweet & Safe cu semințe de cânepă, zmeură și îndulcitor Stevia, conține 34 grame de grăsimi, din care saturate 19 grame, 35 grame de carbohidrați, din care zaharuri 2 grame, 6 grame de proteine și 30 mg de sodiu. Densitate calorică: Foarte mare (3.89kCal/g)

389

Valori medii nutriționale pentru 100 grame de produs

Numar caloriiCalorii38919% DZR
GrasimiGrăsimi34 g65% DZR
Grasimi saturatedin care Saturate19 g
Numar carbohidratiCarbohidrați35 g30% DZR
Zahardin care: Zahar2 g
ProteineProteine6 g5% DZR
SareSare30 mg1% DZR
*DZR – doza zilnică recomandată conform USDA

Calorii alte produse

Loading ...

În cât timp arzi 389 de calorii?

Mers pe josMers pe jos97 minute
AlergareAlergare (moderat)32 minute
BicicletaBicicletă (moderat)43 minute
InotÎnot (freestyle)43 minute
GimnasticaGimnastică78 minute
BasketBaschet56 minute
FotbalFotbal49 minute
TenisTenis49 minute
YogaYoga130 minute
CumparaturiCumpărături130 minute
CuratenieCurățenie97 minute
*Acest tabel este o estimare pentru o persoana cu greutatea de 65 kilograme si este destinat doar în scop informativ.

Total calorii arse = Durata (în minute) x (MET x 3.5 x greutate în kg)/200

Calculatoarele au încorporată o activitate MET (metabolic equivalent for task). Acest număr estimează câtă energie folosește organismul în timpul unei anumite activități. Acesta variază în funcție de activitate și este standardizat astfel încât să poată fi utilizat în mod generalizat pentru diferite persoane și pentru a fi mai ușor de comparat diferite activități între ele.

Țineți cont de faptul că aceasta este o estimare generală și nu poate fi perfectă. Singura modalitate de a obține un număr cu adevărat precis este să mergeți la un laborator și să vă conectați la aparate care măsoară totul, de la VO2 max (absorbția maximă de oxigen) până la ritmul cardiac maxim.

CITEȘTE ȘI:
Calorii Bezele BBQ marshmallows McEnnedy

Ce sunt caloriile? [Video]

Auzim tot timpul despre calorii: Câte calorii conține prăjitura asta? Câte calorii sunt arse făcând 100 de salturi, alergând pe distanțe lungi sau făcând agitație? Dar ce este o calorie, de fapt? Și de câte dintre ele avem nevoie de fapt? Emma Bryce explică modul în care câțiva factori diferiți ar trebui să intre în determinarea cantității recomandate pentru fiecare persoană.

Calculează-ți aportul zilnic de calorii

Dacă obiectivul dvs. este pierderea în greutate, luați în considerare un deficit caloric față de aportul caloric zilnic recomandat pentru menținere.. Un deficit caloric este pur și simplu un deficit de energie – consumați mai puține calorii decât folosiți – astfel încât organismul dumneavoastră arde grăsimea stocată (excesul de greutate) drept combustibil.

Puteți crea un deficit caloric mâncând mai puțin decât are nevoie corpul dumneavoastră. De asemenea, puteți arde calorii suplimentare prin creșterea activității fizice. Combinarea celor două (o dietă echilibrată și exerciții fizice) este o strategie sănătoasă pentru a pierde în greutate

Imperial
Metric
Informații de bază
Nivel de activitate