18.5 C
București
duminică, octombrie 2, 2022

Calorii Ciocolată cu 50 % cacao si crema de rom ROM

Trebuie să citești asta...

Organics Food
Organics Foodhttps://organicsfood.ro
Corpul tău este un templu, doar dacă îl tratezi ca atare. Mănâncă sănătos, gândește sănătos, trăiește mult și intens! Optând pentru o alimentație sănătoasă, îi asiguri organismului tău combustibilul și catalizatorii de care are nevoie pentru o viață plină de energie și bucurie.

Valori nutriționale și proprietăți pentru Ciocolată cu 50 % cacao si crema de rom ROM

Calorii Ciocolată cu 50 % cacao si crema de rom ROM, analiză nutrițională . Acest articol oferă informații despre compoziția nutritivă a produsului Ciocolată cu 50 % cacao si crema de rom ROM. Acesta include o analiză a diferiților nutrienți, si a conținutului de minerale. De asemenea, oferă informații despre cantitatea de calorii, grăsimi, proteine, carbohidrați și fibre alimentare etc.

Produsul Ciocolată cu 50 % cacao si crema de rom ROM conține 475 de calorii care pot fi arse de 119 minute de mers pe jos, 40 minute de alergare (jogging), 53 minute de ciclism, 53 minute de înot, 158 minute de yoga, 158 minute de cumpărături sau 119 minute de curățenie in casă. *Pentru mai multe activități, consultați tabelul de mai jos!

Consumul a 100 de grame din produsul Ciocolată cu 50 % cacao si crema de rom ROM reprezinta 24% aport caloric din cantitatea zilnica estimata pentru un adult (2000 calorii). Produsul Ciocolată cu 50 % cacao si crema de rom ROM contine 475 kilocalorii sau o valoare energetica de 1987 kj. Este un aliment din categoria Dulciuri

Informații nutriționale

Produsul Ciocolată cu 50 % cacao si crema de rom ROM conține 24 grame de grăsimi, din care saturate 15 grame, 58 grame de carbohidrați, din care zaharuri 52 grame, 4 grame de proteine și 20 mg de sodiu. Densitate calorică: Foarte mare (4.75kCal/g)

CITEȘTE ȘI:
Calorii Biscuiți cu crema de cacao Divertis Boromir
475

Valori medii nutriționale pentru 100 grame de produs

Numar caloriiCalorii47524% DZR
GrasimiGrăsimi24 g47% DZR
Grasimi saturatedin care Saturate15 g
Numar carbohidratiCarbohidrați58 g50% DZR
Zahardin care: Zahar52 g
ProteineProteine4 g3% DZR
SareSare20 mg1% DZR
*DZR – doza zilnică recomandată conform USDA

În cât timp arzi 475 de calorii?

Mers pe jos Mers pe jos 119 minute
Alergare Alergare (moderat) 40 minute
Bicicleta Bicicletă (moderat) 53 minute
Inot Înot (freestyle) 53 minute
Gimnastica Gimnastică 95 minute
Basket Baschet 68 minute
Fotbal Fotbal 59 minute
Tenis Tenis 59 minute
Yoga Yoga 158 minute
Cumparaturi Cumpărături 158 minute
Curatenie Curățenie 119 minute
*Acest tabel este o estimare pentru o persoana cu greutatea de 65 kilograme si este destinat doar în scop informativ.

Total calorii arse = Durata (în minute) x (MET x 3.5 x greutate în kg)/200

Calculatoarele au încorporată o activitate MET (metabolic equivalent for task). Acest număr estimează câtă energie folosește organismul în timpul unei anumite activități. Acesta variază în funcție de activitate și este standardizat astfel încât să poată fi utilizat în mod generalizat pentru diferite persoane și pentru a fi mai ușor de comparat diferite activități între ele.

Țineți cont de faptul că aceasta este o estimare generală și nu poate fi perfectă. Singura modalitate de a obține un număr cu adevărat precis este să mergeți la un laborator și să vă conectați la aparate care măsoară totul, de la VO2 max (absorbția maximă de oxigen) până la ritmul cardiac maxim.

Ce sunt caloriile? [Video]

Auzim tot timpul despre calorii: Câte calorii conține prăjitura asta? Câte calorii sunt arse făcând 100 de salturi, alergând pe distanțe lungi sau făcând agitație? Dar ce este o calorie, de fapt? Și de câte dintre ele avem nevoie de fapt? Emma Bryce explică modul în care câțiva factori diferiți ar trebui să intre în determinarea cantității recomandate pentru fiecare persoană.

CITEȘTE ȘI:
Calorii Pulpa de curcan superioara cu os Penes

Calculează-ți aportul zilnic de calorii

Dacă obiectivul dvs. este pierderea în greutate, luați în considerare un deficit caloric față de aportul caloric zilnic recomandat pentru menținere.. Un deficit caloric este pur și simplu un deficit de energie – consumați mai puține calorii decât folosiți – astfel încât organismul dumneavoastră arde grăsimea stocată (excesul de greutate) drept combustibil.

Puteți crea un deficit caloric mâncând mai puțin decât are nevoie corpul dumneavoastră. De asemenea, puteți arde calorii suplimentare prin creșterea activității fizice. Combinarea celor două (o dietă echilibrată și exerciții fizice) este o strategie sănătoasă pentru a pierde în greutate

Imperial
Metric
Informații de bază
Nivel de activitate
Rezultatele dvs:
Aportul caloric țintă pe zi:
0
- Advertisement -

Ultimele rețete