1.9 C
București
luni, decembrie 5, 2022

Calorii Cipsuri din sfecla cartof dulce GO Pure

Trebuie să citești asta...

Valori nutriționale și proprietăți pentru Cipsuri din sfecla cartof dulce GO Pure

Calorii Cipsuri din sfecla cartof dulce GO Pure, analiză nutrițională . Acest articol oferă informații despre compoziția nutritivă a produsului Cipsuri din sfecla cartof dulce GO Pure. Acesta include o analiză a diferiților nutrienți, si a conținutului de minerale. De asemenea, oferă informații despre cantitatea de calorii, grăsimi, proteine, carbohidrați și fibre alimentare etc.

Produsul Cipsuri din sfecla cartof dulce GO Pure conține 490 de calorii care pot fi arse de 122 minute de mers pe jos, 41 minute de alergare (jogging), 54 minute de ciclism, 54 minute de înot, 163 minute de yoga, 163 minute de cumpărături sau 122 minute de curățenie in casă. *Pentru mai multe activități, consultați tabelul de mai jos!

Consumul a 100 de grame din produsul Cipsuri din sfecla cartof dulce GO Pure reprezinta 24% aport caloric din cantitatea zilnica estimata pentru un adult (2000 calorii). Produsul Cipsuri din sfecla cartof dulce GO Pure contine 490 kilocalorii sau o valoare energetica de 2050 kj. Este un aliment din categoria Sosuri

Informații nutriționale

Produsul Cipsuri din sfecla cartof dulce GO Pure conține 33 grame de grăsimi, din care saturate 3 grame, 42 grame de carbohidrați, din care zaharuri 15 grame, 6 grame de proteine și 1300 mg de sodiu. Densitate calorică: Foarte mare (4.9kCal/g)

CITEȘTE ȘI:
Calorii Tahini Sofra Carrefour
490

Valori medii nutriționale pentru 100 grame de produs

Numar caloriiCalorii49024% DZR
GrasimiGrăsimi33 g61% DZR
Grasimi saturatedin care Saturate3 g
Numar carbohidratiCarbohidrați42 g34% DZR
Zahardin care: Zahar15 g
ProteineProteine6 g5% DZR
SareSare1300 mg57% DZR
*DZR – doza zilnică recomandată conform USDA

În cât timp arzi 490 de calorii?

Mers pe jos Mers pe jos 122 minute
Alergare Alergare (moderat) 41 minute
Bicicleta Bicicletă (moderat) 54 minute
Inot Înot (freestyle) 54 minute
Gimnastica Gimnastică 98 minute
Basket Baschet 70 minute
Fotbal Fotbal 61 minute
Tenis Tenis 61 minute
Yoga Yoga 163 minute
Cumparaturi Cumpărături 163 minute
Curatenie Curățenie 122 minute
*Acest tabel este o estimare pentru o persoana cu greutatea de 65 kilograme si este destinat doar în scop informativ.

Total calorii arse = Durata (în minute) x (MET x 3.5 x greutate în kg)/200

Calculatoarele au încorporată o activitate MET (metabolic equivalent for task). Acest număr estimează câtă energie folosește organismul în timpul unei anumite activități. Acesta variază în funcție de activitate și este standardizat astfel încât să poată fi utilizat în mod generalizat pentru diferite persoane și pentru a fi mai ușor de comparat diferite activități între ele.

Țineți cont de faptul că aceasta este o estimare generală și nu poate fi perfectă. Singura modalitate de a obține un număr cu adevărat precis este să mergeți la un laborator și să vă conectați la aparate care măsoară totul, de la VO2 max (absorbția maximă de oxigen) până la ritmul cardiac maxim.

Ce sunt caloriile? [Video]

Auzim tot timpul despre calorii: Câte calorii conține prăjitura asta? Câte calorii sunt arse făcând 100 de salturi, alergând pe distanțe lungi sau făcând agitație? Dar ce este o calorie, de fapt? Și de câte dintre ele avem nevoie de fapt? Emma Bryce explică modul în care câțiva factori diferiți ar trebui să intre în determinarea cantității recomandate pentru fiecare persoană.

CITEȘTE ȘI:
Calorii Bautura din soia Joya

Calculează-ți aportul zilnic de calorii

Dacă obiectivul dvs. este pierderea în greutate, luați în considerare un deficit caloric față de aportul caloric zilnic recomandat pentru menținere.. Un deficit caloric este pur și simplu un deficit de energie – consumați mai puține calorii decât folosiți – astfel încât organismul dumneavoastră arde grăsimea stocată (excesul de greutate) drept combustibil.

Puteți crea un deficit caloric mâncând mai puțin decât are nevoie corpul dumneavoastră. De asemenea, puteți arde calorii suplimentare prin creșterea activității fizice. Combinarea celor două (o dietă echilibrată și exerciții fizice) este o strategie sănătoasă pentru a pierde în greutate.

Imperial
Metric
Basic Information
Activity Level
Your results:
Target calorie intake per day:
0
- Advertisement -

Ultimele rețete