Calorii Crackers bio din sfecla, fara gluten, raw Petras bio

Trebuie să vezi asta

vegis.ro%20

Valori nutriționale și proprietăți pentru Crackers bio din sfecla fara gluten raw Petras bio

Calorii Crackers bio din sfecla, fara gluten, raw Petras bio, analiză nutrițională . Acest articol oferă informații despre compoziția nutritivă a produsului Crackers bio din sfecla fara gluten raw Petras bio. Acesta include o analiză a diferiților nutrienți, si a conținutului de minerale. De asemenea, oferă informații despre cantitatea de calorii, grăsimi, proteine, carbohidrați și fibre alimentare etc.

Produsul Crackers bio din sfecla fara gluten raw Petras bio conține 379 de calorii care pot fi arse de 95 minute de mers pe jos, 34 minute de alergare (jogging), 42 minute de ciclism, 42 minute de înot, 126 minute de yoga, 118 minute de cumpărături sau 95 minute de curățenie in casă. *Pentru mai multe activități, consultați tabelul de mai jos!

Consumul a 100 de grame din produsul Crackers bio din sfecla fara gluten raw Petras bio reprezinta 19% aport caloric din cantitatea zilnica estimata pentru un adult (2000 calorii). Produsul Crackers bio din sfecla fara gluten raw Petras bio contine 379 kilocalorii sau o valoare energetica de 1799 kj. Este un aliment din categoria Pâine

Informații nutriționale

Produsul Crackers bio din sfecla fara gluten raw Petras bio conține 21 grame de grăsimi, din care saturate 0 grame, 36 grame de carbohidrați, din care zaharuri 0 grame, 15 grame de proteine și 0 mg de sodiu. Densitate calorică: Foarte mare (4.3kCal/g)

CITEȘTE ȘI:
Calorii Pâine alba CAROMAR
379

Valori medii nutriționale pentru 100 grame de produs

Numar caloriiCalorii37919% DZR
GrasimiGrăsimi21 g48% DZR
Grasimi saturatedin care Saturate0 g
Numar carbohidratiCarbohidrați36 g37% DZR
Zahardin care: Zahar0 g
ProteineProteine15 g15% DZR
SareSare0 mg0% DZR
*DZR – doza zilnică recomandată conform USDA

Calorii alte produse

Loading ...

În cât timp arzi 379 de calorii?

Mers pe josMers pe jos95 minute
AlergareAlergare (moderat)34 minute
BicicletaBicicletă (moderat)42 minute
InotÎnot (freestyle)42 minute
GimnasticaGimnastică76 minute
BasketBaschet54 minute
FotbalFotbal47 minute
TenisTenis47 minute
YogaYoga126 minute
CumparaturiCumpărături118 minute
CuratenieCurățenie95 minute
*Acest tabel este o estimare pentru o persoana cu greutatea de 65 kilograme si este destinat doar în scop informativ.

Total calorii arse = Durata (în minute) x (MET x 3.5 x greutate în kg)/200

Calculatoarele au încorporată o activitate MET (metabolic equivalent for task). Acest număr estimează câtă energie folosește organismul în timpul unei anumite activități. Acesta variază în funcție de activitate și este standardizat astfel încât să poată fi utilizat în mod generalizat pentru diferite persoane și pentru a fi mai ușor de comparat diferite activități între ele.

Țineți cont de faptul că aceasta este o estimare generală și nu poate fi perfectă. Singura modalitate de a obține un număr cu adevărat precis este să mergeți la un laborator și să vă conectați la aparate care măsoară totul, de la VO2 max (absorbția maximă de oxigen) până la ritmul cardiac maxim.

Ce sunt caloriile? [Video]

Auzim tot timpul despre calorii: Câte calorii conține prăjitura asta? Câte calorii sunt arse făcând 100 de salturi, alergând pe distanțe lungi sau făcând agitație? Dar ce este o calorie, de fapt? Și de câte dintre ele avem nevoie de fapt? Emma Bryce explică modul în care câțiva factori diferiți ar trebui să intre în determinarea cantității recomandate pentru fiecare persoană.

CITEȘTE ȘI:
Calorii Paine integrala Alipende

Calculează-ți aportul zilnic de calorii

Dacă obiectivul dvs. este pierderea în greutate, luați în considerare un deficit caloric față de aportul caloric zilnic recomandat pentru menținere.. Un deficit caloric este pur și simplu un deficit de energie – consumați mai puține calorii decât folosiți – astfel încât organismul dumneavoastră arde grăsimea stocată (excesul de greutate) drept combustibil.

Puteți crea un deficit caloric mâncând mai puțin decât are nevoie corpul dumneavoastră. De asemenea, puteți arde calorii suplimentare prin creșterea activității fizice. Combinarea celor două (o dietă echilibrată și exerciții fizice) este o strategie sănătoasă pentru a pierde în greutate

Imperial
Metric
Informații de bază
Nivel de activitate
Rezultatele dvs:
Aportul caloric țintă pe zi:
0
notino.ro%20
vegis.ro

Ultimele Rețete