1.9 C
București
luni, decembrie 5, 2022

Calorii Crackers cu usturoi salbatic si parmezan Muhle

Trebuie să citești asta...

Valori nutriționale și proprietăți pentru Crackers cu usturoi salbatic si parmezan Muhle

Calorii Crackers cu usturoi salbatic si parmezan Muhle, analiză nutrițională . Acest articol oferă informații despre compoziția nutritivă a produsului Crackers cu usturoi salbatic si parmezan Muhle. Acesta include o analiză a diferiților nutrienți, si a conținutului de minerale. De asemenea, oferă informații despre cantitatea de calorii, grăsimi, proteine, carbohidrați și fibre alimentare etc.

Produsul Crackers cu usturoi salbatic si parmezan Muhle conține 420 de calorii care pot fi arse de 105 minute de mers pe jos, 35 minute de alergare (jogging), 47 minute de ciclism, 47 minute de înot, 140 minute de yoga, 140 minute de cumpărături sau 105 minute de curățenie in casă. *Pentru mai multe activități, consultați tabelul de mai jos!

Consumul a 100 de grame din produsul Crackers cu usturoi salbatic si parmezan Muhle reprezinta 21% aport caloric din cantitatea zilnica estimata pentru un adult (2000 calorii). Produsul Crackers cu usturoi salbatic si parmezan Muhle contine 420 kilocalorii sau o valoare energetica de 1757 kj. Este un aliment din categoria Snacks-uri

Informații nutriționale

Produsul Crackers cu usturoi salbatic si parmezan Muhle conține 14 grame de grăsimi, din care saturate 0 grame, 63 grame de carbohidrați, din care zaharuri 0 grame, 10 grame de proteine și 0 mg de sodiu. Densitate calorică: Foarte mare (4.2kCal/g)

CITEȘTE ȘI:
Calorii Salam de porc afumat la rece Dulano
420

Valori medii nutriționale pentru 100 grame de produs

Numar caloriiCalorii42021% DZR
GrasimiGrăsimi14 g30% DZR
Grasimi saturatedin care Saturate0 g
Numar carbohidratiCarbohidrați63 g60% DZR
Zahardin care: Zahar0 g
ProteineProteine10 g10% DZR
SareSare0 mg0% DZR
*DZR – doza zilnică recomandată conform USDA

În cât timp arzi 420 de calorii?

Mers pe jos Mers pe jos 105 minute
Alergare Alergare (moderat) 35 minute
Bicicleta Bicicletă (moderat) 47 minute
Inot Înot (freestyle) 47 minute
Gimnastica Gimnastică 84 minute
Basket Baschet 60 minute
Fotbal Fotbal 52 minute
Tenis Tenis 52 minute
Yoga Yoga 140 minute
Cumparaturi Cumpărături 140 minute
Curatenie Curățenie 105 minute
*Acest tabel este o estimare pentru o persoana cu greutatea de 65 kilograme si este destinat doar în scop informativ.

Total calorii arse = Durata (în minute) x (MET x 3.5 x greutate în kg)/200

Calculatoarele au încorporată o activitate MET (metabolic equivalent for task). Acest număr estimează câtă energie folosește organismul în timpul unei anumite activități. Acesta variază în funcție de activitate și este standardizat astfel încât să poată fi utilizat în mod generalizat pentru diferite persoane și pentru a fi mai ușor de comparat diferite activități între ele.

Țineți cont de faptul că aceasta este o estimare generală și nu poate fi perfectă. Singura modalitate de a obține un număr cu adevărat precis este să mergeți la un laborator și să vă conectați la aparate care măsoară totul, de la VO2 max (absorbția maximă de oxigen) până la ritmul cardiac maxim.

Ce sunt caloriile? [Video]

Auzim tot timpul despre calorii: Câte calorii conține prăjitura asta? Câte calorii sunt arse făcând 100 de salturi, alergând pe distanțe lungi sau făcând agitație? Dar ce este o calorie, de fapt? Și de câte dintre ele avem nevoie de fapt? Emma Bryce explică modul în care câțiva factori diferiți ar trebui să intre în determinarea cantității recomandate pentru fiecare persoană.

CITEȘTE ȘI:
Calorii Tortilla chips salt Mission

Calculează-ți aportul zilnic de calorii

Dacă obiectivul dvs. este pierderea în greutate, luați în considerare un deficit caloric față de aportul caloric zilnic recomandat pentru menținere.. Un deficit caloric este pur și simplu un deficit de energie – consumați mai puține calorii decât folosiți – astfel încât organismul dumneavoastră arde grăsimea stocată (excesul de greutate) drept combustibil.

Puteți crea un deficit caloric mâncând mai puțin decât are nevoie corpul dumneavoastră. De asemenea, puteți arde calorii suplimentare prin creșterea activității fizice. Combinarea celor două (o dietă echilibrată și exerciții fizice) este o strategie sănătoasă pentru a pierde în greutate

Imperial
Metric
Basic Information
Activity Level
Your results:
Target calorie intake per day:
0
- Advertisement -

Ultimele rețete