Calorii Cremă organică pentru gătit cu ovăz Take It Veggie

Trebuie să vezi asta

vegis.ro%20

Valori nutriționale și proprietăți pentru Cremă organică pentru gătit cu ovăz Take It Veggie

Calorii Cremă organică pentru gătit cu ovăz Take It Veggie, analiză nutrițională . Acest articol oferă informații despre compoziția nutritivă a produsului Cremă organică pentru gătit cu ovăz Take It Veggie. Acesta include o analiză a diferiților nutrienți, si a conținutului de minerale. De asemenea, oferă informații despre cantitatea de calorii, grăsimi, proteine, carbohidrați și fibre alimentare etc.

Produsul Cremă organică pentru gătit cu ovăz Take It Veggie conține 96 de calorii care pot fi arse de 24 minute de mers pe jos, 8 minute de alergare (jogging), 11 minute de ciclism, 11 minute de înot, 32 minute de yoga, 32 minute de cumpărături sau 24 minute de curățenie in casă. *Pentru mai multe activități, consultați tabelul de mai jos!

Consumul a 100 de grame din produsul Cremă organică pentru gătit cu ovăz Take It Veggie reprezinta 5% aport caloric din cantitatea zilnica estimata pentru un adult (2000 calorii). Produsul Cremă organică pentru gătit cu ovăz Take It Veggie contine 96 kilocalorii sau o valoare energetica de 402 kj. Este un aliment din categoria Sosuri

Informații nutriționale

Produsul Cremă organică pentru gătit cu ovăz Take It Veggie conține 8 grame de grăsimi, din care saturate 1 grame, 6 grame de carbohidrați, din care zaharuri 1 grame, 1 grame de proteine și 100 mg de sodiu. Densitate calorică: Mica (0.96kCal/g)

CITEȘTE ȘI:
Calorii Sos soia Dark Tao Tao
96

Valori medii nutriționale pentru 100 grame de produs

Numar caloriiCalorii965% DZR
GrasimiGrăsimi8 g71% DZR
Grasimi saturatedin care Saturate1 g
Numar carbohidratiCarbohidrați6 g26% DZR
Zahardin care: Zahar1 g
ProteineProteine1 g3% DZR
SareSare100 mg4% DZR
*DZR – doza zilnică recomandată conform USDA

Calorii alte produse

Loading ...

În cât timp arzi 96 de calorii?

Mers pe josMers pe jos24 minute
AlergareAlergare (moderat)8 minute
BicicletaBicicletă (moderat)11 minute
InotÎnot (freestyle)11 minute
GimnasticaGimnastică19 minute
BasketBaschet14 minute
FotbalFotbal12 minute
TenisTenis12 minute
YogaYoga32 minute
CumparaturiCumpărături32 minute
CuratenieCurățenie24 minute
*Acest tabel este o estimare pentru o persoana cu greutatea de 65 kilograme si este destinat doar în scop informativ.

Total calorii arse = Durata (în minute) x (MET x 3.5 x greutate în kg)/200

Calculatoarele au încorporată o activitate MET (metabolic equivalent for task). Acest număr estimează câtă energie folosește organismul în timpul unei anumite activități. Acesta variază în funcție de activitate și este standardizat astfel încât să poată fi utilizat în mod generalizat pentru diferite persoane și pentru a fi mai ușor de comparat diferite activități între ele.

Țineți cont de faptul că aceasta este o estimare generală și nu poate fi perfectă. Singura modalitate de a obține un număr cu adevărat precis este să mergeți la un laborator și să vă conectați la aparate care măsoară totul, de la VO2 max (absorbția maximă de oxigen) până la ritmul cardiac maxim.

Ce sunt caloriile? [Video]

Auzim tot timpul despre calorii: Câte calorii conține prăjitura asta? Câte calorii sunt arse făcând 100 de salturi, alergând pe distanțe lungi sau făcând agitație? Dar ce este o calorie, de fapt? Și de câte dintre ele avem nevoie de fapt? Emma Bryce explică modul în care câțiva factori diferiți ar trebui să intre în determinarea cantității recomandate pentru fiecare persoană.

CITEȘTE ȘI:
Calorii Ciocolata cu alune intregi si caramel Milka

Calculează-ți aportul zilnic de calorii

Dacă obiectivul dvs. este pierderea în greutate, luați în considerare un deficit caloric față de aportul caloric zilnic recomandat pentru menținere.. Un deficit caloric este pur și simplu un deficit de energie – consumați mai puține calorii decât folosiți – astfel încât organismul dumneavoastră arde grăsimea stocată (excesul de greutate) drept combustibil.

Puteți crea un deficit caloric mâncând mai puțin decât are nevoie corpul dumneavoastră. De asemenea, puteți arde calorii suplimentare prin creșterea activității fizice. Combinarea celor două (o dietă echilibrată și exerciții fizice) este o strategie sănătoasă pentru a pierde în greutate

Imperial
Metric
Informații de bază
Nivel de activitate
Rezultatele dvs:
Aportul caloric țintă pe zi:
0
notino.ro%20
vegis.ro

Ultimele Rețete