Calorii Crispy cheese style snack K Classic

Trebuie să vezi asta

vegis.ro%20

Valori nutriționale și proprietăți pentru Crispy cheese style snack K Classic

Calorii Crispy cheese style snack K Classic, analiză nutrițională . Acest articol oferă informații despre compoziția nutritivă a produsului Crispy cheese style snack K Classic. Acesta include o analiză a diferiților nutrienți, si a conținutului de minerale. De asemenea, oferă informații despre cantitatea de calorii, grăsimi, proteine, carbohidrați și fibre alimentare etc.

Produsul Crispy cheese style snack K Classic conține 535 de calorii care pot fi arse de 134 minute de mers pe jos, 45 minute de alergare (jogging), 59 minute de ciclism, 59 minute de înot, 178 minute de yoga, 178 minute de cumpărături sau 134 minute de curățenie in casă. *Pentru mai multe activități, consultați tabelul de mai jos!

Consumul a 100 de grame din produsul Crispy cheese style snack K Classic reprezinta 27% aport caloric din cantitatea zilnica estimata pentru un adult (2000 calorii). Produsul Crispy cheese style snack K Classic contine 535 kilocalorii sau o valoare energetica de 2238 kj. Este un aliment din categoria Snacks-uri

Informații nutriționale

Produsul Crispy cheese style snack K Classic conține 32 grame de grăsimi, din care saturate 3 grame, 53 grame de carbohidrați, din care zaharuri 3 grame, 8 grame de proteine și 2800 mg de sodiu. Densitate calorică: Foarte mare (5.35kCal/g)

CITEȘTE ȘI:
Calorii F**king Delicious protein bar Cookie Cream flavour
535

Valori medii nutriționale pentru 100 grame de produs

Numar caloriiCalorii53527% DZR
GrasimiGrăsimi32 g54% DZR
Grasimi saturatedin care Saturate3 g
Numar carbohidratiCarbohidrați53 g40% DZR
Zahardin care: Zahar3 g
ProteineProteine8 g6% DZR
SareSare2800 mg122% DZR
*DZR – doza zilnică recomandată conform USDA

Calorii alte produse

Loading ...

În cât timp arzi 535 de calorii?

Mers pe josMers pe jos134 minute
AlergareAlergare (moderat)45 minute
BicicletaBicicletă (moderat)59 minute
InotÎnot (freestyle)59 minute
GimnasticaGimnastică107 minute
BasketBaschet76 minute
FotbalFotbal67 minute
TenisTenis67 minute
YogaYoga178 minute
CumparaturiCumpărături178 minute
CuratenieCurățenie134 minute
*Acest tabel este o estimare pentru o persoana cu greutatea de 65 kilograme si este destinat doar în scop informativ.

Total calorii arse = Durata (în minute) x (MET x 3.5 x greutate în kg)/200

Calculatoarele au încorporată o activitate MET (metabolic equivalent for task). Acest număr estimează câtă energie folosește organismul în timpul unei anumite activități. Acesta variază în funcție de activitate și este standardizat astfel încât să poată fi utilizat în mod generalizat pentru diferite persoane și pentru a fi mai ușor de comparat diferite activități între ele.

Țineți cont de faptul că aceasta este o estimare generală și nu poate fi perfectă. Singura modalitate de a obține un număr cu adevărat precis este să mergeți la un laborator și să vă conectați la aparate care măsoară totul, de la VO2 max (absorbția maximă de oxigen) până la ritmul cardiac maxim.

Ce sunt caloriile? [Video]

Auzim tot timpul despre calorii: Câte calorii conține prăjitura asta? Câte calorii sunt arse făcând 100 de salturi, alergând pe distanțe lungi sau făcând agitație? Dar ce este o calorie, de fapt? Și de câte dintre ele avem nevoie de fapt? Emma Bryce explică modul în care câțiva factori diferiți ar trebui să intre în determinarea cantității recomandate pentru fiecare persoană.

CITEȘTE ȘI:
Calorii Quinoa alba Fruit Orchard

Calculează-ți aportul zilnic de calorii

Dacă obiectivul dvs. este pierderea în greutate, luați în considerare un deficit caloric față de aportul caloric zilnic recomandat pentru menținere.. Un deficit caloric este pur și simplu un deficit de energie – consumați mai puține calorii decât folosiți – astfel încât organismul dumneavoastră arde grăsimea stocată (excesul de greutate) drept combustibil.

Puteți crea un deficit caloric mâncând mai puțin decât are nevoie corpul dumneavoastră. De asemenea, puteți arde calorii suplimentare prin creșterea activității fizice. Combinarea celor două (o dietă echilibrată și exerciții fizice) este o strategie sănătoasă pentru a pierde în greutate.

Imperial
Metric
Informații de bază
Nivel de activitate
Rezultatele dvs:
Aportul caloric țintă pe zi:
0
notino.ro%20