2.5 C
București
luni, decembrie 5, 2022

Calorii Faina de soia Inima Naturii Pirifan

Trebuie să citești asta...

Valori nutriționale și proprietăți pentru Faina de soia Inima Naturii Pirifan

Calorii Faina de soia Inima Naturii Pirifan, analiză nutrițională . Acest articol oferă informații despre compoziția nutritivă a produsului Faina de soia Inima Naturii Pirifan. Acesta include o analiză a diferiților nutrienți, si a conținutului de minerale. De asemenea, oferă informații despre cantitatea de calorii, grăsimi, proteine, carbohidrați și fibre alimentare etc.

Produsul Faina de soia Inima Naturii Pirifan conține 439 de calorii care pot fi arse de 110 minute de mers pe jos, 37 minute de alergare (jogging), 49 minute de ciclism, 49 minute de înot, 146 minute de yoga, 146 minute de cumpărături sau 110 minute de curățenie in casă. *Pentru mai multe activități, consultați tabelul de mai jos!

Consumul a 100 de grame din produsul Faina de soia Inima Naturii Pirifan reprezinta 22% aport caloric din cantitatea zilnica estimata pentru un adult (2000 calorii). Produsul Faina de soia Inima Naturii Pirifan contine 439 kilocalorii sau o valoare energetica de 1837 kj. Este un aliment din categoria Cereale

Informații nutriționale

Produsul Faina de soia Inima Naturii Pirifan conține 22 grame de grăsimi, din care saturate 3 grame, 29 grame de carbohidrați, din care zaharuri 8 grame, 38 grame de proteine și 40 mg de sodiu. Densitate calorică: Foarte mare (4.39kCal/g)

CITEȘTE ȘI:
Calorii Vitasia Noodle cup Tom Yum Lemongrass Flavour instant noodles
439

Valori medii nutriționale pentru 100 grame de produs

Numar caloriiCalorii43922% DZR
GrasimiGrăsimi22 g42% DZR
Grasimi saturatedin care Saturate3 g
Numar carbohidratiCarbohidrați29 g25% DZR
Zahardin care: Zahar8 g
ProteineProteine38 g33% DZR
SareSare40 mg2% DZR
*DZR – doza zilnică recomandată conform USDA

În cât timp arzi 439 de calorii?

Mers pe jos Mers pe jos 110 minute
Alergare Alergare (moderat) 37 minute
Bicicleta Bicicletă (moderat) 49 minute
Inot Înot (freestyle) 49 minute
Gimnastica Gimnastică 88 minute
Basket Baschet 63 minute
Fotbal Fotbal 55 minute
Tenis Tenis 55 minute
Yoga Yoga 146 minute
Cumparaturi Cumpărături 146 minute
Curatenie Curățenie 110 minute
*Acest tabel este o estimare pentru o persoana cu greutatea de 65 kilograme si este destinat doar în scop informativ.

Total calorii arse = Durata (în minute) x (MET x 3.5 x greutate în kg)/200

Calculatoarele au încorporată o activitate MET (metabolic equivalent for task). Acest număr estimează câtă energie folosește organismul în timpul unei anumite activități. Acesta variază în funcție de activitate și este standardizat astfel încât să poată fi utilizat în mod generalizat pentru diferite persoane și pentru a fi mai ușor de comparat diferite activități între ele.

Țineți cont de faptul că aceasta este o estimare generală și nu poate fi perfectă. Singura modalitate de a obține un număr cu adevărat precis este să mergeți la un laborator și să vă conectați la aparate care măsoară totul, de la VO2 max (absorbția maximă de oxigen) până la ritmul cardiac maxim.

Ce sunt caloriile? [Video]

Auzim tot timpul despre calorii: Câte calorii conține prăjitura asta? Câte calorii sunt arse făcând 100 de salturi, alergând pe distanțe lungi sau făcând agitație? Dar ce este o calorie, de fapt? Și de câte dintre ele avem nevoie de fapt? Emma Bryce explică modul în care câțiva factori diferiți ar trebui să intre în determinarea cantității recomandate pentru fiecare persoană.

CITEȘTE ȘI:
Calorii Iaurt cu ciocolata merisoare si afine Jogobella Zott

Calculează-ți aportul zilnic de calorii

Dacă obiectivul dvs. este pierderea în greutate, luați în considerare un deficit caloric față de aportul caloric zilnic recomandat pentru menținere.. Un deficit caloric este pur și simplu un deficit de energie – consumați mai puține calorii decât folosiți – astfel încât organismul dumneavoastră arde grăsimea stocată (excesul de greutate) drept combustibil.

Puteți crea un deficit caloric mâncând mai puțin decât are nevoie corpul dumneavoastră. De asemenea, puteți arde calorii suplimentare prin creșterea activității fizice. Combinarea celor două (o dietă echilibrată și exerciții fizice) este o strategie sănătoasă pentru a pierde în greutate.

Imperial
Metric
Basic Information
Activity Level
Your results:
Target calorie intake per day:
0
- Advertisement -

Ultimele rețete