12.6 C
București
miercuri, septembrie 28, 2022

Calorii Falafel și Humus

Trebuie să citești asta...

Organics Food
Organics Foodhttps://organicsfood.ro
Corpul tău este un templu, doar dacă îl tratezi ca atare. Mănâncă sănătos, gândește sănătos, trăiește mult și intens! Optând pentru o alimentație sănătoasă, îi asiguri organismului tău combustibilul și catalizatorii de care are nevoie pentru o viață plină de energie și bucurie.

Valori nutriționale și proprietăți pentru Falafel și Humus

Calorii Falafel și Humus, analiză nutrițională . Acest articol oferă informații despre compoziția nutritivă a produsului Falafel și Humus. Acesta include o analiză a diferiților nutrienți, si a conținutului de minerale. De asemenea, oferă informații despre cantitatea de calorii, grăsimi, proteine, carbohidrați și fibre alimentare etc.

Produsul Falafel și Humus conține 229 de calorii care pot fi arse de 57 minute de mers pe jos, 19 minute de alergare (jogging), 25 minute de ciclism, 25 minute de înot, 76 minute de yoga, 76 minute de cumpărături sau 57 minute de curățenie in casă. *Pentru mai multe activități, consultați tabelul de mai jos!

Consumul a 100 de grame din produsul Falafel și Humus reprezinta 11% aport caloric din cantitatea zilnica estimata pentru un adult (2000 calorii). Produsul Falafel și Humus contine 229 kilocalorii sau o valoare energetica de 958 kj. Este un aliment din categoria Mancare Gatita

Informații nutriționale

Produsul Falafel și Humus conține 12 grame de grăsimi, din care saturate 2 grame, 23 grame de carbohidrați, din care zaharuri 1 grame, 9 grame de proteine și 1120 mg de sodiu. Densitate calorică: Mare (2.29kCal/g)

229

Valori medii nutriționale pentru 100 grame de produs

Numar caloriiCalorii22911% DZR
GrasimiGrăsimi12 g45% DZR
Grasimi saturatedin care Saturate2 g
Numar carbohidratiCarbohidrați23 g40% DZR
Zahardin care: Zahar1 g
ProteineProteine9 g15% DZR
SareSare1120 mg49% DZR
*DZR – doza zilnică recomandată conform USDA

În cât timp arzi 229 de calorii?

Mers pe jos Mers pe jos 57 minute
Alergare Alergare (moderat) 19 minute
Bicicleta Bicicletă (moderat) 25 minute
Inot Înot (freestyle) 25 minute
Gimnastica Gimnastică 46 minute
Basket Baschet 33 minute
Fotbal Fotbal 29 minute
Tenis Tenis 29 minute
Yoga Yoga 76 minute
Cumparaturi Cumpărături 76 minute
Curatenie Curățenie 57 minute
*Acest tabel este o estimare pentru o persoana cu greutatea de 65 kilograme si este destinat doar în scop informativ.

Total calorii arse = Durata (în minute) x (MET x 3.5 x greutate în kg)/200

CITEȘTE ȘI:
Calorii Biscuiti cu ciocolata Pepito Choco

Calculatoarele au încorporată o activitate MET (metabolic equivalent for task). Acest număr estimează câtă energie folosește organismul în timpul unei anumite activități. Acesta variază în funcție de activitate și este standardizat astfel încât să poată fi utilizat în mod generalizat pentru diferite persoane și pentru a fi mai ușor de comparat diferite activități între ele.

Țineți cont de faptul că aceasta este o estimare generală și nu poate fi perfectă. Singura modalitate de a obține un număr cu adevărat precis este să mergeți la un laborator și să vă conectați la aparate care măsoară totul, de la VO2 max (absorbția maximă de oxigen) până la ritmul cardiac maxim.

Ce sunt caloriile? [Video]

Auzim tot timpul despre calorii: Câte calorii conține prăjitura asta? Câte calorii sunt arse făcând 100 de salturi, alergând pe distanțe lungi sau făcând agitație? Dar ce este o calorie, de fapt? Și de câte dintre ele avem nevoie de fapt? Emma Bryce explică modul în care câțiva factori diferiți ar trebui să intre în determinarea cantității recomandate pentru fiecare persoană.

Calculează-ți aportul zilnic de calorii

Dacă obiectivul dvs. este pierderea în greutate, luați în considerare un deficit caloric față de aportul caloric zilnic recomandat pentru menținere.. Un deficit caloric este pur și simplu un deficit de energie – consumați mai puține calorii decât folosiți – astfel încât organismul dumneavoastră arde grăsimea stocată (excesul de greutate) drept combustibil.

CITEȘTE ȘI:
Calorii Crema de branza cu leurda K Classic

Puteți crea un deficit caloric mâncând mai puțin decât are nevoie corpul dumneavoastră. De asemenea, puteți arde calorii suplimentare prin creșterea activității fizice. Combinarea celor două (o dietă echilibrată și exerciții fizice) este o strategie sănătoasă pentru a pierde în greutate.

Imperial
Metric
Informații de bază
Nivel de activitate
Rezultatele dvs:
Aportul caloric țintă pe zi:
0
- Advertisement -

Ultimele rețete