3.9 C
București
marți, decembrie 6, 2022

Calorii Fursecuri cu stafide Hanul Boieresc

Trebuie să citești asta...

Valori nutriționale și proprietăți pentru Fursecuri cu stafide Hanul Boieresc

Calorii Fursecuri cu stafide Hanul Boieresc, analiză nutrițională . Acest articol oferă informații despre compoziția nutritivă a produsului Fursecuri cu stafide Hanul Boieresc. Acesta include o analiză a diferiților nutrienți, si a conținutului de minerale. De asemenea, oferă informații despre cantitatea de calorii, grăsimi, proteine, carbohidrați și fibre alimentare etc.

Produsul Fursecuri cu stafide Hanul Boieresc conține 469 de calorii care pot fi arse de 117 minute de mers pe jos, 39 minute de alergare (jogging), 52 minute de ciclism, 52 minute de înot, 156 minute de yoga, 156 minute de cumpărături sau 117 minute de curățenie in casă. *Pentru mai multe activități, consultați tabelul de mai jos!

Consumul a 100 de grame din produsul Fursecuri cu stafide Hanul Boieresc reprezinta 23% aport caloric din cantitatea zilnica estimata pentru un adult (2000 calorii). Produsul Fursecuri cu stafide Hanul Boieresc contine 469 kilocalorii sau o valoare energetica de 1962 kj. Este un aliment din categoria Dulciuri

Informații nutriționale

Produsul Fursecuri cu stafide Hanul Boieresc conține 22 grame de grăsimi, din care saturate 10 grame, 59 grame de carbohidrați, din care zaharuri 27 grame, 8 grame de proteine și 470 mg de sodiu. Densitate calorică: Foarte mare (4.69kCal/g)

CITEȘTE ȘI:
Calorii Jeleuri Favorina
469

Valori medii nutriționale pentru 100 grame de produs

Numar caloriiCalorii46923% DZR
GrasimiGrăsimi22 g42% DZR
Grasimi saturatedin care Saturate10 g
Numar carbohidratiCarbohidrați59 g51% DZR
Zahardin care: Zahar27 g
ProteineProteine8 g7% DZR
SareSare470 mg20% DZR
*DZR – doza zilnică recomandată conform USDA

În cât timp arzi 469 de calorii?

Mers pe jos Mers pe jos 117 minute
Alergare Alergare (moderat) 39 minute
Bicicleta Bicicletă (moderat) 52 minute
Inot Înot (freestyle) 52 minute
Gimnastica Gimnastică 94 minute
Basket Baschet 67 minute
Fotbal Fotbal 59 minute
Tenis Tenis 59 minute
Yoga Yoga 156 minute
Cumparaturi Cumpărături 156 minute
Curatenie Curățenie 117 minute
*Acest tabel este o estimare pentru o persoana cu greutatea de 65 kilograme si este destinat doar în scop informativ.

Total calorii arse = Durata (în minute) x (MET x 3.5 x greutate în kg)/200

Calculatoarele au încorporată o activitate MET (metabolic equivalent for task). Acest număr estimează câtă energie folosește organismul în timpul unei anumite activități. Acesta variază în funcție de activitate și este standardizat astfel încât să poată fi utilizat în mod generalizat pentru diferite persoane și pentru a fi mai ușor de comparat diferite activități între ele.

Țineți cont de faptul că aceasta este o estimare generală și nu poate fi perfectă. Singura modalitate de a obține un număr cu adevărat precis este să mergeți la un laborator și să vă conectați la aparate care măsoară totul, de la VO2 max (absorbția maximă de oxigen) până la ritmul cardiac maxim.

Ce sunt caloriile? [Video]

Auzim tot timpul despre calorii: Câte calorii conține prăjitura asta? Câte calorii sunt arse făcând 100 de salturi, alergând pe distanțe lungi sau făcând agitație? Dar ce este o calorie, de fapt? Și de câte dintre ele avem nevoie de fapt? Emma Bryce explică modul în care câțiva factori diferiți ar trebui să intre în determinarea cantității recomandate pentru fiecare persoană.

CITEȘTE ȘI:
Calorii Ciocolata cu crema de cappuccino Ritter Sport

Calculează-ți aportul zilnic de calorii

Dacă obiectivul dvs. este pierderea în greutate, luați în considerare un deficit caloric față de aportul caloric zilnic recomandat pentru menținere.. Un deficit caloric este pur și simplu un deficit de energie – consumați mai puține calorii decât folosiți – astfel încât organismul dumneavoastră arde grăsimea stocată (excesul de greutate) drept combustibil.

Puteți crea un deficit caloric mâncând mai puțin decât are nevoie corpul dumneavoastră. De asemenea, puteți arde calorii suplimentare prin creșterea activității fizice. Combinarea celor două (o dietă echilibrată și exerciții fizice) este o strategie sănătoasă pentru a pierde în greutate.

Imperial
Metric
Basic Information
Activity Level
Your results:
Target calorie intake per day:
0
- Advertisement -

Ultimele rețete