Calorii Iaurt BIO 2,7% cu aroma de piersici si caise Napolact

Trebuie să vezi asta

vegis.ro%20

Valori nutriționale și proprietăți pentru Iaurt BIO 2,7% cu aroma de piersici si caise Napolact

Calorii Iaurt BIO 2,7% cu aroma de piersici si caise Napolact, analiză nutrițională . Acest articol oferă informații despre compoziția nutritivă a produsului Iaurt BIO 2,7% cu aroma de piersici si caise Napolact. Acesta include o analiză a diferiților nutrienți, si a conținutului de minerale. De asemenea, oferă informații despre cantitatea de calorii, grăsimi, proteine, carbohidrați și fibre alimentare etc.

Produsul Iaurt BIO 2,7% cu aroma de piersici si caise Napolact conține 87 de calorii care pot fi arse de 22 minute de mers pe jos, 7 minute de alergare (jogging), 10 minute de ciclism, 10 minute de înot, 29 minute de yoga, 29 minute de cumpărături sau 22 minute de curățenie in casă. *Pentru mai multe activități, consultați tabelul de mai jos!

Consumul a 100 de grame din produsul Iaurt BIO 2,7% cu aroma de piersici si caise Napolact reprezinta 4% aport caloric din cantitatea zilnica estimata pentru un adult (2000 calorii). Produsul Iaurt BIO 2,7% cu aroma de piersici si caise Napolact contine 87 kilocalorii sau o valoare energetica de 364 kj. Este un aliment din categoria Lactate

Informații nutriționale

Produsul Iaurt BIO 2,7% cu aroma de piersici si caise Napolact conține 3 grame de grăsimi, din care saturate 2 grame, 11 grame de carbohidrați, din care zaharuri 11 grame, 4 grame de proteine și 80 mg de sodiu. Densitate calorică: Mica (0.87kCal/g)

CITEȘTE ȘI:
Calorii Iaurt 0% Bifidus Prodlacta
87

Valori medii nutriționale pentru 100 grame de produs

Numar caloriiCalorii874% DZR
GrasimiGrăsimi3 g28% DZR
Grasimi saturatedin care Saturate2 g
Numar carbohidratiCarbohidrați11 g51% DZR
Zahardin care: Zahar11 g
ProteineProteine4 g21% DZR
SareSare80 mg3% DZR
*DZR – doza zilnică recomandată conform USDA

Calorii alte produse

Loading ...

În cât timp arzi 87 de calorii?

Mers pe josMers pe jos22 minute
AlergareAlergare (moderat)7 minute
BicicletaBicicletă (moderat)10 minute
InotÎnot (freestyle)10 minute
GimnasticaGimnastică17 minute
BasketBaschet12 minute
FotbalFotbal11 minute
TenisTenis11 minute
YogaYoga29 minute
CumparaturiCumpărături29 minute
CuratenieCurățenie22 minute
*Acest tabel este o estimare pentru o persoana cu greutatea de 65 kilograme si este destinat doar în scop informativ.

Total calorii arse = Durata (în minute) x (MET x 3.5 x greutate în kg)/200

Calculatoarele au încorporată o activitate MET (metabolic equivalent for task). Acest număr estimează câtă energie folosește organismul în timpul unei anumite activități. Acesta variază în funcție de activitate și este standardizat astfel încât să poată fi utilizat în mod generalizat pentru diferite persoane și pentru a fi mai ușor de comparat diferite activități între ele.

Țineți cont de faptul că aceasta este o estimare generală și nu poate fi perfectă. Singura modalitate de a obține un număr cu adevărat precis este să mergeți la un laborator și să vă conectați la aparate care măsoară totul, de la VO2 max (absorbția maximă de oxigen) până la ritmul cardiac maxim.

Ce sunt caloriile? [Video]

Auzim tot timpul despre calorii: Câte calorii conține prăjitura asta? Câte calorii sunt arse făcând 100 de salturi, alergând pe distanțe lungi sau făcând agitație? Dar ce este o calorie, de fapt? Și de câte dintre ele avem nevoie de fapt? Emma Bryce explică modul în care câțiva factori diferiți ar trebui să intre în determinarea cantității recomandate pentru fiecare persoană.

CITEȘTE ȘI:
Calorii Lapte UHT 1.5% SIM

Calculează-ți aportul zilnic de calorii

Dacă obiectivul dvs. este pierderea în greutate, luați în considerare un deficit caloric față de aportul caloric zilnic recomandat pentru menținere.. Un deficit caloric este pur și simplu un deficit de energie – consumați mai puține calorii decât folosiți – astfel încât organismul dumneavoastră arde grăsimea stocată (excesul de greutate) drept combustibil.

Puteți crea un deficit caloric mâncând mai puțin decât are nevoie corpul dumneavoastră. De asemenea, puteți arde calorii suplimentare prin creșterea activității fizice. Combinarea celor două (o dietă echilibrată și exerciții fizice) este o strategie sănătoasă pentru a pierde în greutate

Imperial
Metric
Informații de bază
Nivel de activitate