1.9 C
București
luni, decembrie 5, 2022

Calorii Iaurt grecesc 2% KriKri

Trebuie să citești asta...

Valori nutriționale și proprietăți pentru Iaurt grecesc 2% KriKri

Calorii Iaurt grecesc 2% KriKri, analiză nutrițională . Acest articol oferă informații despre compoziția nutritivă a produsului Iaurt grecesc 2% KriKri. Acesta include o analiză a diferiților nutrienți, si a conținutului de minerale. De asemenea, oferă informații despre cantitatea de calorii, grăsimi, proteine, carbohidrați și fibre alimentare etc.

Produsul Iaurt grecesc 2% KriKri conține 73 de calorii care pot fi arse de 18 minute de mers pe jos, 6 minute de alergare (jogging), 8 minute de ciclism, 8 minute de înot, 24 minute de yoga, 24 minute de cumpărături sau 18 minute de curățenie in casă. *Pentru mai multe activități, consultați tabelul de mai jos!

Consumul a 100 de grame din produsul Iaurt grecesc 2% KriKri reprezinta 4% aport caloric din cantitatea zilnica estimata pentru un adult (2000 calorii). Produsul Iaurt grecesc 2% KriKri contine 73 kilocalorii sau o valoare energetica de 305 kj. Este un aliment din categoria Lactate

Informații nutriționale

Produsul Iaurt grecesc 2% KriKri conține 2 grame de grăsimi, din care saturate 1 grame, 4 grame de carbohidrați, din care zaharuri 4 grame, 9 grame de proteine și 0 mg de sodiu. Densitate calorică: Mica (0.73kCal/g)

73

Valori medii nutriționale pentru 100 grame de produs

Numar caloriiCalorii734% DZR
GrasimiGrăsimi2 g24% DZR
Grasimi saturatedin care Saturate1 g
Numar carbohidratiCarbohidrați4 g25% DZR
Zahardin care: Zahar4 g
ProteineProteine9 g51% DZR
SareSare0 mg0% DZR
*DZR – doza zilnică recomandată conform USDA

În cât timp arzi 73 de calorii?

Mers pe jos Mers pe jos 18 minute
Alergare Alergare (moderat) 6 minute
Bicicleta Bicicletă (moderat) 8 minute
Inot Înot (freestyle) 8 minute
Gimnastica Gimnastică 15 minute
Basket Baschet 10 minute
Fotbal Fotbal 9 minute
Tenis Tenis 9 minute
Yoga Yoga 24 minute
Cumparaturi Cumpărături 24 minute
Curatenie Curățenie 18 minute
*Acest tabel este o estimare pentru o persoana cu greutatea de 65 kilograme si este destinat doar în scop informativ.

Total calorii arse = Durata (în minute) x (MET x 3.5 x greutate în kg)/200

CITEȘTE ȘI:
Calorii Baton ciocolata Snickers Hazelnut

Calculatoarele au încorporată o activitate MET (metabolic equivalent for task). Acest număr estimează câtă energie folosește organismul în timpul unei anumite activități. Acesta variază în funcție de activitate și este standardizat astfel încât să poată fi utilizat în mod generalizat pentru diferite persoane și pentru a fi mai ușor de comparat diferite activități între ele.

Țineți cont de faptul că aceasta este o estimare generală și nu poate fi perfectă. Singura modalitate de a obține un număr cu adevărat precis este să mergeți la un laborator și să vă conectați la aparate care măsoară totul, de la VO2 max (absorbția maximă de oxigen) până la ritmul cardiac maxim.

Ce sunt caloriile? [Video]

Auzim tot timpul despre calorii: Câte calorii conține prăjitura asta? Câte calorii sunt arse făcând 100 de salturi, alergând pe distanțe lungi sau făcând agitație? Dar ce este o calorie, de fapt? Și de câte dintre ele avem nevoie de fapt? Emma Bryce explică modul în care câțiva factori diferiți ar trebui să intre în determinarea cantității recomandate pentru fiecare persoană.

Calculează-ți aportul zilnic de calorii

Dacă obiectivul dvs. este pierderea în greutate, luați în considerare un deficit caloric față de aportul caloric zilnic recomandat pentru menținere.. Un deficit caloric este pur și simplu un deficit de energie – consumați mai puține calorii decât folosiți – astfel încât organismul dumneavoastră arde grăsimea stocată (excesul de greutate) drept combustibil.

CITEȘTE ȘI:
Calorii Muștar extra dulce Danestar

Puteți crea un deficit caloric mâncând mai puțin decât are nevoie corpul dumneavoastră. De asemenea, puteți arde calorii suplimentare prin creșterea activității fizice. Combinarea celor două (o dietă echilibrată și exerciții fizice) este o strategie sănătoasă pentru a pierde în greutate.

Imperial
Metric
Basic Information
Activity Level
Your results:
Target calorie intake per day:
0

Întrebări frecvente

Este bine să mănânci iaurt în fiecare zi?

Este foarte hrănitor, iar consumul regulat de iaurt poate stimula mai multe aspecte ale sănătății tale. De exemplu, s-a constatat că iaurtul reduce riscul bolilor de inimă și al osteoporozei, precum și că ajută la gestionarea greutății.

Este iaurtul grecesc mai sănătos decât iaurtul obișnuit?

În timp ce iaurtul obișnuit tinde să aibă mai puține calorii și mai mult calciu, iaurtul grecesc are mai multe proteine și mai puțin zahăr – și o consistență mult mai groasă. Ambele tipuri conțin probiotice și susțin digestia, pierderea în greutate și sănătatea inimii.

Este iaurtul bun pentru stomac?

Fiind un aliment fermentat, iaurtul conține în mod natural o mulțime de culturi probiotice care întăresc tractul digestiv. Unele iaurturi grecești se mândresc, de asemenea, cu probiotice adăugate, cum ar fi Lactobacillus acidophilus și Lactobacillus casei, care pot ajuta la creșterea bacteriilor bune din intestin.

Iaurtul te îngrașă?

La fel ca orice alt aliment, iaurtul te poate face să te îngrași atunci când îl consumi în exces. Cu toate acestea, îngrășarea este legată și de factori genetici, de nivelul tău de activitate fizică și de starea ta generală de sănătate.

- Advertisement -

Ultimele rețete