3.6 C
București
vineri, decembrie 2, 2022

Calorii Impact Whey Protein White Chocolate MyProtein

Trebuie să citești asta...

Valori nutriționale și proprietăți pentru Impact Whey Protein White Chocolate MyProtein

Calorii Impact Whey Protein White Chocolate MyProtein, analiză nutrițională . Acest articol oferă informații despre compoziția nutritivă a produsului Impact Whey Protein White Chocolate MyProtein. Acesta include o analiză a diferiților nutrienți, si a conținutului de minerale. De asemenea, oferă informații despre cantitatea de calorii, grăsimi, proteine, carbohidrați și fibre alimentare etc.

Produsul Impact Whey Protein White Chocolate MyProtein conține 395 de calorii care pot fi arse de 99 minute de mers pe jos, 33 minute de alergare (jogging), 44 minute de ciclism, 44 minute de înot, 132 minute de yoga, 132 minute de cumpărături sau 99 minute de curățenie in casă. *Pentru mai multe activități, consultați tabelul de mai jos!

Consumul a 100 de grame din produsul Impact Whey Protein White Chocolate MyProtein reprezinta 20% aport caloric din cantitatea zilnica estimata pentru un adult (2000 calorii). Produsul Impact Whey Protein White Chocolate MyProtein contine 395 kilocalorii sau o valoare energetica de 1653 kj. Este un aliment din categoria Suplimente

Informații nutriționale

Produsul Impact Whey Protein White Chocolate MyProtein conține 6 grame de grăsimi, din care saturate 4 grame, 8 grame de carbohidrați, din care zaharuri 6 grame, 77 grame de proteine și 580 mg de sodiu. Densitate calorică: Foarte mare (3.95kCal/g)

CITEȘTE ȘI:
Calorii Impact whey protein Speculoos MyProtein
395

Valori medii nutriționale pentru 100 grame de produs

Numar caloriiCalorii39520% DZR
GrasimiGrăsimi6 g14% DZR
Grasimi saturatedin care Saturate4 g
Numar carbohidratiCarbohidrați8 g8% DZR
Zahardin care: Zahar6 g
ProteineProteine77 g78% DZR
SareSare580 mg25% DZR
*DZR – doza zilnică recomandată conform USDA

În cât timp arzi 395 de calorii?

Mers pe jos Mers pe jos 99 minute
Alergare Alergare (moderat) 33 minute
Bicicleta Bicicletă (moderat) 44 minute
Inot Înot (freestyle) 44 minute
Gimnastica Gimnastică 79 minute
Basket Baschet 56 minute
Fotbal Fotbal 49 minute
Tenis Tenis 49 minute
Yoga Yoga 132 minute
Cumparaturi Cumpărături 132 minute
Curatenie Curățenie 99 minute
*Acest tabel este o estimare pentru o persoana cu greutatea de 65 kilograme si este destinat doar în scop informativ.

Total calorii arse = Durata (în minute) x (MET x 3.5 x greutate în kg)/200

Calculatoarele au încorporată o activitate MET (metabolic equivalent for task). Acest număr estimează câtă energie folosește organismul în timpul unei anumite activități. Acesta variază în funcție de activitate și este standardizat astfel încât să poată fi utilizat în mod generalizat pentru diferite persoane și pentru a fi mai ușor de comparat diferite activități între ele.

Țineți cont de faptul că aceasta este o estimare generală și nu poate fi perfectă. Singura modalitate de a obține un număr cu adevărat precis este să mergeți la un laborator și să vă conectați la aparate care măsoară totul, de la VO2 max (absorbția maximă de oxigen) până la ritmul cardiac maxim.

Ce sunt caloriile? [Video]

Auzim tot timpul despre calorii: Câte calorii conține prăjitura asta? Câte calorii sunt arse făcând 100 de salturi, alergând pe distanțe lungi sau făcând agitație? Dar ce este o calorie, de fapt? Și de câte dintre ele avem nevoie de fapt? Emma Bryce explică modul în care câțiva factori diferiți ar trebui să intre în determinarea cantității recomandate pentru fiecare persoană.

CITEȘTE ȘI:
Calorii Salata Taboule Zein

Calculează-ți aportul zilnic de calorii

Dacă obiectivul dvs. este pierderea în greutate, luați în considerare un deficit caloric față de aportul caloric zilnic recomandat pentru menținere.. Un deficit caloric este pur și simplu un deficit de energie – consumați mai puține calorii decât folosiți – astfel încât organismul dumneavoastră arde grăsimea stocată (excesul de greutate) drept combustibil.

Puteți crea un deficit caloric mâncând mai puțin decât are nevoie corpul dumneavoastră. De asemenea, puteți arde calorii suplimentare prin creșterea activității fizice. Combinarea celor două (o dietă echilibrată și exerciții fizice) este o strategie sănătoasă pentru a pierde în greutate

Imperial
Metric
Basic Information
Activity Level
Your results:
Target calorie intake per day:
0
Articolul precedent
Articolul următor
- Advertisement -

Ultimele rețete