24.5 C
București
sâmbătă, octombrie 1, 2022

Calorii Lapte Noisette Auchan

Trebuie să citești asta...

Organics Food
Organics Foodhttps://organicsfood.ro
Corpul tău este un templu, doar dacă îl tratezi ca atare. Mănâncă sănătos, gândește sănătos, trăiește mult și intens! Optând pentru o alimentație sănătoasă, îi asiguri organismului tău combustibilul și catalizatorii de care are nevoie pentru o viață plină de energie și bucurie.

Valori nutriționale și proprietăți pentru Lapte Noisette Auchan

Calorii Lapte Noisette Auchan, analiză nutrițională . Acest articol oferă informații despre compoziția nutritivă a produsului Lapte Noisette Auchan. Acesta include o analiză a diferiților nutrienți, si a conținutului de minerale. De asemenea, oferă informații despre cantitatea de calorii, grăsimi, proteine, carbohidrați și fibre alimentare etc.

Produsul Lapte Noisette Auchan conține 29 de calorii care pot fi arse de 7 minute de mers pe jos, 2 minute de alergare (jogging), 3 minute de ciclism, 3 minute de înot, 10 minute de yoga, 10 minute de cumpărături sau 7 minute de curățenie in casă. *Pentru mai multe activități, consultați tabelul de mai jos!

Consumul a 100 de grame din produsul Lapte Noisette Auchan reprezinta 1% aport caloric din cantitatea zilnica estimata pentru un adult (2000 calorii). Produsul Lapte Noisette Auchan contine 29 kilocalorii sau o valoare energetica de 121 kj. Este un aliment din categoria Altele

Informații nutriționale

Produsul Lapte Noisette Auchan conține 2 grame de grăsimi, din care saturate 0 grame, 3 grame de carbohidrați, din care zaharuri 3 grame, 0 grame de proteine și 130 mg de sodiu. Densitate calorică: Foarte mica (0.29kCal/g)

29

Valori medii nutriționale pentru 100 grame de produs

Numar caloriiCalorii291% DZR
GrasimiGrăsimi2 g53% DZR
Grasimi saturatedin care Saturate0 g
Numar carbohidratiCarbohidrați3 g42% DZR
Zahardin care: Zahar3 g
ProteineProteine0 g5% DZR
SareSare130 mg6% DZR
*DZR – doza zilnică recomandată conform USDA

În cât timp arzi 29 de calorii?

Mers pe jos Mers pe jos 7 minute
Alergare Alergare (moderat) 2 minute
Bicicleta Bicicletă (moderat) 3 minute
Inot Înot (freestyle) 3 minute
Gimnastica Gimnastică 6 minute
Basket Baschet 4 minute
Fotbal Fotbal 4 minute
Tenis Tenis 4 minute
Yoga Yoga 10 minute
Cumparaturi Cumpărături 10 minute
Curatenie Curățenie 7 minute
*Acest tabel este o estimare pentru o persoana cu greutatea de 65 kilograme si este destinat doar în scop informativ.

Total calorii arse = Durata (în minute) x (MET x 3.5 x greutate în kg)/200

CITEȘTE ȘI:
Calorii Mix de legume China bamboo mushroom Freshona

Calculatoarele au încorporată o activitate MET (metabolic equivalent for task). Acest număr estimează câtă energie folosește organismul în timpul unei anumite activități. Acesta variază în funcție de activitate și este standardizat astfel încât să poată fi utilizat în mod generalizat pentru diferite persoane și pentru a fi mai ușor de comparat diferite activități între ele.

Țineți cont de faptul că aceasta este o estimare generală și nu poate fi perfectă. Singura modalitate de a obține un număr cu adevărat precis este să mergeți la un laborator și să vă conectați la aparate care măsoară totul, de la VO2 max (absorbția maximă de oxigen) până la ritmul cardiac maxim.

Ce sunt caloriile? [Video]

Auzim tot timpul despre calorii: Câte calorii conține prăjitura asta? Câte calorii sunt arse făcând 100 de salturi, alergând pe distanțe lungi sau făcând agitație? Dar ce este o calorie, de fapt? Și de câte dintre ele avem nevoie de fapt? Emma Bryce explică modul în care câțiva factori diferiți ar trebui să intre în determinarea cantității recomandate pentru fiecare persoană.

Calculează-ți aportul zilnic de calorii

Dacă obiectivul dvs. este pierderea în greutate, luați în considerare un deficit caloric față de aportul caloric zilnic recomandat pentru menținere.. Un deficit caloric este pur și simplu un deficit de energie – consumați mai puține calorii decât folosiți – astfel încât organismul dumneavoastră arde grăsimea stocată (excesul de greutate) drept combustibil.

CITEȘTE ȘI:
Calorii Chorizo de porc cu boia de ardei Sol Mar Lidl

Puteți crea un deficit caloric mâncând mai puțin decât are nevoie corpul dumneavoastră. De asemenea, puteți arde calorii suplimentare prin creșterea activității fizice. Combinarea celor două (o dietă echilibrată și exerciții fizice) este o strategie sănătoasă pentru a pierde în greutate.

Imperial
Metric
Informații de bază
Nivel de activitate
Rezultatele dvs:
Aportul caloric țintă pe zi:
0

Întrebări frecvente

Este bine să bei lapte în fiecare zi?

Consumul prea mare de lapte poate cauza probleme digestive, cum ar fi balonarea, crampele și diareea. Dacă organismul dumneavoastră nu este capabil să descompună lactoza în mod corespunzător, aceasta călătorește prin sistemul digestiv și este descompusă de bacteriile intestinale. Din acest motiv, pot apărea gaze și alte probleme digestive.

Care sunt efectele secundare asociate cu laptele?

Laptele poate provoca multe probleme digestive, cum ar fi gaze, balonare, diaree sau constipație. Aceste probleme sunt cauzate în mare parte din cauza faptului că laptele este supus unei prelucrări grele, ceea ce duce la un dezechilibru între bacteriile intestinale bune și rele, sau din cauza intoleranței la lactoză.

Este laptele bun pentru a pierde grăsime de burtă?

Ar trebui să beți lapte degresat sau 1% pentru a evita grăsimea de pe burtă și pentru a vă menține o greutate sănătoasă. Laptele degresat sau laptele cu 2%, ambele au o cantitate semnificativă de calorii și grăsimi. Laptele integral are aproximativ 9 g de grăsime. Este posibil ca una dintre gustările tale preferate să te facă să te îngrași

Care lapte are mai puțin zahăr adăugat?

Laptele simplu conține, în medie, aproximativ 5g/100mL de zahăr natural (lactoză). Laptele simplu nu are zahăr adăugat și, prin urmare, are un conținut total de zahăr mai mic decât laptele cu arome.

- Advertisement -

Ultimele rețete