2.5 C
București
luni, decembrie 5, 2022

Calorii Lapte Romanesc 1.5% Auchan

Trebuie să citești asta...

Valori nutriționale și proprietăți pentru Lapte Romanesc 1.5% Auchan

Calorii Lapte Romanesc 1.5% Auchan, analiză nutrițională . Acest articol oferă informații despre compoziția nutritivă a produsului Lapte Romanesc 1.5% Auchan. Acesta include o analiză a diferiților nutrienți, si a conținutului de minerale. De asemenea, oferă informații despre cantitatea de calorii, grăsimi, proteine, carbohidrați și fibre alimentare etc.

Produsul Lapte Romanesc 1.5% Auchan conține 44 de calorii care pot fi arse de 11 minute de mers pe jos, 4 minute de alergare (jogging), 5 minute de ciclism, 5 minute de înot, 15 minute de yoga, 15 minute de cumpărături sau 11 minute de curățenie in casă. *Pentru mai multe activități, consultați tabelul de mai jos!

Consumul a 100 de grame din produsul Lapte Romanesc 1.5% Auchan reprezinta 2% aport caloric din cantitatea zilnica estimata pentru un adult (2000 calorii). Produsul Lapte Romanesc 1.5% Auchan contine 44 kilocalorii sau o valoare energetica de 184 kj. Este un aliment din categoria Lactate

Informații nutriționale

Produsul Lapte Romanesc 1.5% Auchan conține 2 grame de grăsimi, din care saturate 1 grame, 4 grame de carbohidrați, din care zaharuri 4 grame, 3 grame de proteine și 0 mg de sodiu. Densitate calorică: Foarte mica (0.44kCal/g)

44

Valori medii nutriționale pentru 100 grame de produs

CITEȘTE ȘI:
Calorii Carne de vita gatita
Numar caloriiCalorii442% DZR
GrasimiGrăsimi2 g31% DZR
Grasimi saturatedin care Saturate1 g
Numar carbohidratiCarbohidrați4 g41% DZR
Zahardin care: Zahar4 g
ProteineProteine3 g28% DZR
SareSare0 mg0% DZR
*DZR – doza zilnică recomandată conform USDA

În cât timp arzi 44 de calorii?

Mers pe jos Mers pe jos 11 minute
Alergare Alergare (moderat) 4 minute
Bicicleta Bicicletă (moderat) 5 minute
Inot Înot (freestyle) 5 minute
Gimnastica Gimnastică 9 minute
Basket Baschet 6 minute
Fotbal Fotbal 6 minute
Tenis Tenis 6 minute
Yoga Yoga 15 minute
Cumparaturi Cumpărături 15 minute
Curatenie Curățenie 11 minute
*Acest tabel este o estimare pentru o persoana cu greutatea de 65 kilograme si este destinat doar în scop informativ.

Total calorii arse = Durata (în minute) x (MET x 3.5 x greutate în kg)/200

Calculatoarele au încorporată o activitate MET (metabolic equivalent for task). Acest număr estimează câtă energie folosește organismul în timpul unei anumite activități. Acesta variază în funcție de activitate și este standardizat astfel încât să poată fi utilizat în mod generalizat pentru diferite persoane și pentru a fi mai ușor de comparat diferite activități între ele.

Țineți cont de faptul că aceasta este o estimare generală și nu poate fi perfectă. Singura modalitate de a obține un număr cu adevărat precis este să mergeți la un laborator și să vă conectați la aparate care măsoară totul, de la VO2 max (absorbția maximă de oxigen) până la ritmul cardiac maxim.

Ce sunt caloriile? [Video]

Auzim tot timpul despre calorii: Câte calorii conține prăjitura asta? Câte calorii sunt arse făcând 100 de salturi, alergând pe distanțe lungi sau făcând agitație? Dar ce este o calorie, de fapt? Și de câte dintre ele avem nevoie de fapt? Emma Bryce explică modul în care câțiva factori diferiți ar trebui să intre în determinarea cantității recomandate pentru fiecare persoană.

CITEȘTE ȘI:
Calorii Lapte de vacă 3.5% grăsime Big Panda

Calculează-ți aportul zilnic de calorii

Dacă obiectivul dvs. este pierderea în greutate, luați în considerare un deficit caloric față de aportul caloric zilnic recomandat pentru menținere.. Un deficit caloric este pur și simplu un deficit de energie – consumați mai puține calorii decât folosiți – astfel încât organismul dumneavoastră arde grăsimea stocată (excesul de greutate) drept combustibil.

Puteți crea un deficit caloric mâncând mai puțin decât are nevoie corpul dumneavoastră. De asemenea, puteți arde calorii suplimentare prin creșterea activității fizice. Combinarea celor două (o dietă echilibrată și exerciții fizice) este o strategie sănătoasă pentru a pierde în greutate.

Imperial
Metric
Basic Information
Activity Level
Your results:
Target calorie intake per day:
0

Întrebări frecvente

Este bine să bei lapte în fiecare zi?

Consumul prea mare de lapte poate cauza probleme digestive, cum ar fi balonarea, crampele și diareea. Dacă organismul dumneavoastră nu este capabil să descompună lactoza în mod corespunzător, aceasta călătorește prin sistemul digestiv și este descompusă de bacteriile intestinale. Din acest motiv, pot apărea gaze și alte probleme digestive.

Care sunt efectele secundare asociate cu laptele?

Laptele poate provoca multe probleme digestive, cum ar fi gaze, balonare, diaree sau constipație. Aceste probleme sunt cauzate în mare parte din cauza faptului că laptele este supus unei prelucrări grele, ceea ce duce la un dezechilibru între bacteriile intestinale bune și rele, sau din cauza intoleranței la lactoză.

Este laptele bun pentru a pierde grăsime de burtă?

Ar trebui să beți lapte degresat sau 1% pentru a evita grăsimea de pe burtă și pentru a vă menține o greutate sănătoasă. Laptele degresat sau laptele cu 2%, ambele au o cantitate semnificativă de calorii și grăsimi. Laptele integral are aproximativ 9 g de grăsime. Este posibil ca una dintre gustările tale preferate să te facă să te îngrași

Care lapte are mai puțin zahăr adăugat?

Laptele simplu conține, în medie, aproximativ 5g/100mL de zahăr natural (lactoză). Laptele simplu nu are zahăr adăugat și, prin urmare, are un conținut total de zahăr mai mic decât laptele cu arome.

- Advertisement -

Ultimele rețete