Calorii Mix faina fara gluten cu fibre No Gluten Sugar

Trebuie să vezi asta

vegis.ro%20

Valori nutriționale și proprietăți pentru Mix faina fara gluten cu fibre No Gluten Sugar

Calorii Mix faina fara gluten cu fibre No Gluten Sugar, analiză nutrițională . Acest articol oferă informații despre compoziția nutritivă a produsului Mix faina fara gluten cu fibre No Gluten Sugar. Acesta include o analiză a diferiților nutrienți, si a conținutului de minerale. De asemenea, oferă informații despre cantitatea de calorii, grăsimi, proteine, carbohidrați și fibre alimentare etc.

Produsul Mix faina fara gluten cu fibre No Gluten Sugar conține 341 de calorii care pot fi arse de 85 minute de mers pe jos, 28 minute de alergare (jogging), 38 minute de ciclism, 38 minute de înot, 114 minute de yoga, 114 minute de cumpărături sau 85 minute de curățenie in casă. *Pentru mai multe activități, consultați tabelul de mai jos!

Consumul a 100 de grame din produsul Mix faina fara gluten cu fibre No Gluten Sugar reprezinta 17% aport caloric din cantitatea zilnica estimata pentru un adult (2000 calorii). Produsul Mix faina fara gluten cu fibre No Gluten Sugar contine 341 kilocalorii sau o valoare energetica de 1427 kj. Este un aliment din categoria Cereale

Informații nutriționale

Produsul Mix faina fara gluten cu fibre No Gluten Sugar conține 5 grame de grăsimi, din care saturate 0 grame, 64 grame de carbohidrați, din care zaharuri 3 grame, 5 grame de proteine și 0 mg de sodiu. Densitate calorică: Foarte mare (3.41kCal/g)

CITEȘTE ȘI:
Calorii GymBeam Hazelnut Choco Syrup
341

Valori medii nutriționale pentru 100 grame de produs

Numar caloriiCalorii34117% DZR
GrasimiGrăsimi5 g15% DZR
Grasimi saturatedin care Saturate0 g
Numar carbohidratiCarbohidrați64 g79% DZR
Zahardin care: Zahar3 g
ProteineProteine5 g6% DZR
SareSare0 mg0% DZR
*DZR – doza zilnică recomandată conform USDA

Calorii alte produse

Loading ...

În cât timp arzi 341 de calorii?

Mers pe josMers pe jos85 minute
AlergareAlergare (moderat)28 minute
BicicletaBicicletă (moderat)38 minute
InotÎnot (freestyle)38 minute
GimnasticaGimnastică68 minute
BasketBaschet49 minute
FotbalFotbal43 minute
TenisTenis43 minute
YogaYoga114 minute
CumparaturiCumpărături114 minute
CuratenieCurățenie85 minute
*Acest tabel este o estimare pentru o persoana cu greutatea de 65 kilograme si este destinat doar în scop informativ.

Total calorii arse = Durata (în minute) x (MET x 3.5 x greutate în kg)/200

Calculatoarele au încorporată o activitate MET (metabolic equivalent for task). Acest număr estimează câtă energie folosește organismul în timpul unei anumite activități. Acesta variază în funcție de activitate și este standardizat astfel încât să poată fi utilizat în mod generalizat pentru diferite persoane și pentru a fi mai ușor de comparat diferite activități între ele.

Țineți cont de faptul că aceasta este o estimare generală și nu poate fi perfectă. Singura modalitate de a obține un număr cu adevărat precis este să mergeți la un laborator și să vă conectați la aparate care măsoară totul, de la VO2 max (absorbția maximă de oxigen) până la ritmul cardiac maxim.

Ce sunt caloriile? [Video]

Auzim tot timpul despre calorii: Câte calorii conține prăjitura asta? Câte calorii sunt arse făcând 100 de salturi, alergând pe distanțe lungi sau făcând agitație? Dar ce este o calorie, de fapt? Și de câte dintre ele avem nevoie de fapt? Emma Bryce explică modul în care câțiva factori diferiți ar trebui să intre în determinarea cantității recomandate pentru fiecare persoană.

CITEȘTE ȘI:
Calorii Taiței cuiburi Tira Dell

Calculează-ți aportul zilnic de calorii

Dacă obiectivul dvs. este pierderea în greutate, luați în considerare un deficit caloric față de aportul caloric zilnic recomandat pentru menținere.. Un deficit caloric este pur și simplu un deficit de energie – consumați mai puține calorii decât folosiți – astfel încât organismul dumneavoastră arde grăsimea stocată (excesul de greutate) drept combustibil.

Puteți crea un deficit caloric mâncând mai puțin decât are nevoie corpul dumneavoastră. De asemenea, puteți arde calorii suplimentare prin creșterea activității fizice. Combinarea celor două (o dietă echilibrată și exerciții fizice) este o strategie sănătoasă pentru a pierde în greutate

Imperial
Metric
Informații de bază
Nivel de activitate