2.5 C
București
luni, decembrie 5, 2022

Calorii Napolitane cu alune Roshen

Trebuie să citești asta...

Valori nutriționale și proprietăți pentru Napolitane cu alune Roshen

Calorii Napolitane cu alune Roshen, analiză nutrițională . Acest articol oferă informații despre compoziția nutritivă a produsului Napolitane cu alune Roshen. Acesta include o analiză a diferiților nutrienți, si a conținutului de minerale. De asemenea, oferă informații despre cantitatea de calorii, grăsimi, proteine, carbohidrați și fibre alimentare etc.

Produsul Napolitane cu alune Roshen conține 521 de calorii care pot fi arse de 130 minute de mers pe jos, 43 minute de alergare (jogging), 58 minute de ciclism, 58 minute de înot, 174 minute de yoga, 174 minute de cumpărături sau 130 minute de curățenie in casă. *Pentru mai multe activități, consultați tabelul de mai jos!

Consumul a 100 de grame din produsul Napolitane cu alune Roshen reprezinta 26% aport caloric din cantitatea zilnica estimata pentru un adult (2000 calorii). Produsul Napolitane cu alune Roshen contine 521 kilocalorii sau o valoare energetica de 2180 kj. Este un aliment din categoria Dulciuri

Informații nutriționale

Produsul Napolitane cu alune Roshen conține 27 grame de grăsimi, din care saturate 16 grame, 62 grame de carbohidrați, din care zaharuri 36 grame, 5 grame de proteine și 340 mg de sodiu. Densitate calorică: Foarte mare (5.21kCal/g)

521
CITEȘTE ȘI:
Calorii Insalatissime Tuna Salad Chickpeas Rio Mare

Valori medii nutriționale pentru 100 grame de produs

Numar caloriiCalorii52126% DZR
GrasimiGrăsimi27 g48% DZR
Grasimi saturatedin care Saturate16 g
Numar carbohidratiCarbohidrați62 g48% DZR
Zahardin care: Zahar36 g
ProteineProteine5 g4% DZR
SareSare340 mg15% DZR
*DZR – doza zilnică recomandată conform USDA

În cât timp arzi 521 de calorii?

Mers pe jos Mers pe jos 130 minute
Alergare Alergare (moderat) 43 minute
Bicicleta Bicicletă (moderat) 58 minute
Inot Înot (freestyle) 58 minute
Gimnastica Gimnastică 104 minute
Basket Baschet 74 minute
Fotbal Fotbal 65 minute
Tenis Tenis 65 minute
Yoga Yoga 174 minute
Cumparaturi Cumpărături 174 minute
Curatenie Curățenie 130 minute
*Acest tabel este o estimare pentru o persoana cu greutatea de 65 kilograme si este destinat doar în scop informativ.

Total calorii arse = Durata (în minute) x (MET x 3.5 x greutate în kg)/200

Calculatoarele au încorporată o activitate MET (metabolic equivalent for task). Acest număr estimează câtă energie folosește organismul în timpul unei anumite activități. Acesta variază în funcție de activitate și este standardizat astfel încât să poată fi utilizat în mod generalizat pentru diferite persoane și pentru a fi mai ușor de comparat diferite activități între ele.

Țineți cont de faptul că aceasta este o estimare generală și nu poate fi perfectă. Singura modalitate de a obține un număr cu adevărat precis este să mergeți la un laborator și să vă conectați la aparate care măsoară totul, de la VO2 max (absorbția maximă de oxigen) până la ritmul cardiac maxim.

Ce sunt caloriile? [Video]

Auzim tot timpul despre calorii: Câte calorii conține prăjitura asta? Câte calorii sunt arse făcând 100 de salturi, alergând pe distanțe lungi sau făcând agitație? Dar ce este o calorie, de fapt? Și de câte dintre ele avem nevoie de fapt? Emma Bryce explică modul în care câțiva factori diferiți ar trebui să intre în determinarea cantității recomandate pentru fiecare persoană.

CITEȘTE ȘI:
Calorii Biscuiti jeleu caise Pim’s

Calculează-ți aportul zilnic de calorii

Dacă obiectivul dvs. este pierderea în greutate, luați în considerare un deficit caloric față de aportul caloric zilnic recomandat pentru menținere.. Un deficit caloric este pur și simplu un deficit de energie – consumați mai puține calorii decât folosiți – astfel încât organismul dumneavoastră arde grăsimea stocată (excesul de greutate) drept combustibil.

Puteți crea un deficit caloric mâncând mai puțin decât are nevoie corpul dumneavoastră. De asemenea, puteți arde calorii suplimentare prin creșterea activității fizice. Combinarea celor două (o dietă echilibrată și exerciții fizice) este o strategie sănătoasă pentru a pierde în greutate.

Imperial
Metric
Basic Information
Activity Level
Your results:
Target calorie intake per day:
0
- Advertisement -

Ultimele rețete