21.5 C
București
duminică, octombrie 2, 2022

Calorii Paine cu faina Mix de Fibre

Trebuie să citești asta...

Organics Food
Organics Foodhttps://organicsfood.ro
Corpul tău este un templu, doar dacă îl tratezi ca atare. Mănâncă sănătos, gândește sănătos, trăiește mult și intens! Optând pentru o alimentație sănătoasă, îi asiguri organismului tău combustibilul și catalizatorii de care are nevoie pentru o viață plină de energie și bucurie.

Valori nutriționale și proprietăți pentru Paine cu faina Mix de Fibre

Calorii Paine cu faina Mix de Fibre, analiză nutrițională . Acest articol oferă informații despre compoziția nutritivă a produsului Paine cu faina Mix de Fibre. Acesta include o analiză a diferiților nutrienți, si a conținutului de minerale. De asemenea, oferă informații despre cantitatea de calorii, grăsimi, proteine, carbohidrați și fibre alimentare etc.

Produsul Paine cu faina Mix de Fibre conține 224 de calorii care pot fi arse de 56 minute de mers pe jos, 19 minute de alergare (jogging), 25 minute de ciclism, 25 minute de înot, 75 minute de yoga, 75 minute de cumpărături sau 56 minute de curățenie in casă. *Pentru mai multe activități, consultați tabelul de mai jos!

Consumul a 100 de grame din produsul Paine cu faina Mix de Fibre reprezinta 11% aport caloric din cantitatea zilnica estimata pentru un adult (2000 calorii). Produsul Paine cu faina Mix de Fibre contine 224 kilocalorii sau o valoare energetica de 937 kj. Este un aliment din categoria Pâine

Informații nutriționale

Produsul Paine cu faina Mix de Fibre conține 17 grame de grăsimi, din care saturate 0 grame, 1 grame de carbohidrați, din care zaharuri 0 grame, 6 grame de proteine și 0 mg de sodiu. Densitate calorică: Mare (2.24kCal/g)

CITEȘTE ȘI:
Calorii Rye crispbread Penny
224

Valori medii nutriționale pentru 100 grame de produs

Numar caloriiCalorii22411% DZR
GrasimiGrăsimi17 g86% DZR
Grasimi saturatedin care Saturate0 g
Numar carbohidratiCarbohidrați1 g2% DZR
Zahardin care: Zahar0 g
ProteineProteine6 g12% DZR
SareSare0 mg0% DZR
*DZR – doza zilnică recomandată conform USDA

În cât timp arzi 224 de calorii?

Mers pe jos Mers pe jos 56 minute
Alergare Alergare (moderat) 19 minute
Bicicleta Bicicletă (moderat) 25 minute
Inot Înot (freestyle) 25 minute
Gimnastica Gimnastică 45 minute
Basket Baschet 32 minute
Fotbal Fotbal 28 minute
Tenis Tenis 28 minute
Yoga Yoga 75 minute
Cumparaturi Cumpărături 75 minute
Curatenie Curățenie 56 minute
*Acest tabel este o estimare pentru o persoana cu greutatea de 65 kilograme si este destinat doar în scop informativ.

Total calorii arse = Durata (în minute) x (MET x 3.5 x greutate în kg)/200

Calculatoarele au încorporată o activitate MET (metabolic equivalent for task). Acest număr estimează câtă energie folosește organismul în timpul unei anumite activități. Acesta variază în funcție de activitate și este standardizat astfel încât să poată fi utilizat în mod generalizat pentru diferite persoane și pentru a fi mai ușor de comparat diferite activități între ele.

Țineți cont de faptul că aceasta este o estimare generală și nu poate fi perfectă. Singura modalitate de a obține un număr cu adevărat precis este să mergeți la un laborator și să vă conectați la aparate care măsoară totul, de la VO2 max (absorbția maximă de oxigen) până la ritmul cardiac maxim.

Ce sunt caloriile? [Video]

Auzim tot timpul despre calorii: Câte calorii conține prăjitura asta? Câte calorii sunt arse făcând 100 de salturi, alergând pe distanțe lungi sau făcând agitație? Dar ce este o calorie, de fapt? Și de câte dintre ele avem nevoie de fapt? Emma Bryce explică modul în care câțiva factori diferiți ar trebui să intre în determinarea cantității recomandate pentru fiecare persoană.

CITEȘTE ȘI:
Calorii Paine crocanta sesame Finn Crisps

Calculează-ți aportul zilnic de calorii

Dacă obiectivul dvs. este pierderea în greutate, luați în considerare un deficit caloric față de aportul caloric zilnic recomandat pentru menținere.. Un deficit caloric este pur și simplu un deficit de energie – consumați mai puține calorii decât folosiți – astfel încât organismul dumneavoastră arde grăsimea stocată (excesul de greutate) drept combustibil.

Puteți crea un deficit caloric mâncând mai puțin decât are nevoie corpul dumneavoastră. De asemenea, puteți arde calorii suplimentare prin creșterea activității fizice. Combinarea celor două (o dietă echilibrată și exerciții fizice) este o strategie sănătoasă pentru a pierde în greutate.

Imperial
Metric
Informații de bază
Nivel de activitate
Rezultatele dvs:
Aportul caloric țintă pe zi:
0
- Advertisement -

Ultimele rețete