4 C
București
marți, decembrie 6, 2022

Calorii Paine graham Madarasi

Trebuie să citești asta...

Valori nutriționale și proprietăți pentru Paine graham Madarasi

Calorii Paine graham Madarasi, analiză nutrițională . Acest articol oferă informații despre compoziția nutritivă a produsului Paine graham Madarasi. Acesta include o analiză a diferiților nutrienți, si a conținutului de minerale. De asemenea, oferă informații despre cantitatea de calorii, grăsimi, proteine, carbohidrați și fibre alimentare etc.

Produsul Paine graham Madarasi conține 395 de calorii care pot fi arse de 99 minute de mers pe jos, 33 minute de alergare (jogging), 44 minute de ciclism, 44 minute de înot, 132 minute de yoga, 132 minute de cumpărături sau 99 minute de curățenie in casă. *Pentru mai multe activități, consultați tabelul de mai jos!

Consumul a 100 de grame din produsul Paine graham Madarasi reprezinta 20% aport caloric din cantitatea zilnica estimata pentru un adult (2000 calorii). Produsul Paine graham Madarasi contine 395 kilocalorii sau o valoare energetica de 1653 kj. Este un aliment din categoria Pâine

Informații nutriționale

Produsul Paine graham Madarasi conține 2 grame de grăsimi, din care saturate 0 grame, 78 grame de carbohidrați, din care zaharuri 1 grame, 15 grame de proteine și 1020 mg de sodiu. Densitate calorică: Foarte mare (3.95kCal/g)

395

Valori medii nutriționale pentru 100 grame de produs

Numar caloriiCalorii39520% DZR
GrasimiGrăsimi2 g6% DZR
Grasimi saturatedin care Saturate0 g
Numar carbohidratiCarbohidrați78 g79% DZR
Zahardin care: Zahar1 g
ProteineProteine15 g15% DZR
SareSare1020 mg44% DZR
*DZR – doza zilnică recomandată conform USDA

În cât timp arzi 395 de calorii?

Mers pe jos Mers pe jos 99 minute
Alergare Alergare (moderat) 33 minute
Bicicleta Bicicletă (moderat) 44 minute
Inot Înot (freestyle) 44 minute
Gimnastica Gimnastică 79 minute
Basket Baschet 56 minute
Fotbal Fotbal 49 minute
Tenis Tenis 49 minute
Yoga Yoga 132 minute
Cumparaturi Cumpărături 132 minute
Curatenie Curățenie 99 minute
*Acest tabel este o estimare pentru o persoana cu greutatea de 65 kilograme si este destinat doar în scop informativ.

Total calorii arse = Durata (în minute) x (MET x 3.5 x greutate în kg)/200

CITEȘTE ȘI:
Calorii Pesmeti cu faina integrala Carrefour Bio

Calculatoarele au încorporată o activitate MET (metabolic equivalent for task). Acest număr estimează câtă energie folosește organismul în timpul unei anumite activități. Acesta variază în funcție de activitate și este standardizat astfel încât să poată fi utilizat în mod generalizat pentru diferite persoane și pentru a fi mai ușor de comparat diferite activități între ele.

Țineți cont de faptul că aceasta este o estimare generală și nu poate fi perfectă. Singura modalitate de a obține un număr cu adevărat precis este să mergeți la un laborator și să vă conectați la aparate care măsoară totul, de la VO2 max (absorbția maximă de oxigen) până la ritmul cardiac maxim.

Ce sunt caloriile? [Video]

Auzim tot timpul despre calorii: Câte calorii conține prăjitura asta? Câte calorii sunt arse făcând 100 de salturi, alergând pe distanțe lungi sau făcând agitație? Dar ce este o calorie, de fapt? Și de câte dintre ele avem nevoie de fapt? Emma Bryce explică modul în care câțiva factori diferiți ar trebui să intre în determinarea cantității recomandate pentru fiecare persoană.

Calculează-ți aportul zilnic de calorii

Dacă obiectivul dvs. este pierderea în greutate, luați în considerare un deficit caloric față de aportul caloric zilnic recomandat pentru menținere.. Un deficit caloric este pur și simplu un deficit de energie – consumați mai puține calorii decât folosiți – astfel încât organismul dumneavoastră arde grăsimea stocată (excesul de greutate) drept combustibil.

CITEȘTE ȘI:
Calorii Limonada lamaie pepene Tymbark

Puteți crea un deficit caloric mâncând mai puțin decât are nevoie corpul dumneavoastră. De asemenea, puteți arde calorii suplimentare prin creșterea activității fizice. Combinarea celor două (o dietă echilibrată și exerciții fizice) este o strategie sănătoasă pentru a pierde în greutate.

Imperial
Metric
Basic Information
Activity Level
Your results:
Target calorie intake per day:
0
- Advertisement -

Ultimele rețete