21.5 C
București
duminică, octombrie 2, 2022

Calorii PhD smart bar caramel crunch

Trebuie să citești asta...

Organics Food
Organics Foodhttps://organicsfood.ro
Corpul tău este un templu, doar dacă îl tratezi ca atare. Mănâncă sănătos, gândește sănătos, trăiește mult și intens! Optând pentru o alimentație sănătoasă, îi asiguri organismului tău combustibilul și catalizatorii de care are nevoie pentru o viață plină de energie și bucurie.

Valori nutriționale și proprietăți pentru PhD smart bar caramel crunch

Calorii PhD smart bar caramel crunch, analiză nutrițională . Acest articol oferă informații despre compoziția nutritivă a produsului PhD smart bar caramel crunch. Acesta include o analiză a diferiților nutrienți, si a conținutului de minerale. De asemenea, oferă informații despre cantitatea de calorii, grăsimi, proteine, carbohidrați și fibre alimentare etc.

Produsul PhD smart bar caramel crunch conține 372 de calorii care pot fi arse de 93 minute de mers pe jos, 31 minute de alergare (jogging), 41 minute de ciclism, 41 minute de înot, 124 minute de yoga, 124 minute de cumpărături sau 93 minute de curățenie in casă. *Pentru mai multe activități, consultați tabelul de mai jos!

Consumul a 100 de grame din produsul PhD smart bar caramel crunch reprezinta 19% aport caloric din cantitatea zilnica estimata pentru un adult (2000 calorii). Produsul PhD smart bar caramel crunch contine 372 kilocalorii sau o valoare energetica de 1556 kj. Este un aliment din categoria Altele

Informații nutriționale

Produsul PhD smart bar caramel crunch conține 17 grame de grăsimi, din care saturate 11 grame, 34 grame de carbohidrați, din care zaharuri 1 grame, 31 grame de proteine și 510 mg de sodiu. Densitate calorică: Foarte mare (3.72kCal/g)

CITEȘTE ȘI:
Calorii Pizza American K Classic
372

Valori medii nutriționale pentru 100 grame de produs

Numar caloriiCalorii37219% DZR
GrasimiGrăsimi17 g37% DZR
Grasimi saturatedin care Saturate11 g
Numar carbohidratiCarbohidrați34 g33% DZR
Zahardin care: Zahar1 g
ProteineProteine31 g30% DZR
SareSare510 mg22% DZR
*DZR – doza zilnică recomandată conform USDA

În cât timp arzi 372 de calorii?

Mers pe jos Mers pe jos 93 minute
Alergare Alergare (moderat) 31 minute
Bicicleta Bicicletă (moderat) 41 minute
Inot Înot (freestyle) 41 minute
Gimnastica Gimnastică 74 minute
Basket Baschet 53 minute
Fotbal Fotbal 46 minute
Tenis Tenis 46 minute
Yoga Yoga 124 minute
Cumparaturi Cumpărături 124 minute
Curatenie Curățenie 93 minute
*Acest tabel este o estimare pentru o persoana cu greutatea de 65 kilograme si este destinat doar în scop informativ.

Total calorii arse = Durata (în minute) x (MET x 3.5 x greutate în kg)/200

Calculatoarele au încorporată o activitate MET (metabolic equivalent for task). Acest număr estimează câtă energie folosește organismul în timpul unei anumite activități. Acesta variază în funcție de activitate și este standardizat astfel încât să poată fi utilizat în mod generalizat pentru diferite persoane și pentru a fi mai ușor de comparat diferite activități între ele.

Țineți cont de faptul că aceasta este o estimare generală și nu poate fi perfectă. Singura modalitate de a obține un număr cu adevărat precis este să mergeți la un laborator și să vă conectați la aparate care măsoară totul, de la VO2 max (absorbția maximă de oxigen) până la ritmul cardiac maxim.

Ce sunt caloriile? [Video]

Auzim tot timpul despre calorii: Câte calorii conține prăjitura asta? Câte calorii sunt arse făcând 100 de salturi, alergând pe distanțe lungi sau făcând agitație? Dar ce este o calorie, de fapt? Și de câte dintre ele avem nevoie de fapt? Emma Bryce explică modul în care câțiva factori diferiți ar trebui să intre în determinarea cantității recomandate pentru fiecare persoană.

CITEȘTE ȘI:
Calorii Sunca de Praga feliata Auchan

Calculează-ți aportul zilnic de calorii

Dacă obiectivul dvs. este pierderea în greutate, luați în considerare un deficit caloric față de aportul caloric zilnic recomandat pentru menținere.. Un deficit caloric este pur și simplu un deficit de energie – consumați mai puține calorii decât folosiți – astfel încât organismul dumneavoastră arde grăsimea stocată (excesul de greutate) drept combustibil.

Puteți crea un deficit caloric mâncând mai puțin decât are nevoie corpul dumneavoastră. De asemenea, puteți arde calorii suplimentare prin creșterea activității fizice. Combinarea celor două (o dietă echilibrată și exerciții fizice) este o strategie sănătoasă pentru a pierde în greutate.

Imperial
Metric
Informații de bază
Nivel de activitate
Rezultatele dvs:
Aportul caloric țintă pe zi:
0
- Advertisement -

Ultimele rețete