21.5 C
București
sâmbătă, octombrie 1, 2022

Calorii Porumb prajit Mexicorn Mogyi

Trebuie să citești asta...

Organics Food
Organics Foodhttps://organicsfood.ro
Corpul tău este un templu, doar dacă îl tratezi ca atare. Mănâncă sănătos, gândește sănătos, trăiește mult și intens! Optând pentru o alimentație sănătoasă, îi asiguri organismului tău combustibilul și catalizatorii de care are nevoie pentru o viață plină de energie și bucurie.

Valori nutriționale și proprietăți pentru Porumb prajit Mexicorn Mogyi

Calorii Porumb prajit Mexicorn Mogyi, analiză nutrițională . Acest articol oferă informații despre compoziția nutritivă a produsului Porumb prajit Mexicorn Mogyi. Acesta include o analiză a diferiților nutrienți, si a conținutului de minerale. De asemenea, oferă informații despre cantitatea de calorii, grăsimi, proteine, carbohidrați și fibre alimentare etc.

Produsul Porumb prajit Mexicorn Mogyi conține 510 de calorii care pot fi arse de 128 minute de mers pe jos, 42 minute de alergare (jogging), 57 minute de ciclism, 57 minute de înot, 170 minute de yoga, 170 minute de cumpărături sau 128 minute de curățenie in casă. *Pentru mai multe activități, consultați tabelul de mai jos!

Consumul a 100 de grame din produsul Porumb prajit Mexicorn Mogyi reprezinta 26% aport caloric din cantitatea zilnica estimata pentru un adult (2000 calorii). Produsul Porumb prajit Mexicorn Mogyi contine 510 kilocalorii sau o valoare energetica de 2134 kj. Este un aliment din categoria Snacks-uri

Informații nutriționale

Produsul Porumb prajit Mexicorn Mogyi conține 20 grame de grăsimi, din care saturate 0 grame, 76 grame de carbohidrați, din care zaharuri 0 grame, 7 grame de proteine și 0 mg de sodiu. Densitate calorică: Foarte mare (5.1kCal/g)

510

Valori medii nutriționale pentru 100 grame de produs

CITEȘTE ȘI:
Calorii Soocitzi cu roșii și chimen
Numar caloriiCalorii51026% DZR
GrasimiGrăsimi20 g34% DZR
Grasimi saturatedin care Saturate0 g
Numar carbohidratiCarbohidrați76 g60% DZR
Zahardin care: Zahar0 g
ProteineProteine7 g6% DZR
SareSare0 mg0% DZR
*DZR – doza zilnică recomandată conform USDA

În cât timp arzi 510 de calorii?

Mers pe jos Mers pe jos 128 minute
Alergare Alergare (moderat) 42 minute
Bicicleta Bicicletă (moderat) 57 minute
Inot Înot (freestyle) 57 minute
Gimnastica Gimnastică 102 minute
Basket Baschet 73 minute
Fotbal Fotbal 64 minute
Tenis Tenis 64 minute
Yoga Yoga 170 minute
Cumparaturi Cumpărături 170 minute
Curatenie Curățenie 128 minute
*Acest tabel este o estimare pentru o persoana cu greutatea de 65 kilograme si este destinat doar în scop informativ.

Total calorii arse = Durata (în minute) x (MET x 3.5 x greutate în kg)/200

Calculatoarele au încorporată o activitate MET (metabolic equivalent for task). Acest număr estimează câtă energie folosește organismul în timpul unei anumite activități. Acesta variază în funcție de activitate și este standardizat astfel încât să poată fi utilizat în mod generalizat pentru diferite persoane și pentru a fi mai ușor de comparat diferite activități între ele.

Țineți cont de faptul că aceasta este o estimare generală și nu poate fi perfectă. Singura modalitate de a obține un număr cu adevărat precis este să mergeți la un laborator și să vă conectați la aparate care măsoară totul, de la VO2 max (absorbția maximă de oxigen) până la ritmul cardiac maxim.

Ce sunt caloriile? [Video]

Auzim tot timpul despre calorii: Câte calorii conține prăjitura asta? Câte calorii sunt arse făcând 100 de salturi, alergând pe distanțe lungi sau făcând agitație? Dar ce este o calorie, de fapt? Și de câte dintre ele avem nevoie de fapt? Emma Bryce explică modul în care câțiva factori diferiți ar trebui să intre în determinarea cantității recomandate pentru fiecare persoană.

CITEȘTE ȘI:
Calorii Ceai de mere Lord Nelson Lidl

Calculează-ți aportul zilnic de calorii

Dacă obiectivul dvs. este pierderea în greutate, luați în considerare un deficit caloric față de aportul caloric zilnic recomandat pentru menținere.. Un deficit caloric este pur și simplu un deficit de energie – consumați mai puține calorii decât folosiți – astfel încât organismul dumneavoastră arde grăsimea stocată (excesul de greutate) drept combustibil.

Puteți crea un deficit caloric mâncând mai puțin decât are nevoie corpul dumneavoastră. De asemenea, puteți arde calorii suplimentare prin creșterea activității fizice. Combinarea celor două (o dietă echilibrată și exerciții fizice) este o strategie sănătoasă pentru a pierde în greutate.

Imperial
Metric
Informații de bază
Nivel de activitate
Rezultatele dvs:
Aportul caloric țintă pe zi:
0
- Advertisement -

Ultimele rețete