3.9 C
București
marți, decembrie 6, 2022

Calorii Rondele de orez acoperite cu ciocolata neagra si pudra de cocos Carrefour

Trebuie să citești asta...

Valori nutriționale și proprietăți pentru Rondele de orez acoperite cu ciocolata neagra si pudra de cocos Carrefour

Calorii Rondele de orez acoperite cu ciocolata neagra si pudra de cocos Carrefour, analiză nutrițională . Acest articol oferă informații despre compoziția nutritivă a produsului Rondele de orez acoperite cu ciocolata neagra si pudra de cocos Carrefour. Acesta include o analiză a diferiților nutrienți, si a conținutului de minerale. De asemenea, oferă informații despre cantitatea de calorii, grăsimi, proteine, carbohidrați și fibre alimentare etc.

Produsul Rondele de orez acoperite cu ciocolata neagra si pudra de cocos Carrefour conține 468 de calorii care pot fi arse de 117 minute de mers pe jos, 39 minute de alergare (jogging), 52 minute de ciclism, 52 minute de înot, 156 minute de yoga, 156 minute de cumpărături sau 117 minute de curățenie in casă. *Pentru mai multe activități, consultați tabelul de mai jos!

Consumul a 100 de grame din produsul Rondele de orez acoperite cu ciocolata neagra si pudra de cocos Carrefour reprezinta 23% aport caloric din cantitatea zilnica estimata pentru un adult (2000 calorii). Produsul Rondele de orez acoperite cu ciocolata neagra si pudra de cocos Carrefour contine 468 kilocalorii sau o valoare energetica de 1958 kj. Este un aliment din categoria Altele

CITEȘTE ȘI:
Calorii Rauch Happy Day orange mango

Informații nutriționale

Produsul Rondele de orez acoperite cu ciocolata neagra si pudra de cocos Carrefour conține 25 grame de grăsimi, din care saturate 16 grame, 54 grame de carbohidrați, din care zaharuri 25 grame, 5 grame de proteine și 30 mg de sodiu. Densitate calorică: Foarte mare (4.68kCal/g)

468

Valori medii nutriționale pentru 100 grame de produs

Numar caloriiCalorii46823% DZR
GrasimiGrăsimi25 g49% DZR
Grasimi saturatedin care Saturate16 g
Numar carbohidratiCarbohidrați54 g47% DZR
Zahardin care: Zahar25 g
ProteineProteine5 g4% DZR
SareSare30 mg1% DZR
*DZR – doza zilnică recomandată conform USDA

În cât timp arzi 468 de calorii?

Mers pe jos Mers pe jos 117 minute
Alergare Alergare (moderat) 39 minute
Bicicleta Bicicletă (moderat) 52 minute
Inot Înot (freestyle) 52 minute
Gimnastica Gimnastică 94 minute
Basket Baschet 67 minute
Fotbal Fotbal 58 minute
Tenis Tenis 58 minute
Yoga Yoga 156 minute
Cumparaturi Cumpărături 156 minute
Curatenie Curățenie 117 minute
*Acest tabel este o estimare pentru o persoana cu greutatea de 65 kilograme si este destinat doar în scop informativ.

Total calorii arse = Durata (în minute) x (MET x 3.5 x greutate în kg)/200

Calculatoarele au încorporată o activitate MET (metabolic equivalent for task). Acest număr estimează câtă energie folosește organismul în timpul unei anumite activități. Acesta variază în funcție de activitate și este standardizat astfel încât să poată fi utilizat în mod generalizat pentru diferite persoane și pentru a fi mai ușor de comparat diferite activități între ele.

Țineți cont de faptul că aceasta este o estimare generală și nu poate fi perfectă. Singura modalitate de a obține un număr cu adevărat precis este să mergeți la un laborator și să vă conectați la aparate care măsoară totul, de la VO2 max (absorbția maximă de oxigen) până la ritmul cardiac maxim.

CITEȘTE ȘI:
Calorii Fidea cu ou Tira dell

Ce sunt caloriile? [Video]

Auzim tot timpul despre calorii: Câte calorii conține prăjitura asta? Câte calorii sunt arse făcând 100 de salturi, alergând pe distanțe lungi sau făcând agitație? Dar ce este o calorie, de fapt? Și de câte dintre ele avem nevoie de fapt? Emma Bryce explică modul în care câțiva factori diferiți ar trebui să intre în determinarea cantității recomandate pentru fiecare persoană.

Calculează-ți aportul zilnic de calorii

Dacă obiectivul dvs. este pierderea în greutate, luați în considerare un deficit caloric față de aportul caloric zilnic recomandat pentru menținere.. Un deficit caloric este pur și simplu un deficit de energie – consumați mai puține calorii decât folosiți – astfel încât organismul dumneavoastră arde grăsimea stocată (excesul de greutate) drept combustibil.

Puteți crea un deficit caloric mâncând mai puțin decât are nevoie corpul dumneavoastră. De asemenea, puteți arde calorii suplimentare prin creșterea activității fizice. Combinarea celor două (o dietă echilibrată și exerciții fizice) este o strategie sănătoasă pentru a pierde în greutate

Imperial
Metric
Basic Information
Activity Level
Your results:
Target calorie intake per day:
0
- Advertisement -

Ultimele rețete