18.5 C
București
duminică, octombrie 2, 2022

Calorii Seminte de in Solaris

Trebuie să citești asta...

Organics Food
Organics Foodhttps://organicsfood.ro
Corpul tău este un templu, doar dacă îl tratezi ca atare. Mănâncă sănătos, gândește sănătos, trăiește mult și intens! Optând pentru o alimentație sănătoasă, îi asiguri organismului tău combustibilul și catalizatorii de care are nevoie pentru o viață plină de energie și bucurie.

Valori nutriționale și proprietăți pentru Seminte de in Solaris

Calorii Seminte de in Solaris, analiză nutrițională . Acest articol oferă informații despre compoziția nutritivă a produsului Seminte de in Solaris. Acesta include o analiză a diferiților nutrienți, si a conținutului de minerale. De asemenea, oferă informații despre cantitatea de calorii, grăsimi, proteine, carbohidrați și fibre alimentare etc.

Produsul Seminte de in Solaris conține 534 de calorii care pot fi arse de 134 minute de mers pe jos, 44 minute de alergare (jogging), 59 minute de ciclism, 59 minute de înot, 178 minute de yoga, 178 minute de cumpărături sau 134 minute de curățenie in casă. *Pentru mai multe activități, consultați tabelul de mai jos!

Consumul a 100 de grame din produsul Seminte de in Solaris reprezinta 27% aport caloric din cantitatea zilnica estimata pentru un adult (2000 calorii). Produsul Seminte de in Solaris contine 534 kilocalorii sau o valoare energetica de 2234 kj. Este un aliment din categoria Seminte

Informații nutriționale

Produsul Seminte de in Solaris conține 42 grame de grăsimi, din care saturate 4 grame, 29 grame de carbohidrați, din care zaharuri 2 grame, 18 grame de proteine și 75 mg de sodiu. Densitate calorică: Foarte mare (5.34kCal/g)

534

Valori medii nutriționale pentru 100 grame de produs

CITEȘTE ȘI:
Calorii Mix de migdale, merisoare, alune de padure, nuci Caju si nuci Pecan Alesto
Numar caloriiCalorii53427% DZR
GrasimiGrăsimi42 g67% DZR
Grasimi saturatedin care Saturate4 g
Numar carbohidratiCarbohidrați29 g20% DZR
Zahardin care: Zahar2 g
ProteineProteine18 g13% DZR
SareSare75 mg3% DZR
*DZR – doza zilnică recomandată conform USDA

În cât timp arzi 534 de calorii?

Mers pe jos Mers pe jos 134 minute
Alergare Alergare (moderat) 44 minute
Bicicleta Bicicletă (moderat) 59 minute
Inot Înot (freestyle) 59 minute
Gimnastica Gimnastică 107 minute
Basket Baschet 76 minute
Fotbal Fotbal 67 minute
Tenis Tenis 67 minute
Yoga Yoga 178 minute
Cumparaturi Cumpărături 178 minute
Curatenie Curățenie 134 minute
*Acest tabel este o estimare pentru o persoana cu greutatea de 65 kilograme si este destinat doar în scop informativ.

Total calorii arse = Durata (în minute) x (MET x 3.5 x greutate în kg)/200

Calculatoarele au încorporată o activitate MET (metabolic equivalent for task). Acest număr estimează câtă energie folosește organismul în timpul unei anumite activități. Acesta variază în funcție de activitate și este standardizat astfel încât să poată fi utilizat în mod generalizat pentru diferite persoane și pentru a fi mai ușor de comparat diferite activități între ele.

Țineți cont de faptul că aceasta este o estimare generală și nu poate fi perfectă. Singura modalitate de a obține un număr cu adevărat precis este să mergeți la un laborator și să vă conectați la aparate care măsoară totul, de la VO2 max (absorbția maximă de oxigen) până la ritmul cardiac maxim.

Ce sunt caloriile? [Video]

Auzim tot timpul despre calorii: Câte calorii conține prăjitura asta? Câte calorii sunt arse făcând 100 de salturi, alergând pe distanțe lungi sau făcând agitație? Dar ce este o calorie, de fapt? Și de câte dintre ele avem nevoie de fapt? Emma Bryce explică modul în care câțiva factori diferiți ar trebui să intre în determinarea cantității recomandate pentru fiecare persoană.

CITEȘTE ȘI:
Calorii Doubleshot Espresso Starbucks No Sugar

Calculează-ți aportul zilnic de calorii

Dacă obiectivul dvs. este pierderea în greutate, luați în considerare un deficit caloric față de aportul caloric zilnic recomandat pentru menținere.. Un deficit caloric este pur și simplu un deficit de energie – consumați mai puține calorii decât folosiți – astfel încât organismul dumneavoastră arde grăsimea stocată (excesul de greutate) drept combustibil.

Puteți crea un deficit caloric mâncând mai puțin decât are nevoie corpul dumneavoastră. De asemenea, puteți arde calorii suplimentare prin creșterea activității fizice. Combinarea celor două (o dietă echilibrată și exerciții fizice) este o strategie sănătoasă pentru a pierde în greutate.

Imperial
Metric
Informații de bază
Nivel de activitate
Rezultatele dvs:
Aportul caloric țintă pe zi:
0
- Advertisement -

Ultimele rețete