3.6 C
București
vineri, decembrie 2, 2022

Calorii Smoothie viguros curmale seminte de in si kiwi De Azi

Trebuie să citești asta...

Valori nutriționale și proprietăți pentru Smoothie viguros curmale seminte de in si kiwi De Azi

Calorii Smoothie viguros curmale seminte de in si kiwi De Azi, analiză nutrițională . Acest articol oferă informații despre compoziția nutritivă a produsului Smoothie viguros curmale seminte de in si kiwi De Azi. Acesta include o analiză a diferiților nutrienți, si a conținutului de minerale. De asemenea, oferă informații despre cantitatea de calorii, grăsimi, proteine, carbohidrați și fibre alimentare etc.

Produsul Smoothie viguros curmale seminte de in si kiwi De Azi conține 90 de calorii care pot fi arse de 22 minute de mers pe jos, 8 minute de alergare (jogging), 10 minute de ciclism, 10 minute de înot, 30 minute de yoga, 30 minute de cumpărături sau 22 minute de curățenie in casă. *Pentru mai multe activități, consultați tabelul de mai jos!

Consumul a 100 de grame din produsul Smoothie viguros curmale seminte de in si kiwi De Azi reprezinta 4% aport caloric din cantitatea zilnica estimata pentru un adult (2000 calorii). Produsul Smoothie viguros curmale seminte de in si kiwi De Azi contine 90 kilocalorii sau o valoare energetica de 377 kj. Este un aliment din categoria Altele

Informații nutriționale

Produsul Smoothie viguros curmale seminte de in si kiwi De Azi conține 2 grame de grăsimi, din care saturate 0 grame, 13 grame de carbohidrați, din care zaharuri 12 grame, 2 grame de proteine și 13 mg de sodiu. Densitate calorică: Mica (0.9kCal/g)

CITEȘTE ȘI:
Calorii Iaurt grecesc Stragghisto, Olympus 10%
90

Valori medii nutriționale pentru 100 grame de produs

Numar caloriiCalorii904% DZR
GrasimiGrăsimi2 g25% DZR
Grasimi saturatedin care Saturate0 g
Numar carbohidratiCarbohidrați13 g66% DZR
Zahardin care: Zahar12 g
ProteineProteine2 g9% DZR
SareSare13 mg1% DZR
*DZR – doza zilnică recomandată conform USDA

În cât timp arzi 90 de calorii?

Mers pe jos Mers pe jos 22 minute
Alergare Alergare (moderat) 8 minute
Bicicleta Bicicletă (moderat) 10 minute
Inot Înot (freestyle) 10 minute
Gimnastica Gimnastică 18 minute
Basket Baschet 13 minute
Fotbal Fotbal 11 minute
Tenis Tenis 11 minute
Yoga Yoga 30 minute
Cumparaturi Cumpărături 30 minute
Curatenie Curățenie 22 minute
*Acest tabel este o estimare pentru o persoana cu greutatea de 65 kilograme si este destinat doar în scop informativ.

Total calorii arse = Durata (în minute) x (MET x 3.5 x greutate în kg)/200

Calculatoarele au încorporată o activitate MET (metabolic equivalent for task). Acest număr estimează câtă energie folosește organismul în timpul unei anumite activități. Acesta variază în funcție de activitate și este standardizat astfel încât să poată fi utilizat în mod generalizat pentru diferite persoane și pentru a fi mai ușor de comparat diferite activități între ele.

Țineți cont de faptul că aceasta este o estimare generală și nu poate fi perfectă. Singura modalitate de a obține un număr cu adevărat precis este să mergeți la un laborator și să vă conectați la aparate care măsoară totul, de la VO2 max (absorbția maximă de oxigen) până la ritmul cardiac maxim.

Ce sunt caloriile? [Video]

Auzim tot timpul despre calorii: Câte calorii conține prăjitura asta? Câte calorii sunt arse făcând 100 de salturi, alergând pe distanțe lungi sau făcând agitație? Dar ce este o calorie, de fapt? Și de câte dintre ele avem nevoie de fapt? Emma Bryce explică modul în care câțiva factori diferiți ar trebui să intre în determinarea cantității recomandate pentru fiecare persoană.

CITEȘTE ȘI:
Calorii Sos Vinaigrette KFC

Calculează-ți aportul zilnic de calorii

Dacă obiectivul dvs. este pierderea în greutate, luați în considerare un deficit caloric față de aportul caloric zilnic recomandat pentru menținere.. Un deficit caloric este pur și simplu un deficit de energie – consumați mai puține calorii decât folosiți – astfel încât organismul dumneavoastră arde grăsimea stocată (excesul de greutate) drept combustibil.

Puteți crea un deficit caloric mâncând mai puțin decât are nevoie corpul dumneavoastră. De asemenea, puteți arde calorii suplimentare prin creșterea activității fizice. Combinarea celor două (o dietă echilibrată și exerciții fizice) este o strategie sănătoasă pentru a pierde în greutate

Imperial
Metric
Basic Information
Activity Level
Your results:
Target calorie intake per day:
0
- Advertisement -

Ultimele rețete