Calorii Ulei de floarea soarelui presat la rece Solaris

Trebuie să vezi asta

vegis.ro%20

Valori nutriționale și proprietăți pentru Ulei de floarea soarelui presat la rece Solaris

Calorii Ulei de floarea soarelui presat la rece Solaris, analiză nutrițională . Acest articol oferă informații despre compoziția nutritivă a produsului Ulei de floarea soarelui presat la rece Solaris. Acesta include o analiză a diferiților nutrienți, si a conținutului de minerale. De asemenea, oferă informații despre cantitatea de calorii, grăsimi, proteine, carbohidrați și fibre alimentare etc.

Produsul Ulei de floarea soarelui presat la rece Solaris conține 850 de calorii care pot fi arse de 212 minute de mers pe jos, 71 minute de alergare (jogging), 94 minute de ciclism, 94 minute de înot, 283 minute de yoga, 283 minute de cumpărături sau 212 minute de curățenie in casă. *Pentru mai multe activități, consultați tabelul de mai jos!

Consumul a 100 de grame din produsul Ulei de floarea soarelui presat la rece Solaris reprezinta 42% aport caloric din cantitatea zilnica estimata pentru un adult (2000 calorii). Produsul Ulei de floarea soarelui presat la rece Solaris contine 850 kilocalorii sau o valoare energetica de 3556 kj. Este un aliment din categoria Grasimi

Informații nutriționale

Produsul Ulei de floarea soarelui presat la rece Solaris conține 95 grame de grăsimi, din care saturate 13 grame, 0 grame de carbohidrați, din care zaharuri 0 grame, 0 grame de proteine și 0 mg de sodiu. Densitate calorică: Foarte mare (8.5kCal/g)

CITEȘTE ȘI:
Calorii Monini Classico Ulei de masline extra virgin
850

Valori medii nutriționale pentru 100 grame de produs

Numar caloriiCalorii85042% DZR
GrasimiGrăsimi95 g100% DZR
Grasimi saturatedin care Saturate13 g
Numar carbohidratiCarbohidrați0 g0% DZR
Zahardin care: Zahar0 g
ProteineProteine0 g0% DZR
SareSare0 mg0% DZR
*DZR – doza zilnică recomandată conform USDA

Calorii alte produse

Loading ...

În cât timp arzi 850 de calorii?

Mers pe josMers pe jos212 minute
AlergareAlergare (moderat)71 minute
BicicletaBicicletă (moderat)94 minute
InotÎnot (freestyle)94 minute
GimnasticaGimnastică170 minute
BasketBaschet121 minute
FotbalFotbal106 minute
TenisTenis106 minute
YogaYoga283 minute
CumparaturiCumpărături283 minute
CuratenieCurățenie212 minute
*Acest tabel este o estimare pentru o persoana cu greutatea de 65 kilograme si este destinat doar în scop informativ.

Total calorii arse = Durata (în minute) x (MET x 3.5 x greutate în kg)/200

Calculatoarele au încorporată o activitate MET (metabolic equivalent for task). Acest număr estimează câtă energie folosește organismul în timpul unei anumite activități. Acesta variază în funcție de activitate și este standardizat astfel încât să poată fi utilizat în mod generalizat pentru diferite persoane și pentru a fi mai ușor de comparat diferite activități între ele.

Țineți cont de faptul că aceasta este o estimare generală și nu poate fi perfectă. Singura modalitate de a obține un număr cu adevărat precis este să mergeți la un laborator și să vă conectați la aparate care măsoară totul, de la VO2 max (absorbția maximă de oxigen) până la ritmul cardiac maxim.

Ce sunt caloriile? [Video]

Auzim tot timpul despre calorii: Câte calorii conține prăjitura asta? Câte calorii sunt arse făcând 100 de salturi, alergând pe distanțe lungi sau făcând agitație? Dar ce este o calorie, de fapt? Și de câte dintre ele avem nevoie de fapt? Emma Bryce explică modul în care câțiva factori diferiți ar trebui să intre în determinarea cantității recomandate pentru fiecare persoană.

CITEȘTE ȘI:
Calorii Mozzarella Lovilio lidl

Calculează-ți aportul zilnic de calorii

Dacă obiectivul dvs. este pierderea în greutate, luați în considerare un deficit caloric față de aportul caloric zilnic recomandat pentru menținere.. Un deficit caloric este pur și simplu un deficit de energie – consumați mai puține calorii decât folosiți – astfel încât organismul dumneavoastră arde grăsimea stocată (excesul de greutate) drept combustibil.

Puteți crea un deficit caloric mâncând mai puțin decât are nevoie corpul dumneavoastră. De asemenea, puteți arde calorii suplimentare prin creșterea activității fizice. Combinarea celor două (o dietă echilibrată și exerciții fizice) este o strategie sănătoasă pentru a pierde în greutate

Imperial
Metric
Informații de bază
Nivel de activitate