3.9 C
București
marți, decembrie 6, 2022

Calorii Ulei de măsline extravirgin cu busuioc Primadonna Lidl

Trebuie să citești asta...

Valori nutriționale și proprietăți pentru Ulei de măsline extravirgin cu busuioc Primadonna Lidl

Calorii Ulei de măsline extravirgin cu busuioc Primadonna Lidl, analiză nutrițională . Acest articol oferă informații despre compoziția nutritivă a produsului Ulei de măsline extravirgin cu busuioc Primadonna Lidl. Acesta include o analiză a diferiților nutrienți, si a conținutului de minerale. De asemenea, oferă informații despre cantitatea de calorii, grăsimi, proteine, carbohidrați și fibre alimentare etc.

Produsul Ulei de măsline extravirgin cu busuioc Primadonna Lidl conține 824 de calorii care pot fi arse de 206 minute de mers pe jos, 69 minute de alergare (jogging), 92 minute de ciclism, 92 minute de înot, 275 minute de yoga, 275 minute de cumpărături sau 206 minute de curățenie in casă. *Pentru mai multe activități, consultați tabelul de mai jos!

Consumul a 100 de grame din produsul Ulei de măsline extravirgin cu busuioc Primadonna Lidl reprezinta 41% aport caloric din cantitatea zilnica estimata pentru un adult (2000 calorii). Produsul Ulei de măsline extravirgin cu busuioc Primadonna Lidl contine 824 kilocalorii sau o valoare energetica de 3448 kj. Este un aliment din categoria Grasimi

Informații nutriționale

Produsul Ulei de măsline extravirgin cu busuioc Primadonna Lidl conține 92 grame de grăsimi, din care saturate 15 grame, 0 grame de carbohidrați, din care zaharuri 0 grame, 0 grame de proteine și 0 mg de sodiu. Densitate calorică: Foarte mare (8.24kCal/g)

CITEȘTE ȘI:
Calorii Lapte batut 2% Paco
824

Valori medii nutriționale pentru 100 grame de produs

Numar caloriiCalorii82441% DZR
GrasimiGrăsimi92 g100% DZR
Grasimi saturatedin care Saturate15 g
Numar carbohidratiCarbohidrați0 g0% DZR
Zahardin care: Zahar0 g
ProteineProteine0 g0% DZR
SareSare0 mg0% DZR
*DZR – doza zilnică recomandată conform USDA

În cât timp arzi 824 de calorii?

Mers pe jos Mers pe jos 206 minute
Alergare Alergare (moderat) 69 minute
Bicicleta Bicicletă (moderat) 92 minute
Inot Înot (freestyle) 92 minute
Gimnastica Gimnastică 165 minute
Basket Baschet 118 minute
Fotbal Fotbal 103 minute
Tenis Tenis 103 minute
Yoga Yoga 275 minute
Cumparaturi Cumpărături 275 minute
Curatenie Curățenie 206 minute
*Acest tabel este o estimare pentru o persoana cu greutatea de 65 kilograme si este destinat doar în scop informativ.

Total calorii arse = Durata (în minute) x (MET x 3.5 x greutate în kg)/200

Calculatoarele au încorporată o activitate MET (metabolic equivalent for task). Acest număr estimează câtă energie folosește organismul în timpul unei anumite activități. Acesta variază în funcție de activitate și este standardizat astfel încât să poată fi utilizat în mod generalizat pentru diferite persoane și pentru a fi mai ușor de comparat diferite activități între ele.

Țineți cont de faptul că aceasta este o estimare generală și nu poate fi perfectă. Singura modalitate de a obține un număr cu adevărat precis este să mergeți la un laborator și să vă conectați la aparate care măsoară totul, de la VO2 max (absorbția maximă de oxigen) până la ritmul cardiac maxim.

Ce sunt caloriile? [Video]

Auzim tot timpul despre calorii: Câte calorii conține prăjitura asta? Câte calorii sunt arse făcând 100 de salturi, alergând pe distanțe lungi sau făcând agitație? Dar ce este o calorie, de fapt? Și de câte dintre ele avem nevoie de fapt? Emma Bryce explică modul în care câțiva factori diferiți ar trebui să intre în determinarea cantității recomandate pentru fiecare persoană.

CITEȘTE ȘI:
Calorii Unt de caju MP Max

Calculează-ți aportul zilnic de calorii

Dacă obiectivul dvs. este pierderea în greutate, luați în considerare un deficit caloric față de aportul caloric zilnic recomandat pentru menținere.. Un deficit caloric este pur și simplu un deficit de energie – consumați mai puține calorii decât folosiți – astfel încât organismul dumneavoastră arde grăsimea stocată (excesul de greutate) drept combustibil.

Puteți crea un deficit caloric mâncând mai puțin decât are nevoie corpul dumneavoastră. De asemenea, puteți arde calorii suplimentare prin creșterea activității fizice. Combinarea celor două (o dietă echilibrată și exerciții fizice) este o strategie sănătoasă pentru a pierde în greutate

Imperial
Metric
Basic Information
Activity Level
Your results:
Target calorie intake per day:
0
- Advertisement -

Ultimele rețete