18.5 C
București
duminică, octombrie 2, 2022

Ce să mănânci înainte de antrenament 6 alimente recomandate de nutriționiști

Trebuie să citești asta...

Organics Food
Organics Foodhttps://organicsfood.ro
Corpul tău este un templu, doar dacă îl tratezi ca atare. Mănâncă sănătos, gândește sănătos, trăiește mult și intens! Optând pentru o alimentație sănătoasă, îi asiguri organismului tău combustibilul și catalizatorii de care are nevoie pentru o viață plină de energie și bucurie.

Sfatul experților dieteticieni cu privire la cele mai bune alimente înainte de a merge la sală.

Pentru a obține performanța maximă la antrenament, este necesar să știi ce să mănânci înainte de antrenament.

Majoritatea oamenilor acordă mai multă importanță alimentelor consumate după antrenament și puțini sunt cei care acordă suficientă importanță ceea ce se mănâncă înainte de antrenament. Aceasta este o eroare.

De fapt, a mânca înainte de a face mișcare este fundamental pentru corpul dispune de energia necesară pe tot parcursul antrenamentului.

Importanța alimentației înainte de antrenament

Adesea, persoanele care țin dietă și fac exerciții speciale, în căutarea unui obiectiv, fie că este să slăbească sau să câștige masa musculară, se concentrează mai mult pe alimentația post-antrenament. Cu toate acestea, mâncarea pre-antrenament sau pre-exercițiu este la fel de importantă ca și a doua.

Pe de altă parte, există un mit larg răspândit conform căruia a nu consuma niciun aliment înainte de antrenament accelerează arderea caloriilor. Această afirmație nu este doar falsă, dar este și periculoasă.

Exercițiile fizice pe stomacul gol pot decompensa organismul și pot provoca greață, amețeli și alte neplăceri; în plus, organismul nu se va baza pe aceeași încărcătură energetică pentru a obține un antrenament optim.

Alimentele pe care ar trebui să le consumi înainte de a face mișcare sunt la fel de importante ca și mesele de pe parcursul zilei. De fapt, dieta pre-antrenament este special concepută pentru a oferi organismului energia de care are atât de mare nevoie.

CITEȘTE ȘI:
Ce este quercetina, beneficii, doza zilnică, prospect

Datorită alimentelor recomandate, performanța în timpul și după efort va fi doar mai mare, este necesar să recunoaștem importanța acestor produse și să consumăm cele mai potrivite alimente, deoarece este cheia atingerii obiectivelor pe care ni le-am propus.

Alimente pe care ar trebui să le consumați înainte de a face mișcare.

Ce să mănânci înainte de antrenament 6 alimente recomandate de nutriționiști
Ce să mănânci înainte de antrenament 6 alimente recomandate de nutriționiști

Carbohidrați

Carbohidrații sunt o sursă stabilă de energie. Alimentele care conțin carbohidrați sunt necesare pentru ca organismul să mențină o energie ridicată pe tot parcursul antrenamentului.

Trebuie amintit că toate carbohidrați nu sunt recomandate, mai ales dacă persoana urmează o dietă specială.

In acest caz, cei mai buni carbohidrati indicati inainte de a face exercitii sunt fructele, cerealele, orezul si chiar pastele. Un pahar de ovăz sau o banană coptă pot fi, de asemenea, opțiuni excelente de mâncare înainte de antrenament.

Suc de legume mixt

Sucurile de legume sunt întotdeauna o opțiune sănătoasă și excelentă, sa bei inainte de a practica orice tip de exercitiu. Sucurile recomandate sunt cele de legume proaspete, insa, in functie de gustul oamenilor se pot face diferite tipuri de amestecuri.

Ce să mănânci înainte de antrenament 6 alimente recomandate de nutriționiști
Ce să mănânci înainte de antrenament 6 alimente recomandate de nutriționiști

Fibre

Fibrele sunt, fără îndoială, una dintre cele mai bune surse de energie. Din acest motiv, o optiune buna este sa le consumi inainte de antrenament, astfel incat organismul sa mentina suficienta energie in timpul si dupa antrenament. Fibrele pot fi găsite în multe cereale și, de asemenea, în unele fructe.

CITEȘTE ȘI:
Grăsimi saturate versus Grăsimi nesaturate. Care sunt mai bune.
Ce să mănânci înainte de antrenament 6 alimente recomandate de nutriționiști
Ce să mănânci înainte de antrenament 6 alimente recomandate de nutriționiști

Proteine

De asemenea, se recomandă un consum moderat de proteine. Motivul? Proteinele facilitează organismului crearea sau formarea țesutului tuturor mușchilor care vor fi folosiți. Pentru aceasta, consumul său este de o importanță vitală pentru sportiv.

Zahăr

Zahărul este, de asemenea, o componentă recomandată înainte de antrenament; acesta joacă un rol important în buna funcționare a organismului în timpul exercițiilor fizice, precum și în restul zilei.

Ce să mănânci înainte de antrenament 6 alimente recomandate de nutriționiști
Ce să mănânci înainte de antrenament 6 alimente recomandate de nutriționiști

Lichide

Menținerea organismului hidratat este, de asemenea, esențială pentru buna funcționare a acestuia. De multe ori, oamenii se concentrează în primul rând pe hidratare în timpul exercițiilor fizice; cu toate acestea, este necesar să începeți să hidratați organismul înainte de antrenament.

Consumul de alimente înainte de exerciții fizice trebuie făcut cu moderație. Este recomandabil să consumați unele dintre alimentele pe care tocmai le-am recomandat, dar întotdeauna în cantități mici și cu cel puțin o oră înainte de a vă începe antrenamentul.

Alimentele pe care ar trebui să le consumi înainte de a face mișcare ar trebui să completeze rutina zilnică de exerciții și nutriție. Nu este important doar să mănânci înainte de a face mișcare, ci și să o faci în mod corespunzător. Alegerea celor mai bune alimente care să ofere organismului suficientă energie este cheia atingerii obiectivelor pe care vi le-ați stabilit.

CITEȘTE ȘI:
7 lucruri pe care nutriționiștii vor să le știi despre dieta Keto

A fost util articolul Ce să mănânci înainte de antrenament 6 alimente recomandate de nutriționiști? Împărtășiți-l cu prietenii dvs. pe rețelele de socializare! În acest fel, îi ajutați pe oameni să își îmbunătățească cunoștințele, iar pe noi să scriem mai multe articole utile și interesante.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -

Ultimele rețete