Cele mai bune 10 alimente pentru copii

Trebuie să vezi asta

vegis.ro%20

Cele mai bune alimente pe care copilul tău le va iubi și le va mânca în mod repetat.

Știm cu toții cât de important este pentru copiii noștri să mănânce alimente sănătoase cât mai devreme posibil, dar uneori este greu să știm care sunt cele mai bune alimente pentru copii. Am adunat in acest articol 10 din cele mai bune alimente la care puteți apela atunci când puiul tău face nazuri la masa.

Deși nu doriți să vă obișnuiți să vă forțați copiii să mănânce alimente care nu le plac sau să-i faceți să-și curețe farfuriile, există o mulțime de alimente sănătoase pe care le plac copiii.

Părinții trec adesea cu vederea aceste alimente sănătoase și merg direct la ceea ce cred ei că sunt alimente mai prietenoase pentru copii, cum ar fi hot-dogs, pizza, cartofi prăjiți, nuggets de pui, sucuri și suc.

Copiii tăi ar fi mult mai bine să învețe să evite acele tipuri de alimente bogate în calorii și grăsimi și, în schimb, să se bucure de alimente bogate în fibre, sărace în grăsimi și care conțin calciu, fier și alte vitamine și minerale.

Cele mai bune 10 alimente pe care copilul tău le va iubi și le va mânca în mod repetat:

CITEȘTE ȘI:
3 Rețete cu căpșuni pentru copii foarte hrănitoare

Merele

 În loc să le ofere copiilor lor un măr întreg nedecojit sau un măr întreg tăiat, părinții le oferă adesea copiilor mere decojite, sos de mere sau suc de mere ca alternative. Decojirea mărului face ca acesta să piardă aproximativ jumătate din fibre, iar sosul de mere are, de asemenea, mult mai puțin fibre decât un măr întreg și are mai mult zahăr și calorii.

Cereale pentru mic dejun

Bol albastru de cheerios

Nu, un castron plin cu cereale cu zahăr nu este un mic dejun sănătos, dar multe alte cereale pentru micul dejun pot fi o parte sănătoasă a alimentației copilului tău.

Atunci când alegeți o cereală pentru micul dejun pentru copiii dvs., încercați să căutați una pe care nu o puteți mânca pur și simplu din cutie ca bomboane. Alegerile bune includ cereale integrale care sunt îmbogățite cu calciu și au adăugat fibre. În funcție de restul dietei copilului dvs., puteți căuta și o cereale pentru micul dejun care oferă un plus de fier și alte minerale și vitamine.

Ouă

Ou prajit in forma de inima pe o farfurie rosie
Cele mai bune 10 alimente pentru copii

 

Deci ouăle sunt din nou sănătoase? Pentru o vreme, ouăle au avut o reputație proastă pentru conținutul lor de colesterol, dar majoritatea experților în nutriție sunt acum de acord că ouăle pot fi o parte sănătoasă a dietei tale.

CITEȘTE ȘI:
Când pot mânca copiii morcovi

Ouăle sunt o sursă bună de proteine ​​și conțin puțin fier și multe alte vitamine și minerale.

Dar colesterolul? Ouăle conțin colesterol, dar nu conțin multe grăsimi saturate, care este factorul cel mai important în creșterea nivelului de colesterol al unei persoane.Cu toate acestea, un ou la două zile este bine pentru majoritatea copiilor.

Lapte

Copil mic care bea lapte din cutie
Cele mai bune 10 alimente pentru copii

Laptele este o sursă bună de calciu, vitamina D și proteine ​​pentru copii și ar trebui să facă parte din dieta fiecărui copil, cu excepția cazului în care aceștia au o alergie la lapte.

În funcție de vârsta lor, majoritatea copiilor ar trebui să bea între 2 și 4 pahare de lapte (lapte cu conținut scăzut de grăsimi dacă au cel puțin 2 ani) în fiecare zi, mai ales dacă nu mănâncă sau nu beau alte alimente bogate în calciu. De ce copiii ar trebui să bea lapte și ce lapte este cel mai bun

Ovaz

Bol de fulgi de ovaz cu stafide deasupra
Cele mai bune 10 alimente pentru copii

Oricât de mult le place copiilor cerealele din fulgi de ovăz, este puțin surprinzător că mulți cresc apoi pe pâine albă și alte cereale rafinate și nu mănâncă atât de mult fulgi de ovăz și cereale integrale pe măsură ce îmbătrânesc.

Puteți combate această tendință servindu-le copiilor tăi fulgi de ovăz, pe care mulți copii îi plac, și mai multe alimente și gustări din fulgi de ovăz (cum ar fi fursecuri cu fulgi de ovăz, batoane cu fulgi de ovăz etc.).

CITEȘTE ȘI:
Top 10 gustări sănătoase pentru copii

Făina de ovăz este un aliment bogat în fibre care este bun pentru copiii tăi, la fel ca majoritatea altor alimente din cereale integrale.

Unt de arahide

Fetiță care face sandviș cu unt de arahide
Cele mai bune 10 alimente pentru copii

 Deși s-ar părea că PB&J (unt de arahide și jeleu) ar fi un aliment de bază în majoritatea caselor, mulți părinți evită untul de arahide din cauza îngrijorării cu privire la alergiile alimentare și pentru că se presupune că este bogat în grăsimi.

Unt de arahide este relativ bogat în grăsimi, dar este în mare parte grăsimi mono și polinesaturate, deci este mai bună decât grăsimile saturate care se găsesc în multe alte alimente bogate în grăsimi.

Untul de arahide cu conținut scăzut de grăsimi este, de asemenea, disponibil sau, dacă alegeți o marcă fortificată cu vitamine, cum ar fi Peter Pan Plus, acesta oferă copilului dumneavoastră și vitamina A, fier, vitamina E, vitamina B6, acid folic, magneziu, zinc și cuprul, pe lângă faptul că este o sursă bună de proteine.

Seminte de floarea soarelui

Bol cu ​​semințe de floarea soarelui pe o masă albastră
Cele mai bune 10 alimente pentru copii

Deși consumul de semințe de floarea-soarelui poate părea un obicei prost al copiilor din echipele de baseball din ligii mici, acestea sunt de fapt un aliment sănătos de care se pot bucura toți copiii – atâta timp cât nu aruncă cojile pe podea și sunt suficient de mari astfel încât semințele nu reprezintă un pericol de sufocare.

CITEȘTE ȘI:
Ce să nu-i dai copilului cand e constipat. 9 alimente de evitat

Deși sunt bogate în grăsimi polinesaturate și mononesaturate, acestea sunt grăsimile „bune”. Semințele de floarea soarelui au un conținut scăzut de grăsimi saturate sau „rele”.

Semințele de floarea soarelui sunt bogate în fibre și sunt o sursă bună de fier. De asemenea, au o mulțime de vitamina E, magneziu, fosfor, zinc și acid folic.

Pește Ton

Sandviș cu salată de ton pe masă de lemn
Cele mai bune 10 alimente pentru copii

Peștele poate fi un aliment sănătos, cu excepția cazului în care copiii tăi mănâncă doar bețișoare de pește sau sandvișuri cu pește prăjit. Uneori trecut cu vederea, tonul este un pește sănătos pe care îl place mulți copii.

Părinții par să servească ton mai rar în zilele noastre din cauza preocupărilor legate de contaminarea cu mercur, dar este important să rețineți că, la fel ca multe lucruri, tonul este OK cu moderație. Chiar și cu avertismentele, copiilor li se permite până la două porții pe săptămână de ton ușor conservat sau o porție de ton alb solid.

Pentru a face sandvișul cu ton și pește al copilului tău și mai sănătos, folosește maioneză cu conținut scăzut de grăsimi și pâine integrală.

Legume

Mama si fiica pregatesc salata proaspata la o masa de gradina
Cele mai bune 10 alimente pentru copii

Desigur, legumele vor fi pe lista celor mai bune alimente pentru copii, dar asta nu înseamnă să-ți păcăliști copiii să le mănânce sau să încerci să-ți forțezi copiii să mănânce varză de Bruxelles, broccoli și spanac.

CITEȘTE ȘI:
Cum să păstrați interesul copilului la masă. 5 Strategii de a evita mofturile

Există o mulțime de legume care le plac copiilor, cum ar fi morcovii fierți, porumbul, mazărea și cartofii copți.

Morcovii fierți pot fi o alegere deosebit de sănătoasă, deoarece sunt bogati în fibre, vitamina A, vitamina C și potasiu.

Nu uitați să le prezentați copiilor o varietate de legume la o vârstă fragedă, să le oferiți o mulțime de opțiuni, să dați un exemplu bun mâncând legume în familie și să continuați să oferiți porții foarte mici de legume, chiar și atunci când copiii dvs. nu le mănâncă. Dacă tot le oferi, în cele din urmă le mănâncă. Câte legume ar trebui să mănânce copiii tăi în fiecare zi?

Iaurt

Bol de iaurt cu căpșuni feliate
Cele mai bune 10 alimente pentru copii

Iaurtul este un aliment sănătos pentru copii, în special pentru copiii care nu beau mult lapte, deoarece iaurtul este o sursă bună de calciu.

S-ar putea să credeți că copiii tăi se descurcă bine cu acesta, deoarece mănâncă deja iaurt, dar dacă tot ceea ce mănâncă este un iaurt pentru copii cu zahăr suplimentar și fără probiotice adăugate, atunci s-ar putea să piardă unele dintre beneficiile nutriționale. de iaurt

Când alegeți un iaurt pentru copiii dvs., căutați unul cu „culturi active vii” care să aibă un conținut scăzut de grăsimi și fără mult zahăr adăugat.

CITEȘTE ȘI:
Când pot mânca bebelușii ouă?

De asemenea, puteți căuta unul cu probiotice adăugate, deși nu toate studiile sunt de acord că acestea sunt utile.

Surse:

  1. FoodData Central. U.S Department of Agriculture. Apple, gala with skin, raw.
  2. U.S. Department of Agriculture. All about the grains group.
  3. Kuang H, Yang F, Zhang Y, Wang T, Chen G. The impact of egg nutrient composition and its consumption on cholesterol homeostasisCholesterol. 2018;2018:6303810. doi:10.1155/2018/6303810
  4. Siri-Tarino PW, Sun Q, Hu FB, Krauss RM. Saturated fat, carbohydrate, and cardiovascular diseaseAm J Clin Nutr. 2010;91(3):502–509. doi:10.3945/ajcn.2008.26285
  5. FoodData Central. U.S. Department of Agriculture. Milk, whole, 3.25% milkfat, with added vitamin D.
  6. Oatmeal, multigrain, cooked, fat not added in cooking. FoodData Central. U.S. Department of Agriculture.
  7. FoodData Central. U.S. Department of Agriculture. Peanut butter, chunky, vitamin and mineral fortified.
  8. Seeds, sunflower seed kernels, dried. FoodData Central. U.S. Department of Agriculture.
  9. Murata Y, Finkelstein DB, Lamborg CH, Finkelstein ME. Tuna Consumption, Mercury Exposure, and Knowledge about Mercury Exposure Risk from Tuna Consumption in University StudentsEnviron Toxicol Chem. 2019;38(9):1988–1994. doi:10.1002/etc.4513
  10. All about the protein foods group. U.S. Department of Agriculture.
  11. FoodData Central. U.S. Department of Agriculture. Carrots, cooked, boiled, drained, without salt.
  12. Singh VP, Sharma J, Babu S, Rizwanulla, Singla A. Role of probiotics in health and disease: A reviewJ Pak Med Assoc. 2013;63(2):253–257.
CITEȘTE ȘI:
Alăptarea: De ce să alăptezi la sân, beneficii si mituri
Arată mai multe +

A fost util articolul Cele mai bune 10 alimente pentru copii? Împărtășiți-l cu prietenii dvs. pe rețelele de socializare! În acest fel, îi ajutați pe oameni să își îmbunătățească cunoștințele, iar pe noi să scriem mai multe articole utile și interesante.

notino.ro%20

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

vegis.ro

Ultimele Rețete