18.5 C
București
duminică, octombrie 2, 2022

6 Cele mai bune combinații de omletă pentru slăbit mai repede

Trebuie să citești asta...

Organics Food
Organics Foodhttps://organicsfood.ro
Corpul tău este un templu, doar dacă îl tratezi ca atare. Mănâncă sănătos, gândește sănătos, trăiește mult și intens! Optând pentru o alimentație sănătoasă, îi asiguri organismului tău combustibilul și catalizatorii de care are nevoie pentru o viață plină de energie și bucurie.

Top cele mai bune combinații de omletă pentru slăbit

Citește mai departe, iar pentru mai multe informații despre cele mai bune combinații de omletă pentru slăbit mai repede.

Omletele sunt o modalitate fantastică de a include proteine de înaltă calitate la micul dejun. Ouăle sunt o proteină completă, ceea ce înseamnă că ele conțin toți cei nouă aminoacizi esențiali, care sunt elementele constitutive ale proteinelor pentru a ajuta la construirea și întărirea mușchilor și la repararea țesuturilor și fibrelor deteriorate.

Cu toate acestea, nu poți face prea multe cu un ou prea fiert sau fiert tare. De aceea, omletele sunt minunate pentru a maximiza nutriția și aroma, simultan, și sunt incredibil de versatile.

Adaosurile variază în culori, texturi și arome, pentru combinații de omletă pentru pierderea în greutate care nu numai că au un gust grozav, dar sunt și bogate în antioxidanți și fibre pentru a te umple.

“Cu toate acestea, o omletă poate fi un aliat pentru pierderea în greutate sau un sabotor, în funcție de modul de preparare, mărimea porției, metoda de gătit și alegerea garniturilor”, spune Lauren Harris-Pincus, MS, RDN, dietitian, and author of The Everything Easy Pre-Diabetes Cookbook.

Păstrați omletele cu un minim de ingrediente, cu combinații care conțin atât proteine, cât și fibre, care sunt cele mai bune pentru pierderea în greutate. Iată șase combinații de omletă pentru pierderea în greutate care sunt bogate în proteine și fibre, alături de grăsimi sănătoase și antioxidanți.

CITEȘTE ȘI:
Câte calorii trebuie să mănânce bărbații în fiecare zi

Două albușuri de ou + un ou întreg

6 cele mai bune combinații de omletă pentru slăbit mai repede
Shutterstock

“Când sunteți acasă, scăpați de o parte din gălbenuș pentru a ajuta la scăderea caloriilor și a colesterolului, combinând 1 ou întreg și 2 albușuri (sau 6 linguri de albuș lichid)”, spune Harris-Pincus. Aceasta este o combinație excelentă de omletă pentru pierderea în greutate, deoarece reduce numărul de calorii, dar are mai multe elemente nutritive decât ați găsi într-o omletă tradițională cu albuș de ou.

Ouă + ardei verzi + roșii + brânză Cheddar

6 cele mai bune combinații de omletă pentru slăbit mai repede
Shutterstock

Dați omeletei dvs. un aer sud-vestic și folosiți adaosuri precum ardei verzi, roșii tocate și 1-2 linguri de brânză cheddar, care menține caloriile și grăsimile saturate sub control și maximizează fibrele și alte vitamine și minerale esențiale pentru a completa proteinele din ouă.

“Completați-o cu salsa pentru un plus de fibre și antioxidanți, și pentru doar câteva calorii suplimentare, ceea ce o menține potrivită ca o combinație de omletă pentru pierderea în greutate”, spune Harris-Pincus.

Ouă + Jalapeño + roșii

6 cele mai bune combinații de omletă pentru slăbit mai repede
Shutterstock

“Aduceți căldura cu o omletă de inspirație mexicană cu jalapeńo și roșii, precum și ceapă și puțin amestec mexican, brânză rasă dacă doriți, pentru aromă și putere de sațietate”, spune Harris-Pincus. Lovitura dată de jalapeńo vă poate ajuta să evitați folosirea condimentelor sau a sării.

“În plus, alimentele picante, cum ar fi jalapeños, stimulează foarte ușor rata metabolică pentru o perioadă de timp după ce ați mâncat – deși nu va avea o contribuție majoră la pierderea în greutate, fiecare lucru ajută”, adaugă Harris-Pincus.

CITEȘTE ȘI:
Tot ce trebuie să știi despre îndulcitorii Stevia

Ouă + ceapă caramelizată

6 cele mai bune combinații de omletă pentru slăbit mai repede
Shutterstock

“Deoarece ceapa caramelizată este atât de savuroasă, vă poate ajuta să obțineți aroma pe care o doriți, reducând în același timp în altă parte, cum ar fi brânza, care reduce grăsimile saturate și caloriile”, spune nutriționistul dietetician înregistrat Ginger Hultin, MS, RDN, CSO, autor al Anti-Inflammatory Diet Meal Prep and How to Eat to Beat Disease Cookbook.

Ouăle au proteine, în timp ce ceapa oferă fibre și antioxidanți. Și, deși caramelizarea o face gustoasă ca atare, puteți presăra puțină brânză, cum ar fi de capră sau feta, pe deasupra, dacă doriți.

Ouă + somon afumat

6 cele mai bune combinații de omletă pentru slăbit mai repede
Shutterstock

Această combinație este bogată în proteine, gustoasă și bogată în acizi grași omega 3, antiinflamatori, care se găsesc în somon. “Pentru un beneficiu suplimentar, alegeți ouă bogate în “omega-3″ și folosiți o lingură de iaurt grecesc simplu, degresat, care oferă proteine, calciu și un plus de probiotice pentru intestin”, spune Hultin, deoarece o sănătate intestinală bună ajută la pierderea în greutate.

Ouă + Spanac + Roșii + Măsline

6 cele mai bune combinații de omletă pentru slăbit mai repede
Shutterstock

Maximizează-ți aportul de legume cu această omletă de inspirație mediteraneană, care oferă proteine, antioxidanți și fibre excelente, plus grăsimi sănătoase, datorită adaosului de măsline.

“Densitatea legumelor și volumul în fibre vă menține sătul și satisfăcut pentru întreaga dimineață”, spune Hultin. Dacă doriți să creșteți caloriile, proteinele și grăsimile pentru o masă mai mare, Hultin sugerează să folosiți puțină brânză feta fărâmițată sau avocado feliat.

CITEȘTE ȘI:
Ceai de căpșuni beneficii pentru sănătate si rețete savuroase
Articolul precedentCalorii Gris Harmopan
Articolul următorCalorii Jambon fiert extra Espina

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -

Ultimele rețete