Chipsurile de varză Kale: beneficii pentru sănătate

Trebuie să vezi asta

vegis.ro%20

Chipsurile de varză kale sunt o gustare comestibilă crocantă făcută din frunze. Frunzele de kale sunt frunze de culoare verde închis. Gustarea crocantă este renumită pentru beneficiile sale nutriționale. Varza kale are frunze verzi sau mov, iar partea centrală a plantei nu formează niciun căpățână de frunze.

Varza Kale are un gust puternic de pământ. Frunzele sunt uscate, dure și crocante. Frunzele tinere sau crude de kale sunt moi și au un gust blând. Varza kale proaspătă, uleiul de măsline și sarea de mare în fulgi sunt ingredientele principale folosite pentru a face chipsuri de kale.

Puteți face chipsuri de varza kale folosind diferite metode de gătit, cum ar fi prăjirea, coacerea și deshidratarea. Cu toate acestea, varza kale nu este singurul ingredient din aceste chipsuri. Ele pot avea și alte ingrediente, cum ar fi sarea de mare, caju, semințe de floarea-soarelui și alte substanțe aromatizante pentru a le adăuga gust.

Proprietăți nutriționale ale chipsurilor de varză kale

Chipsurile de kale vin în diverse combinații în funcție de ingredientele și prepararea lor. Proprietățile nutriționale ale chipsurilor de kale depind de ingredientele folosite pentru a le prepara. Deoarece ingredientul principal sunt frunzele de kale, aceste chipsuri oferă beneficii nutriționale ample.

Potrivit USDA, o sută de grame de chipsuri de varză oferă următorii nutrienți, având în vedere că ingredientele sunt varză, semințe de floarea-soarelui, oțet alb, drojdie nutritivă și sare de mare.

  • Energie: 500 kCal
  • Proteine: 25 g
  • Grăsimi: 35.71 g
  • Carbohidrați: 25 g
  • Fibre: 10.7 g
  • Calciu: 143 mg
  • Fier: 25.71 mg
  • Sodiu: 1357 mg
  • Vitamina C: 17.1 mg
  • Vitamina A: 10714 UI

Nota Organics Food

Valoarea nutritivă a chipsurilor de Kale variază în funcție de prepararea lor. Cu toate acestea, chipsurile de kale sunt în general bogate în vitamina A și K. Alte câteva beneficii nutriționale ale chipsurilor de kale sunt discutate mai jos.

Chipsurile de varză kale: beneficii pentru sănătate
Chipsurile de varză Kale: beneficii pentru sănătate

Beneficiile chipsurilor de varză kale

Bogate în vitamina K

Chipsurile de varză sunt cunoscute mai ales pentru conținutul lor dietetic bogat în vitamina K. Potrivit unor studii, aproximativ 100 g de chipsuri de varză kale organică conțin 732,1 micrograme de vitamina K. Ca necesar zilnic minim, bărbații au nevoie de 120 micrograme, iar femeile de 90 micrograme de vitamina.

CITEȘTE ȘI:
Semințele de chia 17 Beneficii majore pentru tine

O singură porție de chipsuri de varză kale oferă o cantitate de vitamina K mult mai mare decât necesarul minim.

Vitamina K ajută la fabricarea diferitelor proteine în corpul dumneavoastră și, prin urmare, ajută la formarea de noi celule sau la orice deteriorare celulară cauzată în organism. Ajută la formarea protrombinei, care este o proteină utilizată pentru recuperarea celulelor.

Osteocalcina este o altă proteină care are nevoie de vitamina K pentru a vă menține oasele sănătoase. În afară de aceasta, alimentele bogate în vitamina K ajută la coagularea mai rapidă a sângelui. Având aceste funcții pentru a funcționa corect în corpul tău, ai nevoie de vitamina K, iar chipsurile de varză kale pot fi o gustare utilă pentru acest lucru.

Bogate în vitamina B

Majoritatea legumelor verzi sunt bogate în vitamina B. Vitamina B are și alte tipuri, cum ar fi B1, B2, B6, B12, acid folic, etc. Vitamina B este responsabilă pentru creșterea celulelor roșii din sânge și pentru funcționarea creierului. La fel ca și vitamina A, vitamina B este benefică pentru vedere.

Aceasta ajută la digestie, la pofta de mâncare și la buna funcționare a nervilor. Potrivit USDA, 100 g de chipsuri de varză kale conțin 4,286 mg de vitamina B6.

Conform cercetărilor, doza zilnică de vitamina B6 pentru bărbații sau femeile cu vârsta cuprinsă între 19 și 50 de ani este de 1,3 mg. Prin urmare, o singură porție de chipsuri de varză kale completează necesarul zilnic de vitamina B6.

Vitamina B6 este, de asemenea, utilă pentru femeile însărcinate care suferă de greață. Totodată, este benefică în tratarea simptomelor sindromului premenstrual și în tratamentul anemiei, ajutând la producerea de hemoglobină. Chiar dacă nu suferiți de aceste boli, puteți consuma varză kale pentru vitamina B, care vă va îmbunătăți digestia și refacerea celulelor.

Stimulează sănătatea oaselor

Chipsurile de varză au o bună vitamina K. Se constată că chipsurile de varză ajută la întărirea oaselor. Dar, nu este vorba doar de vitamina K pentru oase. Kale este un aliment alcalinizant. Sângele tău devine acid atunci când urmezi o dietă bogată în proteine sau mănânci prea multe cereale. Din cauza acestui proces, corpul tău suge din oase mineralele alcalinizante precum calciul. Ca urmare, îți face oasele mai slabe.

CITEȘTE ȘI:
Cum să înlocuiești carnea în dieta ta

Este cunoscut și sub numele de leșiere a calciului. Consumul de chipsuri de varză ajută la refacerea acelor minerale alcalinizante și la întărirea oaselor. Atunci când organismul dumneavoastră digeră varza kale, atunci reduce automat nivelul de aciditate din sânge.

Dacă ne uităm la vitamina K pentru oase sănătoase, atunci vitamina K conține K1 și K2. Vitamina K2 este responsabilă pentru celulele producătoare de vitamina D3 care ajută la formarea sănătoasă a oaselor. În afară de aceasta, varza kale este bună în calciu și magneziu, ceea ce vă menține oasele sănătoase și construiește mușchi.

Sănătoasă pentru sistemul cardiovascular

Nutrienții prezenți în varza kale ajută la menținerea unui sistem cardiovascular sănătos. Totodată, o cercetare spune că consumul de varză kale sau de legume precum broccoli sau varză face ca sistemul cardiovascular să fie sănătos.

Cercetările arată că varza kale conține magneziu, potasiu și substanțe fitochimice. Substanțele fitochimice precum flavonoidele și carotenoidele sunt asociate cu sănătatea cardiovasculară. Dovezile sugerează, de asemenea, beneficiile cardiovasculare ale altor nutrienți, cum ar fi vitamina K și C. Chipsurile de kale sunt bogate în aceste vitamine.

Substanțele fitochimice, cu mecanismele lor diferite, vă protejează, de asemenea, de bolile cardiovasculare (CVD). La fel ca prin modularea activității enzimatice, a tensiunii arteriale, reglarea glucozei și a metabolismului și multe altele. Aceste mecanisme vă protejează împotriva tensiunii arteriale anormale și a bolilor de inimă.

Îmbunătățește sănătatea intestinelor

Chipsurile de varză au un conținut bun de fibre în ele. Potrivit unui studiu al USDA studiu, chipsurile de varză kale organică din porția de 100 g conțin 7,1 g de fibre. Fibrele vă mențin mișcările intestinale sănătoase și ajută în cazul constipației, indigestiei sau altor probleme digestive.

Fibrele alimentare cresc greutatea și dimensiunea scaunelor și le înmoaie pentru a evita constipația. Totodată, fibrele sunt de ajutor dacă suferiți de scaune moi, deoarece absorb apa în plus din scaune și le adaugă volum.

CITEȘTE ȘI:
Ovăz cu lapte vegetal Golden Overnight

Potrivit NIH, fibrele din varza kale sunt vitale pentru sistemul nostru digestiv. Potrivit USDA, adulții ar trebui să consume zilnic 22-34 g de fibre în funcție de vârstă, de condițiile de sănătate și de sex. Prin urmare, porția de kale contribuie cu aproximativ 30% din aportul zilnic de fibre.

Promovează vederea și vederea ochilor

Kale și chipsurile de kale sunt bogate în vitamina A. O dietă bogată ajută la o vedere și o vedere sănătoasă. Ochii sunt organe complexe care au nevoie de vitamine și de alte substanțe nutritive pentru o bună funcționare.

Vitamina A joacă un rol vital în menținerea corneei clare. Corneea este un strat transparent al ochiului care acoperă irisul și pupila, permițând luminii să pătrundă. Dacă odată deteriorată, atunci partea deteriorată a corneei nu se poate vindeca singură, dar poate fi înlocuită cu țesut nou de către un oftalmolog.

Este vital să vă păstrați corneea ochiului sănătos. Dacă consumați zilnic o porție de varză kale sau chipsuri de varză kale, vă îndepliniți necesarul zilnic minim de vitamina A.

În afară de vitamina A, vitamina E este, de asemenea, benefică pentru ochi. Vitamina E este un antioxidant puternic care ajută la protejarea ochilor de daunele provocate de radicalii liberi sau de moleculele instabile.

Este esențial să știți că, în ciuda faptului că aveți un aprt bun de vitamina A, trebuie să aveți și alte vitamine pentru a vă menține ochii sănătoși.

Alergii datorate chipsurilor de varză kale

Kale se numără printre cele mai nutritive și sănătoase alimente disponibile. Similar cu aceasta, chipsurile de kale sunt celebrele gustări nutritive folosite în zilele noastre. Acestea sunt bogate în macroelemente precum proteine, grăsimi și fibre și conțin multe calorii.

În ceea ce privește micronutrienții, chipsurile de kale sunt bogate în vitamine, minerale și antioxidanți. Pentru majoritatea consumatorilor de kale, aceasta este sigură și nu provoacă potențiale efecte secundare. Cu toate acestea, în foarte puține cazuri, kale poate fi alergică.

CITEȘTE ȘI:
10 alimente care sunt foarte ușor de digerat

Kale este o legumă cruciferă. Așadar, persoanele cu alergie la legume crucifere trebuie să evite consumul acestora. Varza Kale poate provoca, de asemenea, balonare la unele persoane și dificultăți de digestie. Puține persoane au avut, de asemenea, tulburări gastrointestinale din cauza legumelor crucifere.

Persoanele care mănâncă des kale sau chipsuri de kale și care au o alergie la legumele crucifere prezintă un risc ridicat de a dezvolta alergii la kale. Haideți să discutăm câteva simptome pe care le puteți observa dacă aveți o alergie la kale.

Nota Organics Food

În ultima vreme, a existat o creștere a alergiilor alimentare, iar rapoartele spun că consumul regulat al aceluiași aliment poate fi cauza. Alergia la anumite alimente sau băuturi se întâmplă atunci când organismul tău le identifică ca fiind un invadator și dă un atac de anticorpi pentru a le fixa.

Simptomele alergiei la varză kale

Alergiile la varză sau la alte legume crucifere au simptome similare. De exemplu, o persoană alergică poate observa:

  • Mâncărimi ale pielii: Pielea dumneavoastră are mâncărimi frecvente, ceea ce duce la roșeață, umflături sau erupții cutanate.
  • Urticaria, care este cauzată de mâncărimi ale pielii
  • Umflarea limbii și a gâtului: dacă vă simțiți gura mai grea și vă luptați cu alimentele care se umflă, aceasta poate indica o alergie la varză kale.
  • Tulburări digestive: este un grup de tulburări digestive care includ balonare, greață, dureri abdominale, etc.

Dacă aveți alergii la crucifere sau la varză, trebuie să evitați consumul de varză și alte legume crucifere. Deși varza creață conține vitamine, minerale, macronutrienți și fibre, s-ar putea să aveți ghinion. Ar fi de ajutor dacă ați încerca să vă completați profilul de vitamine din alte surse. Cu toate acestea, pentru cea mai mare parte a populației, varza kale este un aliment agreabil în dieta lor obișnuită. Asta pentru că îi face să obțină toate combinațiile de nutrienți într-un singur aliment.

Puteți adopta alte opțiuni sănătoase pentru a vă obține vitaminele zilnice. De exemplu, puteți avea alimente cu unele proprietăți nutritive similare cu varza kale.

CITEȘTE ȘI:
Semințele de dovleac combat diabetul, bolile de inimă și celulele canceroase

Alimente cu profil nutritiv similar

Vitamina A

Vitamina A este motivul pentru care oamenii consumă cel mai mult varză kale. Alternativ, puteți consuma ficat de vită, cartofi dulci, somon, mango, brânză de capră sau unt.

Vitamina C

Un antioxidant puternic și menține sănătatea pielii și a sistemului imunitar. Puteți obține vitamina C din citrice, cum ar fi portocalele, lămâia, kiwi, etc. Ardeiul gras este, de asemenea, bogat în vitamina C.

Vitamina K

Susține diverse proteine responsabile de coagularea sângelui și de sănătatea oaselor. Alimentele bogate în vitamina K sunt soia, murăturile, edamame, dovleacul, nucile de pin și afinele.

Fier

Fierul este un mineral utilizat pentru creșterea și dezvoltarea organismului. Organismul folosește fierul pentru a produce hemoglobină, proteine și globule roșii. Globulele roșii transportă oxigenul către toate părțile corpului și vă ajută să rămâneți activi. Alimentele bogate în fier sunt semințele de dovleac, legumele, curcanul, tofu și crustaceele.

Vitamina B6

Vitamina B6 este o vitamină esențială, în special pentru sugari și copii. Aceasta ajută la dezvoltarea normală a creierului și menține sănătos sistemul nervos central. Sursele alimentare cu un conținut ridicat de vitamina B6 sunt peștele, cartofii, bananele, cerealele, ouăle și avocado.

Calciu

Calciul este responsabil pentru sănătatea oaselor și a dinților. De asemenea, are și alte funcții, cum ar fi mișcarea mușchilor, transmiterea mesajelor în sistemul nervos și realizarea unei bune conexiuni între creier și părțile corpului. Alimentele bogate în calciu sunt fasolea, migdalele, brânza, lintea, laptele și sardinele.

Cupru

Cuprul colaborează cu fierul în formarea globulelor roșii. Alimentele bogate în cupru pot fi spirulina, stridiile, homarul și ciocolata neagră.

Potasiu

Potasiul este un mineral care ajută la menținerea unor niveluri sănătoase de lichide în organism. Alimentele bogate în potasiu sunt fasolea albă, sfecla, cartofii, portocalele și iaurtul.

Magneziu

Este un mineral esențial, deoarece este responsabil pentru mai mult de 300 de reacții biochimice din organism. Contribuie la menținerea funcției normale a mușchilor și a nervilor, menține bătăile inimii constante și ajută la întărirea oaselor. Alimentele bogate în magneziu sunt caperele, ceapa, cacaua și avocado.

CITEȘTE ȘI:
Top 9 motive să reduci consumul de zahăr

O modalitate ușoară de a pregăti chipsuri de varză kale acasă

Pregătirea chipsurilor de varză kale în casa ta este ușoară, folosind ingrediente simple de zi cu zi. Puteți face chipsuri de kale gustoase pentru familia dvs. ca o gustare de seară. Le puteți prepara la dumneavoastră acasă urmând rețeta menționată mai jos.

Ingrediente:

  • Varză verde sau mov: 4 numere (sau mai multe, în funcție de cantitatea de care aveți nevoie).
  • Ulei de cocos sau Avacodo topit: 1 până la 2 lingurițe
  • Pudră de chimen: 1 linguriță
  • Pudră de ardei iute: 1 linguriță
  • Curry pulbere: 1 linguriță
  • Sare: În funcție de gust
  • Drojdie nutrițională: 1 lingură

Procedură:

  • Preîncălziți cuptorul la 107 grade Celsius. Poți folosi cuptorul cu convecție dacă ai nevoie să grăbești procesul de gătire și, de asemenea, dacă vrei să faci chipsurile mai crocante.
  • Clătiți varza kale și apoi uscați-o bine, apoi rupeți-le în bucăți mici.
  • Adăugați bucățile mici de kale într-un castron mare și amestecați-le bine cu uleiul și condimentele pe care le alegeți.
  • Răspândiți varza mixtă pe două foi mari de copt, astfel încât să nu se atingă una de cealaltă.
  • Coaceți fiecare lot timp de 15 minute, apoi întoarceți tăvile și aruncați ușor varza pentru a asigura o coacere uniformă.
  • Coaceți până când varza kale este crocantă și are o ușoară culoare maro-aurie.
  • După ce procesul de coacere este finalizat, scoateți-le din cuptor și lăsați articolul să se răcească ușor.
  • Transferați chipsurile de varză kale într-o farfurie de servire pentru ca dumneavoastră și familia dumneavoastră să vă bucurați.

Concluzie

Chipsurile de varză sunt gustări nutritive bine ambalate cu multe calorii, vitamine și minerale. Chipsurile de kale sunt bogate în proteine și fibre. Creșterea popularității chipsurilor de kale este foarte notabilă în zilele noastre.

Chipsurile de kale sunt bogate în vitamina A, care este benefică pentru sănătatea ochilor, și în vitamina E, care ajută la coagularea sângelui și la formarea de proteine pentru oase sănătoase. Totodată, chipsurile de kale conțin minerale precum magneziu și potasiu, care ajută la o retenție sănătoasă a fluidelor în organism și la o bună funcționare a sistemului nervos.

CITEȘTE ȘI:
7 Super Fructe pentru stimularea sănătății și a sistemului imunitar

Foarte puțini oameni sunt alergici la kale și la chipsurile de kale. Acestea pot încerca alimente alternative pentru a-și completa profilul de vitamine. Kale este, fără îndoială, una dintre cele mai sănătoase și nutritive gustări și este timpul să le incluzi în dieta ta zilnică.

Întrebări frecvente (FAQ)

Sunt sănătoase chipsurile de varză kale?

Varza Kale este o sursă excelentă de vitamina K și vitamina A. Aceasta conține multe minerale precum magneziu, potasiu și fier. Totodată, varza kale este un aliment bogat în macronutrienți și bogat în proteine.

O singură porție de chipsuri de kale de 100 g conține aproximativ 550 de calorii. Cu toate acestea, valorile nutriționale ale chipsurilor de kale variază în funcție de ingredientele folosite la prepararea chipsurilor de kale. Cu toate acestea, consumați chipsurile de kale cu moderație, deoarece sunt bogate în grăsimi și calorii.

Care sunt efectele secundare ale consumului de varză kale?

Varza Kale și chipsurile de kale sunt foarte sigure pentru consum. Dar, în foarte puține cazuri, acestea prezintă unele efecte secundare potențiale. Se întâmplă atunci când consumatorii au o alergie la kale. De exemplu, puteți fi alergic la kale dacă sunteți alergic la legumele crucifere.

Varza Kale este, de asemenea, o legumă cruciferă. Oamenii ar trebui să evite consumul de kale dacă observă urticarie pe piele, mâncărimi ale pielii, umflături pe buze și gât și probleme gastrointestinale.

Important: Articolele din acest site au rol informativ. Administratorii site-ului nu sunt responsabili pentru încercarea de a aplica o rețetă, un sfat sau o dietă și nici nu garantează că informațiile furnizate vă vor ajuta sau nu vă vor dăuna personal. Fiți prudenți și consultați întotdeauna un medic sau un nutriționist!

*Toate produsele recomandate de Organicsfood.ro sunt selectate de către echipa noastră editorială. Unele dintre articolele noastre includ link-uri afiliate. Dacă cumpărați ceva prin intermediul unuia dintre aceste link-uri, ne ajutați să câștigăm un mic comision din partea vânzătorului și astfel sa susținem scrierea de articole utile și de calitate.

notino.ro%20

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

vegis.ro

Ultimele Rețete