18.5 C
București
duminică, octombrie 2, 2022

Cum iti faci un program de fitness pentru pierderea în greutate slăbit acasă

Vrei să slăbești? Trebuie să alegi un set de exerciții, să îți ajustezi dieta și să respecți programul în fiecare zi.

Trebuie să citești asta...

Organics Food
Organics Foodhttps://organicsfood.ro
Corpul tău este un templu, doar dacă îl tratezi ca atare. Mănâncă sănătos, gândește sănătos, trăiește mult și intens! Optând pentru o alimentație sănătoasă, îi asiguri organismului tău combustibilul și catalizatorii de care are nevoie pentru o viață plină de energie și bucurie.

Doriți să scăpați de kilogramele în plus? Merită să vă gândiți la activitatea fizică și la o alimentație adecvată. Și este mai bine să faceți un plan detaliat. Cum se face un program de fitness pentru pierderea în greutate?

Cel mai bun mod de a pierde în greutate este să vă creați un stil de viață cu care să puteți trăi pentru tot restul vieții. Șmecheria este de a face acest stil de viață cât mai sănătos și mai plăcut posibil.

Antrenament

Antrenament

Dacă aveți dorința și oportunitatea, puteți merge la sala de sport sau vă puteți antrena acasă. Principalul lucru este să respectați principiile de bază.

Frecvența optimă de antrenament este de 3-4 ori pe săptămână. Este necesar să alternați sarcinile aerobice și anaerobice.

Programul de antrenament trebuie construit după cum urmează: 1-2 ori pe săptămână cardio și de câteva ori pe săptămână putere.

Puteți folosi echipamente sau puteți face fără ele.

Programul de slăbire trebuie să includă exerciții pentru toate grupele musculare.

Înainte de exercițiu, trebuie să faceți o încălzire. Mersul pe loc, fluturarea brațelor și a picioarelor, mișcări circulare ale pelvisului, sărituri pe loc vor fi suficiente.

Un set de exerciții de bază:

  • Ridică brațele în sus – ambele brațe depărtate, ridică, depărtează din nou și coboară. Faceți de 20 de ori.
  • Îndoaie-te înainte, la stânga și la dreapta. Faceți de 20 de ori de fiecare parte.
  • Leagănă-ți picioarele înainte, înapoi și în lateral de 15-20 de ori fiecare.
  • Efectuați ghemuituri la un unghi drept în genunchi. Puteți crește sarcina și să efectuați sărituri în momentul revenirii în poziția de pornire de 15 ori.
  • Ridicați picioarele drepte în sus în timp ce stați întins pe spate. Ridicați și coborâți picioarele încet. Faceți acest lucru de 15 ori.
  • Ridicări pelviene – întindeți-vă pe podea, îndoiți genunchii, întindeți brațele de-a lungul corpului și ridicați pelvisul, menținând această poziție timp de zece secunde. Faceți două abordări, de 10 ori fiecare.
  • Barca – întindeți-vă pe burtă, întindeți brațele înainte, ridicați brațele și picioarele de pe podea și mențineți această poziție timp de 8-10 secunde. Faceți-o de 10 ori.
  • Flexiuni de genunchi – faceți de 8-10 ori.
CITEȘTE ȘI:
Alergarea, un exercițiu care generează plăcere cerebrală

După setul de exerciții ar trebui să faceți o încălzire. Puteți face exerciții de respirație, mers pe loc.

Alimentație adecvată

Pierderea în greutate este imposibilă fără o nutriție adecvată. De aceea, merită să vă adaptați meniul.

În dietă trebuie să fie carne slabă și pește, produse lactate cu un procent scăzut de grăsime, multe legume, fructe, ierburi, fructe de pădure, cereale.

Micul dejun ar trebui să fie dens, merită să alegeți mâncăruri de brânză de vaci, ouă, cereale. Pentru prânz, primul curs este potrivit, precum și carnea (pește) și legumele. Cina este ușoară și nutritivă.

Merită să alegeți pește, brânză de vaci și legume. Gustările sunt sănătoase și ușoare: legume, fructe, fructe de pădure, smoothie-uri, brânză de vaci, iaurt, nuci, fructe uscate.

În meniu ar trebui să existe o mulțime de legume proaspete. Castraveții, țelina, dovleacul, ardeii dulci și roșiile sunt alegeri excelente. Puteți face salate, smoothie-uri și gustări.

Tratamentul termic trebuie să fie blând. Puteți să fierbeți, să fierbeți și să coaceți. Porțiile trebuie să fie mici.

Este important să beți multă apă curată. Ar trebui să o luați cu dvs. atunci când faceți exerciții fizice. Puteți adăuga o felie de lămâie în apă pentru a-i îmbunătăți gustul. În plus, puteți bea compoturi, ceai fără zahăr și sucuri proaspăt stoarse.

CITEȘTE ȘI:
Diferența între exercițiile aerobe și cele anaerobe

Exemplu de meniu:

  • Mic dejun: smoothie cu banane, fulgi de ovăz, lapte și scorțișoară;
  • Gustare: sandviș cu carne fiartă, roșii și salată, ceai verde;
  • Prânz: piure de supă de dovlecei, pește la cuptor, salată de varză și ardei dulce, felie de pâine, suc de afine;
  • Gustarea de după-amiază: brânză de vaci cu afine;
  • Cină: tocană de legume, kefir.

Cum să pierzi în greutate în mod corespunzător? Faceți un program detaliat de fitness, adaptați-vă dieta și acordați-vă pentru o perioadă lungă de timp.

Citește și aceste articole:

Articolele de pe acest site sunt doar cu scop informativ. Administratorii site-ului nu sunt responsabili pentru încercarea de a aplica orice rețetă, sfat sau dietă și nici nu garantează că informațiile furnizate vă vor ajuta sau vă vor face rău personal. Fiți precauți și consultați întotdeauna un medic sau un nutriționist!

*Toate produsele recomandate sunt selectate de către echipa noastră editorială. Unele dintre articolele noastre includ link-uri afiliate. Dacă cumpărați ceva prin intermediul unuia dintre aceste link-uri, ne ajutați să câștigăm un mic comision de la vânzător și astfel să susținem scrierea de articole utile și de calitate.

Urmărește-ne și pe:

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -

Ultimele rețete