18.5 C
București
duminică, octombrie 2, 2022

Cum îți îmbunătățești rezistența corporală: Exerciții și nutriție

Trebuie să citești asta...

Organics Food
Organics Foodhttps://organicsfood.ro
Corpul tău este un templu, doar dacă îl tratezi ca atare. Mănâncă sănătos, gândește sănătos, trăiește mult și intens! Optând pentru o alimentație sănătoasă, îi asiguri organismului tău combustibilul și catalizatorii de care are nevoie pentru o viață plină de energie și bucurie.

Nutriția și exercițiile fizice sunt o parte extrem de importantă în îmbunătățirea rezistenței organismului.

Aflați cum să folosești exercițiile fizice și nutriția să îți îmbunătățești rezistența corporală. Aflați cum să faceți exerciții fizice și să mâncați corect pentru a vă atinge obiectivele legate de corpul dumneavoastră.

Există definiții diferite ale fitness-ului pentru fiecare. Normele și credințele societății, de-a lungul anilor, ne-au păcălit pe mulți dintre noi să credem că a fi fermi înseamnă a fi foarte slabi.

Cei mai mulți dintre noi nu reușesc să realizeze că aceasta este una dintre cele mai răspândite concepții greșite pe care le-ar putea întâlni cineva în legătură cu fitness-ul și corpul tău. “Fitness” are foarte mult de-a face cu forța corpului și nu cu felul în care “arată” corpul tău, pentru că toată lumea este frumoasă și unică.

Ideea este de a dezvolta o sănătate musculară puternică și agilitate în mișcări. Dar, bineînțeles, odată cu aceasta vine și o formă corporală care să fie atractivă pentru tipul și structura ta de corp. Așadar, dacă doriți să vă îmbunătățiți sănătatea, antrenamentul de forță ar trebui să fie în fruntea listei dumneavoastră.

Exerciții pentru a crește rezistența corporală

1. Antrenament de forță

Antrenamentul de forță vă face mai puternici, arde caloriile în mod eficient, reduce grăsimea abdominală, vă ajută să păreți mai slabi, reduce riscul de căderi și de leziuni, promovează o mai mare mobilitate și flexibilitate, vă sporește stima de sine și vă întărește oasele.

CITEȘTE ȘI:
Germeni de năut: beneficii și contraindicații

În plus, îmbunătățește sănătatea inimii, ajută la gestionarea nivelului de zahăr din sânge și vă îmbunătățește sănătatea mentală generală.

Acest articol vă va prezenta mișcări de exerciții și sfaturi de nutriție pentru a vă crește forța și rezistența corporală. Pentru rezultate optime, ar trebui să încercați să faceți aceste exerciții de cel puțin două ori pe săptămână. Așadar, puneți-vă centura în timp ce vă prezentăm ghidul suprem pentru a vă îmbunătăți forța generală a corpului!

2. Ridicarea greutăților

Desigur, începerea cu cele mai comune exerciții de ridicare a greutăților este întotdeauna o idee bună.

Dacă sunteți începător, începeți cu exerciții de bază cu greutăți mai mici și, săptămână de săptămână, creșteți numărul de repetări și greutatea. Puteți stabili zile diferite într-o săptămână pentru a antrena diferite părți ale corpului – spate și biceps, piept și triceps, picioare etc.

Ridicarea de greutăți nu construiește doar forță, ci ajută și la creșterea încrederii în sine, la prevenirea rănilor, precum și la îmbunătățirea sănătății mentale generale.

3. Benzile de rezistență

Benzile de rezistență sunt ușor de utilizat și, de asemenea, foarte eficiente. Ele îmbunătățesc calitatea exercițiilor și ajută, de asemenea, la concentrarea controlului.

Cel mai important beneficiu al utilizării benzilor de rezistență este că sunt ușoare și reprezintă o alternativă excelentă la aparate. Așadar, data viitoare când nu ai chef să mergi la sală sau să inventezi scuze, știi care este cel mai bun prieten al tău pentru antrenament!

CITEȘTE ȘI:
Eglefinul: ce fel de pește este? 10 Rețete minunate de făcut

4. Grădinărit

Da, ați citit bine! Grădinăritul greu, cum ar fi săpatul și lopătatul pământului, lucrează toate grupele de mușchi, îmbunătățind forța corpului. Și, cel mai important, știm cu toții cât de revigorant și liniștitor este să petreci ceva timp printre verdeață: este într-adevăr o formă de terapie! De asemenea, este o modalitate excelentă de a fi responsabili față de mediu și de a crea legături cu copiii.

5. Urcarea pe scări

Renunțați la lift, luați scările și urmăriți cum rezistența corporală se îmbunătățește drastic în doar câteva săptămâni! Odată ce sunteți un profesionist în acest sens, încercați să alergați pe scări. Cinci rânduri de scări pe zi pot ține grăsimea la distanță.

6. Drumeții, plimbări pe dealuri, dans și ciclism

Cine a spus că exercițiile fizice trebuie să fie plictisitoare? În schimb, alege o activitate care îți place și care îți pune în mișcare mușchii, astfel încât nu doar corpul tău, ci și mintea ta să rămână fericită și sănătoasă! De exemplu, exercițiile fizice timp de 45 de minute pe zi sau scurte reprize de activitate între muncă și alte treburi pot îmbunătăți semnificativ rezistența corporală și condiția fizică.

7. Flexiuni, abdomene și genuflexiuni

Acestea sunt exerciții simple și ușor de făcut, pe care le puteți efectua oriunde și în orice moment al zilei! Începeți cu zece repetări din fiecare activitate de trei ori pe zi. Apoi, adăugați treptat alte exerciții cu greutatea corpului și creșteți numărul de reprize.

CITEȘTE ȘI:
Postul intermitent: Ce este și cum funcționează?

8. Yoga

Cum putem rata yoga atunci când vorbim despre exerciții fizice! Și hei! Bonus, nu doar că îți face corpul fericit, ci îți calmează mintea și este cu adevărat terapeutică. Yoga îmbunătățește concentrarea și sănătatea emoțională și mentală în general. Așa este; lovește în plin, într-adevăr.

Atunci când sunt practicate în mod regulat, posturile simple, cum ar fi Suryanamaskars, ridicarea picioarelor, asanas în picioare, vajrasana, atunci când sunt practicate în mod regulat, îmbunătățesc postura, ajută la controlul greutății și îmbunătățesc digestia. Ca rezultat, aveți un corp mai în formă, o piele mai bună și o sănătate mai bună a părului.

Acum să trecem la diversele alimente care ajută si îmbunătățesc rezistența corporală .

Alimente care ajută rezistența corporală

Cum îți îmbunătățești rezistența corporală: exerciții și nutriție
Cum îți îmbunătățești rezistența corporală: exerciții și nutriție

1. Banane

Bananele sunt bogate în zaharuri naturale, cum ar fi zaharoza, glucoza și fructoza. Acestea vă oferă acea energie instantanee și, în același timp, vă completează organismul cu potasiu pentru a îmbogăți mușchii care lucrează. Bananele conțin aminoacidul triptofan care ajută la păstrarea memoriei, stimulează capacitatea unei persoane de a învăța și de a-și aminti lucruri și, de asemenea, îmbunătățesc starea de spirit.

2. Broccoli

Broccoli este bogat în vitamina C. Știm cu toții că vitamina C este cel mai bun prieten al tău pentru a stimula imunitatea generală, întărindu-ți în același timp organismul. Broccoli conține, de asemenea, compuși care protejează împotriva cancerului și, bineînțeles, sunt o sursă bună de fibre.

CITEȘTE ȘI:
Top 9 motive să reduci consumul de zahăr

3. Iaurt

Iaurtul, cașul de casă sau chiar zacusca sunt bogate în calciu și proteine care ajută la întărirea oaselor și la prevenirea rănilor. În plus, iaurtul are bacterii bune numite “probiotice” care stimulează sistemul imunitar, îmbunătățesc sănătatea intestinală și funcționează ca un agent de răcire pentru organism.

4. Spanac

Spanacul este bogat în nitrați, fier și vitamine, care ajută la depășirea slăbiciunii musculare și a oboselii. Nu numai atât, spanacul ajută și la prevenirea deficienței de fier, întărește sistemul imunitar și menține ochii sănătoși. Așadar, așa cum nutriționiștii noștri ne spun de ani de zile: “mâncați verdețuri!” și adăugați spanac în mancaruri, smoothie-uri și supe.

5. Surse bogate în proteine

Unele surse bogate în proteine biodisponibile includ paneer, tofu, soia, pui și pește. Fapt – 100 de grame din acestea oferă aproximativ 20 de grame de proteine biodisponibile, perfect pentru o gustare după antrenament!

6. Nuci

Arahide, nuci, nuci, nuci de Brazilia, alune și migdale; toate acestea sunt extrem de bogate în calciu, zinc, acizi grași Omega-3, toate acestea ajutând la menținerea rezistenței musculare! Nu numai atât, nucile sunt, de asemenea, extrem de bune pentru sănătatea pielii, deoarece fac ca aceasta să arate tânără și strălucitoare.

7. Pepene verde

Pepenele roșu este bogat în vitamina C. Nu este de mirare că ajută la prevenirea deshidratării, deoarece 90% din el este apă. De asemenea, conține compuși care ajută la prevenirea cancerului, îmbunătățesc sănătatea inimii, ajută la menținerea sănătății pielii și a părului. Cel mai important, ajută la ameliorarea durerilor musculare – un motiv în plus pentru a face din el o gustare după antrenament de rezistența corporală!

CITEȘTE ȘI:
Despre spirulina și beneficiile sale pentru oameni

Concluzie

Fiecare călătorie începe cu un pas mic. Continuă să faci un pas după altul și, într-o zi, te uiți înapoi și vezi că ai urcat un munte. Inculcarea tuturor acestor exerciții și sfaturi de nutriție în stilul tău de viață este un cadou pe care corpul tău ți-l va mulțumi toată viața. Așa că, dă-i drumul și, atunci când ai îndoieli, vorbește cu experții care te vor ajuta să pornești în această călătorie!

A fost util articolul Cum îți îmbunătățești rezistența corporală: Exerciții și nutriție? Împărtășiți-l cu prietenii dvs. pe rețelele de socializare! În acest fel, îi ajutați pe oameni să își îmbunătățească cunoștințele, iar pe noi să scriem mai multe articole utile și interesante.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -

Ultimele rețete