Cum să înlocuiești carnea în dieta ta

Trebuie să vezi asta

vegis.ro%20

De dragul sănătății tale, merită să înveți câteva sfaturi pentru a înlocui carnea în rețetele tale preferate.

Să înveți să faci cumpărături, să mănânci și să gătești într-un mod nou poate fi o provocare, mai ales dacă nu ești obișnuit să mănânci multe alimente pe bază de plante. Dacă acest lucru este ceva ce luați în considerare, iată un ghid care să vă ajute cum să înlocuiești carnea în rețete.

Cum să înlocuiești carnea în dieta ta

Fie din motive de sănătate, fie din motive etice, fie de dragul planetei, fie din toate aceste motive, decizia de a nu consuma carne este una dintre cele mai bune decizii pe care le puteți lua.

Luați o decizie

Dacă sunteți obișnuiți să mâncați un fel de carne la fiecare masă, mai ales ca element central al fiecărei mese, ideea de a renunța complet la ea ar putea fi descurajantă și s-ar putea să nu o puteți face peste noapte.

Cum să înlocuiești carnea în rețete
Cum să înlocuiești carnea în rețete

Pentru unii oameni, schimbările de acest gen sunt ușoare. Este pur și simplu o chestiune de a te decide să o faci și apoi să o faci. Pentru alții, ar putea fi nevoie să se înțărcească singuri pentru a se îndrepta treptat spre obiectivul lor de a nu mai mânca carne.

CITEȘTE ȘI:
Amigdalita la copii: cauze, simptome și tratament

Oricare dintre cele două abordări este bună dacă funcționează, dar ambele necesită un anumit efort și stabilirea unor obiective realiste și acționabile. Așadar, primul pas este să decideți că această schimbare este importantă pentru dumneavoastră. Dacă faceți această schimbare împreună cu alte persoane din gospodărie, va fi de ajutor dacă toată lumea este la fel de de acord.

Pentru cei care necesită înțărcarea cărnii din dieta lor, vestea bună este că chiar și reducerea consumului de carne la jumătate va face o diferență semnificativă în ceea ce privește sănătatea dumneavoastră. Iar dacă toată lumea ar face acest lucru, ar face o diferență semnificativă pentru întreaga planetă.

Gătește carne in mod inteligent

Pe măsură ce începeți această călătorie de la lunea fără carne la o viață fără carne, începeți să vă gândiți la carne într-un mod diferit. Încă de la jumătatea secolului trecut, carnea era considerată un lux, mai degrabă decât un aliment de bază.

Rețete precum chiftelele și perișoare, care implică amestecarea cărnii cu cereale, pâine și alte tipuri de amidon, erau o modalitate de a face mai multe mese dintr-o cantitate dată de carne.

Supele, tocănițele și caserolele sunt, de asemenea, înrădăcinate în realitatea faptului că carnea era rară și scumpă și era important să se facă o cantitate mică de carne care să ajungă departe.

CITEȘTE ȘI:
L-Arginina: Beneficii, efecte secundare, dozare și dietă

Din punct de vedere istoric, această abordare a alimentației a fost mai degrabă norma decât excepția.

Un alt mod, așadar, de a folosi mai puțină carne este de a îmbrățișa ideea de a găti ca bunicii noștri, când carnea era folosită mai degrabă ca ingredient de aromă sau condiment decât ca element principal al unei mese. Dar asta nu trebuie să însemne că mâncați doar alimente de modă veche.

Acest stil de gătit poate găzdui mâncăruri savuroase, cum ar fi bolurile cu cereale, frigăruile și mesele la tavă.

Un avantaj major al supelor, tocănițelor, caserolelor și bolurilor de cereale este că facilitează înlocuirea cărnii pe bază de plante, deoarece utilizarea lor în cantități mici face ca diferența să fie mai puțin vizibilă.

Și, în multe cazuri, ar putea fi pur și simplu o chestiune de a vă uita la cantitatea de carne pe care o cere o rețetă și de a folosi jumătate din ea. Puteți compensa volumul prin adăugarea de legume suplimentare, ceea ce vă va ajuta.

Cum să înlocuiești carnea în rețete
Cum să înlocuiești carnea în rețete

Substituiți sau înlocuiți?

Există câteva moduri în care vă puteți aborda obiectivul de a urma o dietă fără carne. Unul dintre ele este să folosiți înlocuitori de carne pe bază de plante, care includ produse precum cârnați, hot-dog și chiftele de hamburger.

CITEȘTE ȘI:
Ce trebuie să știți despre uleiurile esențiale pentru artrită

Puteți găsi chiar și carne tocată pe bază de plante pe care o puteți folosi în tocănițe și caserole la fel ca și carnea tocată de vită adevărată. Aceste produse urmăresc să reproducă aspectul, senzația și aroma familiare ale produselor din carne.

Pentru o rețetă care cere carne tocată de vită, folosiți în schimb versiunea pe bază de plante. Această abordare de substituție vă ajută să mâncați fără carne, permițându-vă în același timp să vă bucurați de rețetele dvs. preferate.

Alte proteine pe bază de plante nu imită neapărat produsele din carne existente, dar pot asigura înlocuirea proteinelor și pot adăuga substanță unui fel de mâncare. Printre exemplele acestora se numără tofu, tempeh și seitan.

Substituenții și înlocuitorii nu sunt la fel. Atunci când experimentați cu aceste ingrediente alternative, s-ar putea să vă treziți încercând rețete specifice acestora, spre deosebire de simpla înlocuire a tofu cu carne tocată de vită în caserola de carne tocată.

Cum să mențineți aportul de proteine

Când începeți să vă gândiți să înlocuiți proteinele pe care le obțineți din carne, este util să vă amintiți că majoritatea oamenilor au o alimentație bogată în proteine. Dar fiecare are nevoie de o cantitate diferită de proteine, așa că este util să aflați cât de multe proteine sunt suficiente pentru dumneavoastră.

CITEȘTE ȘI:
6 Sfaturi pentru a începe o dietă pe bază de plante

Dacă obținerea unei cantități suficiente de proteine este o preocupare, există modalități de a le suplini. Fasolea și legumele sunt unele dintre cele mai bune surse de proteine vegetale. Sunt, de asemenea, o sursă bună de fibre și oferă acea senzație de sațietate care vine de la consumul de carne.

Nucile și semințele, împreună cu unturile lor, furnizează, de asemenea, proteine. Ouăle și lactatele contribuie, de asemenea, cu proteine.

9 beneficii ale înlocuitorilor de carne pe bază de plante

Over the last three years, the number of vegans has increased by more than 600% in the United States alone.

It’s clear that more and more people are seeing their responsibility to the environment and our animal neighbors, and that’s showing up in our food choices. Of course, many people have a hard time giving up meat.

Fortunately for conscientious meant-lovers, plant based pork, beef, and even chicken substitutes made from soy are rapidly becoming more similar to real meat. This is thanks to scientific advancement, as well as to studious research by companies providing meat substitutes made from plants. Some people can’t even tell the difference between meat substitutes and the real thing.

The following are nine surprising benefits of consuming a plant-based diet with meat substitutes.

CITEȘTE ȘI:
Ce trebuie sa știi despre carnea proaspătă? 5 lucruri la care trebuie să fii atent

1. Protejarea mediului înconjurător

Este ușor să ne gândim la resursele de mediu, cum ar fi apa și spațiul, ca fiind abundente. Dar, având în vedere creșterea rapidă a populației umane, ar putea deveni periculos să presupunem acest lucru pentru mult timp.

Plantele au nevoie de mult mai puțină apă curată decât animalele pentru a înflori și de mult mai puțin spațiu pentru a crește. Prin reorientarea pieței către alimente pe bază de plante, putem conserva apa și putem elibera spațiu pentru lucruri mai importante, cum ar fi locuințele.

2. Reducerea suferinței animalelor

Renunțând la carnea adevărată, nu veți mai fi o parte responsabilă de suferința animalelor nevinovate din întreaga lume. Chiar mai bine, veți contribui la îndepărtarea economiei globale de industria cărnii, ceea ce va duce la o scădere reală a suferinței animalelor.

3. Dormiți mai bine

Pe lângă beneficiile morale și de mediu (care vă pot ajuta să vă îmbunătățiți somnul prin ele însele), o dietă bazată pe plante vine cu o multitudine de beneficii pentru sănătate. Unul dintre beneficiile pentru sănătate ale unei diete de înaltă calitate pe bază de plante este că veți putea dormi mai bine noaptea.

4. Evitați constipația

O dietă bazată pe plante poate ajuta, de asemenea, la ameliorarea constipației.

CITEȘTE ȘI:
Apă detoxifiantă cu mere și scorțișoară pentru accelerarea metabolismului

5. Pierdeți în greutate

Pierderea în greutate este inevitabilă în orice moment în care consumați mai multe vitamine, minerale și fibre de origine vegetală decât grăsimi și proteine de origine animală. De fapt, puteți pierde până la cinci kilograme în doar două săptămâni cu o dietă vegană – fără a fi nevoie să vă fie foame.

6. Evitați bolile cronice

Prin reducerea cantității de grăsimi saturate din dieta dumneavoastră, în timp ce creșteți simultan conținutul de fibre și vitamine, veți deveni mai puțin predispuși la boli precum cancerul, diabetul și bolile de inimă.

De fapt, în afară de renunțarea la fumat și la alcool, începerea unei diete vegane este cea mai bună modalitate de a evita cancerul.

7. Scăderea zahărului din sânge

O dietă bazată pe plante vă poate ajuta să luptați împotriva glicemiei ridicate. Alimentele pe bază de plante tind să fie bogate în fibre, care încetinesc absorbția zaharurilor în sânge. Acest lucru ajută la echilibrarea nivelului de cortizol, ceea ce ameliorează stresul și ajută la diminuarea senzației de foame pe parcursul zilei. În schimb, s-a demonstrat că carnea crește nivelul de zahăr din sânge.

8. Colesterolul scăzut

Plantele nu conțin colesterol, astfel încât persoanele care urmează o dietă bazată pe plante au în mod natural niveluri mai scăzute de colesterol.

CITEȘTE ȘI:
Cum să-ți faci obiceiuri noi și sănătoase care rămân

9. Creșterea potasiului în organism

Potasiul ajută la scăderea tensiunii arteriale și a colesterolului, dar produsele din carne nu conțin aproape deloc potasiu. Pe de altă parte, legumele, fructele, nucile, semințele, legumele și cerealele integrale sunt pline de potasiu.

O dietă vegană înseamnă mult mai mult decât să ajuți animalele și să salvezi mediul înconjurător – are mult de-a face cu îmbunătățirea propriei tale bunăstări. Și datorită științei, veganii nu mai trebuie să se confrunte cu chiftele de soia cu gust ciudat ca înlocuitor al cărnii. Să sperăm că aceste beneficii vă vor ajuta să vă decideți încotro să vă îndreptați în viitor dieta.

A fost util articolul Cum să înlocuiești carnea în dieta ta? Împărtășiți-l cu prietenii dvs. pe rețelele de socializare! În acest fel, îi ajutați pe oameni să își îmbunătățească cunoștințele, iar pe noi să scriem mai multe articole utile și interesante.

notino.ro%20

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

vegis.ro

Ultimele Rețete