Dieta 6:1 – Poți pierde 5 – 10 kg în 10 zile cu acest sistem de dietă

Trebuie să vezi asta

vegis.ro%20

O dietă de slăbire ar trebui să fie un mod de viață, nu o grevă a foamei istovitoare. Sistemul ei de dietă vă ajută să scăpați de excesul de greutate fără să vă afecteze sănătatea. O dietă strictă provoacă stres și forțează organismul să stocheze grăsimi.

Din acest motiv, procesul de pierdere în greutate este lent, iar toată greutatea pierdută este recuperată imediat ce persoana începe să mănânce din nou. Aceasta metodă ajută să slăbești fără a dăuna sănătății și cu rezultate stabile.

Principiul dietei 6:1

Dieta zilnică este împărțită în patru mese importante: micul dejun, prânzul, masa de prânz și cina, la intervale egale. Principiul dietei este structurat sub forma “șase și una”, adică șase zile se mănâncă conform meniului de alimente permise și apoi trebuie practicată o zi de descărcare. Un singur aliment poate fi consumat în această zi.

Puteți pierde 5 – 10 kg în 10 zile cu acest sistem de dietă. Mâncarea este gătită fără adaos de grăsimi, zahăr, sare și nu este prăjită.

Este esențial să beți suficiente lichide – cel puțin 2 litri pe zi. Apa este importantă pentru ca procesele de pierdere în greutate să înceapă și pentru ca lichidele stagnante să dispară. Atunci când nu bei suficientă apă, corpul tău o va reține, ceea ce duce la umflături și celulită.

CITEȘTE ȘI:
Este cușcușul un aliment sănătos pentru dieta ta?

Pentru a pierde în greutate, trebuie să mănânci o masă completă. Organismul nu ar trebui să moară de foame, pentru că atunci stochează grăsime în încercarea de a-și constitui o “rezervă”. Ar trebui să mănânci porții mici la intervale regulate, astfel încât organismul tău să ardă în mod activ calorii. Porțiile trebuie să fie între 200 și 250 g.

Oamenii de știință americani au realizat studii care arată că alimentația afectează comportamentul, starea de spirit și evoluția bolilor mintale.

Avantajele și dezavantajele dietei

Dieta 6:1 - poți pierde 5 – 10 kg în 10 zile cu acest sistem de dietă. Avantajele și dezavantajele dietei

Dieta se bazează pe consumul unui număr semnificativ mai mic de calorii decât cheltuiți. Regimul alimentar se bazează pe alimente sănătoase, fierte, înăbușite sau coapte.

Femeile care sunt însărcinate, cele care planifică o sarcină și cele care alăptează trebuie să consulte în prealabil un specialist. Lipsa de calorii poate avea un efect negativ asupra sănătății femeii și a copilului în aceste cazuri.

Exemplu de meniu

Prin combinarea alimentelor permise, este posibil să se experimenteze cu feluri de mâncare, astfel încât dieta să nu devină plictisitoare. Un meniu de probă poate fi folosit ca bază.

  • Micul dejun: fulgi de ovăz, batoane de fructe și cereale, amestecuri de fructe și nuci și mâncăruri cu ouă.
  • Prânz: supă cu supă de legume, pește, piept de pui, omletă, felul doi (cu excepția piureului de cartofi și a pastelor), salată de legume.
  • Gustarea de după-amiază: ciocolată neagra cu cacao de cel puțin 55%, fructe.
  • Cină: ceașcă de chefir sau măr, porție de pește slab cu salată de legume.
  • Ziua liberă: orez fiert sau terci de hrișcă.
CITEȘTE ȘI:
Alergarea, un exercițiu care generează plăcere cerebrală

Meniu aproximativ pentru o zi:

  • 8:00 – Se toarnă ovăz peste apă clocotită, o mână de fructe de pădure deasupra.
  • 11:00 – fructe dulci și acrișoare, de exemplu, măr și portocală.
  • 13:00 – orez nefiert cu piept de pui.
  • 15:00 – caserolă de brânză de vaci cu mere sau morcovi.
  • 19:00 – salată de legume, ou, ceașcă de chefir 1%.

Experții au ajuns la concluzia, în urma cercetărilor, că dieta poate atenua semnificativ sau chiar elimina complet simptomele asociate cu tulburările gastrointestinale funcționale, obezitatea și boala glutenului.

Atunci când țineți o dietă, este important să ascultați cum vă simțiți. Dacă apare disconfortul, merită să consultați un specialist și să ajustați dieta.

Important: Articolele din acest site au rol informativ. Administratorii site-ului nu sunt responsabili pentru încercarea de a aplica o rețetă, un sfat sau o dietă și nici nu garantează că informațiile furnizate vă vor ajuta sau nu vă vor dăuna personal. Fiți prudenți și consultați întotdeauna un medic sau un nutriționist!

*Toate produsele recomandate de Organicsfood.ro sunt selectate de către echipa noastră editorială. Unele dintre articolele noastre includ link-uri afiliate. Dacă cumpărați ceva prin intermediul unuia dintre aceste link-uri, ne ajutați să câștigăm un mic comision din partea vânzătorului și astfel sa susținem scrierea de articole utile și de calitate.

CITEȘTE ȘI:
Carnea de iepure, beneficii calorii nutriție
notino.ro%20

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

vegis.ro

Ultimele Rețete