Iaurtul de nucă de cocos: beneficii, proprietăți, efecte secundare

Trebuie să vezi asta

vegis.ro%20

Toată lumea iubește iaurtul, indiferent de vârstă, cultură, origine etc. În zilele noastre, există mai multe varietăți de iaurt, iar una dintre aceste varietăți celebre este iaurtul de cocos. Da, ați auzit bine. Iaurtul de nucă de cocos este noul favorit al tuturor iubitorilor de iaurt și de nuci.

Iaurtul de nucă de cocos este noua gustare sănătoasă, deoarece are beneficiile nucii de cocos și ale iaurtului împreună într-un singur produs alimentar.

Iaurtul de nucă de cocos câștigă popularitate în fiecare zi datorită gustului și aromei sale deosebite. De asemenea, nu conține lactoză, conține zaharuri naturale și se poate consuma în timp ce se urmează o dietă vegană, paleo sau bazată pe plante. Produsul are, de asemenea, mai multe beneficii pentru sănătate și beneficii nutriționale.

Valoarea nutrițională a iaurtului de nucă de cocos

Valoarea nutritivă a 100 de grame de iaurt de nucă de cocos este următoarea: –

[Notă: Valoarea nutritivă diferă în funcție de diferitele mărci de iaurt de cocos comercializate pe piață. Informațiile nutriționale prezentate mai sus se referă la iaurtul natural de cocos Coyo.]

Beneficiile pentru sănătate ale iaurtului de nucă de cocos

Sănătate pentru inimă

Grăsimile au o mare varietate de clasificări în cadrul lor. Există grăsimi bune și grăsimi rele. Trigliceridele cu lanț mediu (MCT) sunt mai bune decât trigliceridele cu lanț lung (LCT). De asemenea, acest lucru se datorează faptului că acestea au o lungime mai mică și sunt folosite ca energie în organism. Nuca de cocos este bogată în grăsimi saturate.

Nota Organics Food

Grăsimile saturate din surse animale sunt dăunătoare pentru sănătatea inimii. Cu toate acestea, ca sursă vegetală, MCT-urile din nuca de cocos sunt sănătoase pentru inimă și reduc nivelul colesterolului din sânge.

CITEȘTE ȘI:
Top 9 motive să reduci consumul de zahăr

Ajută la pierderea în greutate

V-ați gândit vreodată că s-ar putea să nu obțineți suficientă grăsime în dieta dvs. Grăsimea este un nutrient excelent pentru pierderea în greutate pe termen lung, deoarece vă menține satisfăcut pentru mai mult timp. Nuca de cocos este bogată într-o grăsime saturată sănătoasă numită trigliceride cu lanț mediu.

Într-un studiu, persoanele care au consumat trigliceride cu lanț mediu (MCT) au dobândit sațietate mai devreme decât cele care au consumat trigliceride cu lanț lung (LCT). Aceasta arată că MCT-urile promovează sațietatea și reduc consumul de alimente la persoanele care le consumă.

De asemenea, MCT-urile au o rată de oxidare ridicată, ceea ce duce la creșterea cheltuielilor energetice și la reducerea creșterii greutății corporale. De asemenea, iată cum ajută la pierderea în greutate.

Grăsimea este un macronutrient esențial care trebuie să fie prezent în planul tău de dietă în cantități mici. Sursa de grăsime trebuie să fie sănătoasă. Grăsimea joacă un rol esențial în protejarea organelor vitale din corpul dumneavoastră.

Prin urmare, în timp ce se urmărește pierderea în greutate, ar trebui să se reducă cantitatea de grăsimi consumate, dar să se includă în alimentație grăsimi vegetale de bună calitate.

Stimulează sistemul imunitar

Medicina ayurvedică a identificat uleiul de nucă de cocos ca fiind un ulei vindecător cu aproape 4000 de ani în urmă. Textele antice au legat aceleași beneficii pentru sănătate de laptele matern.

Un studiu a descoperit că conținutul de lipide al acestor două produse naturale pentru sănătate este o legătură comună. Acizii grași cu lanț mediu și monogliceridele din uleiul de nucă de cocos, care servesc drept antibiotice naturale și ajută la modularea imunității, au proprietăți vindecătoare fantastice.

Bogat în probiotice

Iaurtul de nucă de cocos este un produs bogat în probiotice care poate ajuta la creșterea sănătății microbiotei intestinale. Microbiomul dvs. este semnificativ, deoarece are un impact asupra diferitelor domenii ale sănătății dvs. De exemplu, este de la personalitatea dvs. pentru a conecta mai direct bolile sistemului digestiv, cum ar fi sindromul intestinului iritabil.

CITEȘTE ȘI:
Slăbitul după 40 de ani Top 4 moduri de a pierde kilograme

Cercetare dovedește conținutul sănătos de probiotice al iaurturilor pe bază de plante. Atât sistemul imunitar, cât și sistemul nervos central sunt afectate de flora intestinală. Nervul vag, care face legătura între sistemul gastrointestinal și creier, este un nerv cranian.

Nervul vag poate detecta tipurile de microbi din microbiomul sistemului dumneavoastră digestiv, având un impact asupra sănătății dumneavoastră.

Este un produs bogat în probiotice, plin de bacterii sănătoase care vă pot ajuta sistemul digestiv. Microorganismele Lactobacillus, cum ar fi Lactobacillus acidophilus, Lactobacillus Casei și Lactobacillus Rhamnosus, sunt prezente în iaurtul de cocos. Alte bacterii benefice, cum ar fi Bifidobacterium bifidum și Streptococcus thermophilus, sunt, de asemenea, prezente în acest produs.

Îmbunătățește performanța cognitivă

MCT-urile din nuca de cocos îmbunătățesc performanța cognitivă. De asemenea, acest lucru se datorează faptului că creierul utilizează doar două lucruri pentru funcționarea sa: glucoza, predominant și corpii cetonici.

Prin urmare, consumul de MCT-uri sporește producția de cetone în organism, ceea ce duce la o mai bună funcționare cognitivă, după cum a dovedit un studiu.

Fără lactoză

Persoanele care sunt alergice la lapte și la produsele lactate le consumă și resimt simptome neplăcute. Pentru astfel de persoane, un iaurt din nucă de cocos este o opțiune sănătoasă. De asemenea, includerea iaurtului din nucă de cocos în alimentația lor le permite să se bucure cu ușurință de iaurturile din fructe și de parfait-uri.

Bogat în antioxidanți

Iaurtul de nucă de cocos, ca și nucile de cocos, este o sursă excelentă de antioxidanți. Ca urmare, ajută la îmbunătățirea sănătății prin combaterea radicalilor liberi din organism. De asemenea, în acest fel ajută la combaterea diferitelor boli.

CITEȘTE ȘI:
Fulgii de ovăz beneficii sănătate, calorii nutriție

Prepararea iaurtului de nucă de cocos: Rețetă simplă

Porții: 4

Timp de preparare: 10 minute

Ingrediente

  • Lapte de nucă de cocos: 1 litru
  • Cultură starter probiotică: ½ linguriță

Metoda

  • Lăsați laptele de nucă de cocos să se răcească după ce l-ați încălzit într-un vas.
  • Umpleți un borcan sau un bol până la jumătate cu lapte de cocos
  • Se amestecă bine probioticul sau starterul
  • Puneți un capac deasupra
  • Se lasă cel puțin 8 ore pentru ca laptele să fermenteze.
  • Iaurtul de nucă de cocos este acum gata de servire.

Atunci când prepară iaurt de nucă de cocos, unele persoane folosesc un agent de îngroșare precum amidonul de porumb sau agar-agar. De asemenea, acest lucru este opțional și conferă iaurtului dvs. un pic mai multă cremozitate.

Moduri de a include iaurtul de nucă de cocos în dieta ta

Iaurtul de nucă de cocos are o textură bogată și cremoasă care îl face ideal pentru diverse feluri de mâncare. Iată câteva rețete delicioase și simple de iaurt de nucă de cocos:

Smoothie cu nucă de cocos și banane

Porții 2

Timp de preparare – 5 minute

Ingrediente:

  • Iaurt de nucă de cocos: 100 g (1,5 căni)
  • Lapte de nucă de cocos: 50 ml (0,5 cești)
  • Banane: 2

Metoda

  • Într-un vas de blender, combinați iaurtul de nucă de cocos, laptele de nucă de cocos și bananele.
  • Amestecați bine până la omogenizare și turnați într-un pahar.
  • Acest smoothie hrănitor de nucă de cocos și banane este delicios și gata de consum.

Parfait de iaurt cu nucă de cocos

Parfait este un desert în straturi care poate fi consumat fără adaos de zahăr, deoarece iaurtul de nucă de cocos și fructele de pădure adăugate sunt în mod natural dulci.

Porții 2

Timp de preparare: 5 minute

Ingrediente

  • Iaurt de nucă de cocos: 1 cană
  • Semințe de floarea-soarelui: 1 lingură
  • Semințe de in: 1 lingură
  • Semințe de chia: 1 lingură
  • Scorțișoară pudră: Un vârf de cuțit
  • Fructe de pădure amestecate: ¼ cană
CITEȘTE ȘI:
5 obiceiuri alimentare sănătoase pentru stimularea metabolismului

Metoda

Pentru a face straturi, procedați după cum urmează.

  • Puneți ½ cană de iaurt de cocos într-un pahar.
  • Adăugați ⅛ cană de fructe de pădure amestecate, scorțișoară pudră, ½ lingură de semințe de floarea-soarelui, de in și de chia.
  • Adăugați restul de ½ ceașcă de iaurt de cocos, ½ lingură de semințe de floarea-soarelui, semințe de in, semințe de chia, ⅛th ceașcă de fructe de pădure amestecate și pudră de scorțișoară.
  • Parfait-ul dvs. este gata de servire.

Sos de iaurt cu nucă de cocos

Porții – 4

Timp de preparare – 10 minute

Ingrediente

  • Iaurt de nucă de cocos: ½ cană
  • Ulei de nucă de cocos: 1 lingură
  • Suc de lămâie: 2 lingurițe
  • Usturoi: 2 căței de usturoi (tocat fin)
  • Frunze de mentă: 1 lingură (mărunțită fin)
  • Pudră de piper negru: ¼ linguriță
  • Sare: după gust

Metoda

  • Într-un castron, se combină toate ingredientele și se lasă la rece timp de 30 de minute.
  • Serviți cu cotletul sau sandvișul preferat ca sos.

Iaurt de nucă de cocos cu fructe

Porții – 2

Timp de preparare – 10 minute

Ingrediente

  • Pulpă de fructe: ½ cană
  • Iaurt de nucă de cocos: 1 cană
  • Semințe amestecate: 1 linguriță

Metoda

  • Se combină toate ingredientele într-un bol și se dă la frigider pentru 30 de minute.
  • Este timpul să vă bucurați de iaurtul cu fructe și nucă de cocos.

Mango cu iaurt de nucă de cocos Lassi

Porții – 2

Timp de preparare – 10 minute

Ingrediente

Metoda

  • Într-un vas de blender, combinați toate ingredientele, amestecați până la omogenizare și refrigerați amestecul timp de 20-30 de minute.
  • Se servește răcit

Posibile efecte adverse

Iaurtul de nucă de cocos este o opțiune sănătoasă pentru majoritatea oamenilor, mai ales dacă au o dietă sănătoasă pentru inimă. Cu toate acestea, creșterea dramatică a dietei de nucă de cocos fără a monitoriza cu atenție impactul asupra nivelului de colesterol din sânge ar putea fi periculoasă. Prin urmare, trebuie să consultați un nutriționist calificat înainte de a trece de la laptele și produsele lactate obișnuite la cele pe bază de plante.

CITEȘTE ȘI:
Cel mai bun aliment pentru sex pe care să îl mănânci, ce spune Știința

Alergiile la nuca de cocos sunt rare. Cu toate acestea, o persoană cu alergie la nuci poate fi, de asemenea, alergică la nuca de cocos. De asemenea, dacă sunteți intolerant la fructoză, este posibil să nu puteți digera nuca de cocos și produsele sale.

Simptomele unei alergii la nucă de cocos pot varia de la moderate la severe, inclusiv urticarie, erupții cutanate și eczeme. Cea mai frecventă cauză este dermatita de contact. Dacă credeți că ați putea avea o alergie la nucă de cocos, consultați un alergolog. Dacă simptomele sunt severe, solicitați imediat asistență medicală.

Concluzie

Iaurtul de nucă de cocos este gustarea dvs. Îl puteți face dulce cu fructe sau sărat cu mici condimente. Este vegan, fără gluten, fără lactoză și certificat kosher. Doza de iaurt de nucă de cocos trebuie să fie moderată.

Nu exagerați cu consumul de iaurt de nucă de cocos. Puteți apela la un nutriționist certificat pentru a obține cantități adecvate adăugate în dieta dumneavoastră. O includere controlată a iaurtului de nucă de cocos în dieta dvs. vă poate servi mai multe beneficii pentru sănătate.

Întrebări frecvente (FAQ)

Iaurtul din nucă de cocos este sănătos?

Da, este sănătos. Îmbunătățește sănătatea intestinală, deoarece are probiotice. Ajută la pierderea în greutate datorită trigliceridelor cu lanț mediu. De asemenea, îți stimulează imunitatea și ajută la menținerea unei bune funcții cognitive.

Este iaurtul de nucă de cocos mai bun decât iaurtul normal?

Da, este mai bun, deoarece are beneficiile atât ale iaurtului, cât și ale nucii de cocos combinate. Are bunătatea probioticelor din iaurt și grăsimile sănătoase precum trigliceridele cu lanț mediu din nuca de cocos. De asemenea, vă stimulează imunitatea și ajută la menținerea unei bune funcții cognitive.

Care este mai sănătos, iaurtul din nucă de cocos sau iaurtul grecesc?

Iaurtul grecesc are o cantitate mai mică de carbohidrați în comparație cu iaurtul de cocos. Deci, dacă urmăriți să reduceți carbohidrații, puteți opta pentru iaurtul grecesc.

Pe de altă parte, iaurtul de nucă de cocos are trigliceride sănătoase cu lanț mediu, care ajută la creșterea imunității. Așadar, depinde de cerințele tale care dintre ele este o opțiune mai bună pentru tine.

Iaurtul de nucă de cocos te îngrașă?

Nu, nu îngrașă atunci când este consumat în cantități adecvate. Cu toate acestea, consumul excesiv al unui anumit produs vă îngrașă. Iaurtul de nucă de cocos are grăsimi sănătoase și ajută la pierderea în greutate. Vă rugăm să consultați un nutriționist calificat pentru a ști care este cantitatea corectă de iaurt de cocos pentru pierderea în greutate.

Este iaurtul de nucă de cocos bun pentru pierderea în greutate?

Da, este potrivit pentru pierderea în greutate. Nuca de cocos este bogată într-o grăsime saturată sănătoasă numită trigliceride cu lanț mediu. Persoanele care consumă trigliceride cu lanț mediu (MCT) obțin sațietate mai devreme decât cele care consumă trigliceride cu lanț lung (LCT).

MCT-urile promovează sațietatea și reduc consumul de alimente la persoanele care le consumă. De asemenea, MCT-urile au o rată de oxidare ridicată, ceea ce duce la creșterea cheltuielilor energetice și la reducerea creșterii greutății corporale. Este modul în care ajută la pierderea în greutate.

Care este cel mai sănătos tip de iaurt?

Acest lucru depinde de preferințele dvs. alimentare și dietetice. Iaurtul cu conținut scăzut de grăsimi, neîndulcit, este cea mai bună alegere dacă urmați o dietă hipocalorică. Cu toate acestea, iaurtul de cocos cu fructe poate fi cea mai bună opțiune dacă doriți să mâncați iaurt ca o gustare.

Poți adăuga proteine în iaurtul de cocos?

Da, se poate. Adăugați pudră de proteine în iaurtul de nucă de cocos cu fructe și semințe pentru a obține o masă sănătoasă și sănătoasă.

Care este cel mai bun iaurt pentru slăbit

Acest lucru depinde de care sunt preferințele dvs. alimentare și dietetice. Iaurtul cu conținut scăzut de grăsimi și neîndulcit este cea mai bună alegere dacă urmați o dietă hipocalorică.

Iaurtul de nucă de cocos este, de asemenea, o opțiune bună pentru pierderea în greutate, deoarece este bogat într-o grăsime saturată sănătoasă numită trigliceride cu lanț mediu.

Iaurtul de nucă de cocos este greu de digerat?

Nu. Are probiotice, care sunt microbi intestinali sănătoși. Aceștia ajută la o digestie corectă și la absorbția nutrienților.

Iaurtul de nucă de cocos provoacă gaze?

Nu, dar poate provoca gaze dacă aveți intoleranță la fructoză. Fructoza este zahărul natural prezent în fructe. Dacă nu sunteți intolerant la fructoză, atunci nu va provoca gaze. Iaurtul de cocos ajută la digestie datorită proprietăților sale probiotice.

Important: Articolele din acest site au rol informativ. Administratorii site-ului nu sunt responsabili pentru încercarea de a aplica o rețetă, un sfat sau o dietă și nici nu garantează că informațiile furnizate vă vor ajuta sau nu vă vor dăuna personal. Fiți prudenți și consultați întotdeauna un medic sau un nutriționist!

CITEȘTE ȘI:
Apă detoxifiantă cu mere și scorțișoară pentru accelerarea metabolismului

*Toate produsele recomandate de Organicsfood.ro sunt selectate de către echipa noastră editorială. Unele dintre articolele noastre includ link-uri afiliate. Dacă cumpărați ceva prin intermediul unuia dintre aceste link-uri, ne ajutați să câștigăm un mic comision din partea vânzătorului și astfel sa susținem scrierea de articole utile și de calitate.

notino.ro%20

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

vegis.ro

Ultimele Rețete