Lapte de migdale: beneficii sănătate, precauții și utilizare

Trebuie să vezi asta

vegis.ro%20

Totul despre lapte de migdale, beneficii pentru organism, nutriție si rețete

Laptele de migdale este o alternativă sănătoasă și hrănitoare la laptele din lapte. Este unul dintre cele mai populare produse derivate din migdale. Laptele de migdale ajută la prevenirea infecțiilor ușoare și a cancerului. Beneficiile pentru sănătate ale laptelui de migdale sunt nenumărate. Este bogat in vitamina E, K, C si alți compuși care ajută funcțiile primare ale organismului tău. Haideți să explorăm câteva dintre ele.

Laptele de migdale este, de asemenea, unul dintre cele mai consumate tipuri de lapte ne-lactat utilizate la nivel global. Acesta nu conține lactoză și poate fi o alternativă sănătoasă pentru intoleranța la lactoză.

Laptele de migdale conține nutrienți bogați și multipli. Prin urmare, este foarte nutritiv și oferă beneficii imense pentru sănătate. De exemplu, are efecte benefice asupra inimii, creierului, pielii etc. De asemenea, are proprietăți anticancerigene și antioxidante. Prin urmare, veganii și alte persoane care au intoleranță la lactoză preferă laptele de migdale în locul celui de migdale.

Ce este laptele de migdale?

Laptele de migdale este un substitut vegan pentru laptele de origine animală. Îl puteți obține prin măcinarea migdalelor crude cu apă până la omogenizare. Ar trebui apoi să strecurați amestecul pentru a elimina reziduurile. Laptele rezultat este hrănitor și are o aromă de nucă. După aceea, îl puteți servi ca atare.

Este o alternativă sănătoasă, fără lactoză, foarte versatilă. Are o aromă de nucă. Vitaminele, mineralele și antioxidanții din laptele de migdale conferă beneficii esențiale pentru sănătate.

Valoare nutrițională lapte de migdale

Conform USDA, 100 ml de lapte de migdale conțin

  • Calorii: 15 kcal
  • Carbohidrați: 0,3 g
  • Fibre: 0,3 g
  • Grăsimi: 1,2 g
  • Proteine: 0,6 g

Vitamine și minerale

Laptele de migdale conține, de asemenea, cantități substanțiale de vitamine și minerale. Este bogat în:

  • Vitamina A, E și D
  • Potasiu
  • Calciu
  • Fosfor
  • Sodiu
  • Fier
Lapte de migdale: beneficii sănătate, precauții și utilizare

Beneficiile pentru sănătate lapte de migdale

Laptele de migdale este în mod natural bogat în mai multe substanțe nutritive. Acesta include calciu, potasiu și alte câteva minerale. În plus, este plin de antioxidanți. Aceste proprietăți nutritive vă protejează de multiple probleme de sănătate.

CITEȘTE ȘI:
Somon la cuptor cu praz și ardei gras în folie

1. Îmbunătățește sănătatea inimii

Laptele de migdale are beneficii remarcabile pentru inima ta. Unele dintre aceste beneficii includ:

Sursă bună de magneziu

Magneziul este unul dintre cele patru minerale cele mai esențiale din organism. Este vital pentru funcțiile cardiace, pentru controlul glicemiei, pentru sănătatea oaselor etc. De asemenea, magneziul reglează bătăile inimii și ajută la transportul calciului, potasiului și al altor minerale prin celule.

Prin urmare, previne acumularea de calciu în artere. În distincție, limitează riscurile de formare a plăcilor. Ca urmare, reduce riscul pentru mai multe boli cardiace, cum ar fi hipertensiunea arterială și accidentul vascular cerebral.

Ajută la controlul colesterolului din sânge

Laptele de migdale ajută la reducerea depunerilor de grăsime în arterele inimii. Depunerile de grăsime în artere pot cauza majoritatea bolilor cardiace. Aceasta se intapla din cauza formării plăcilor care pot perturba fluxul sanguin, îngreunând pomparea sângelui de către inimă. Astfel, poate duce la hipertensiune și accident vascular cerebral.

Studiile sugerează că laptele de migdale ajută la reducerea nivelului de colesterol din sânge. Prin urmare, reduce riscul de boli de inimă. De asemenea, conține grăsimi sănătoase, cum ar fi omega-3, care sunt sănătoase pentru inima.

Reduce tensiunea arterială

Laptele de migdale contine calciu, potasiu si magneziu, esentiali pentru mentinerea tensiunii arteriale. Acești nutrienti facilitează contracția și relaxarea vaselor de sânge, asigurând astfel un flux sanguin lin prin corp. Calciul ajută la contracția mușchilor inimii. Prin urmare, poate ajuta la pomparea sângelui.

Studiile sugerează că magneziul ajută la reglarea ritmului cardiac. De asemenea, poate fi vital în transportul calciului și potasiului către alte celule. Prin urmare, preveniți afecțiuni precum aritmiile cardiace.

2. Alternativă pentru persoanele cu intoleranță la lactoză

Laptele de migdale nu are lactoză, care este zahărul natural prezent în laptele animal. Unii oameni nu pot digera lactoza deoarece sunt intoleranti la lactoza. Aceasta provoaca la neliniște și disconfort corporal. Studiile sugerează că persoanele cu intoleranță la lactoză pot experimenta și:

CITEȘTE ȘI:
Curmalele pentru diabet: Beneficii și efecte secundare

Laptele de migdale este un înlocuitor excelent pentru persoanele cu intoleranță la lactoză. Puteți folosi lapte de migdale pentru orice rețetă care folosește lapte de origine animală. În afară de intoleranță, unele persoane preferă laptele fără lactoză. Prin urmare, veganii și vegetarienii îl pot consuma și ei.

3. Îmbunătățește sănătatea oaselor

Laptele de migdale este o sursă bogată de calciu, de care organismul nostru are nevoie pentru creșterea și dezvoltarea oaselor. Mai mult, deficitul de calciu poate duce la osteoporoză și la riscul de fracturi. Aceasta este o afecțiune în care oasele devin slabe și fragile. Spre deosebire de, stresurile ușoare, cum ar fi tusea, cresc riscul de fracturi în cazul osteoporozei.

Cu toate acestea, conținutul de calciu din unele sortimente de lapte de migdale ambalat poate fi mai mic decât cel al laptelui de origine animală.

4. Îmbunătățește sănătatea creierului

Laptele de migdale este o sursă bogată de vitamina E care acționează ca un antioxidant. Antioxidanții previn deteriorarea celulelor de către radicalii liberi. Leziunile radicalilor liberi pot provoca mai multe tulburări, cum ar fi cancerul. Laptele de migdale este benefic în boala Alzheimer și bolile Parkinson. Acesta, inhibă progresia bolilor.

Studiile sugerează că vitamina E poate reduce declinul memoriei și poate întârzia simptomele precum pierderea memoriei și confuzia.

5. Proprietăți anti-cancer

Laptele de migdale conține o cantitate rezonabilă de antioxidanți. Prin urmare, are proprietăți anticancerigene. Antioxidanții ajută la reducerea stresului oxidativ cauzat de radicalii liberi. Studiile arată că antioxidanții pot ajuta la reducerea riscului de cancer.

6. Laptele de migdale întărește mușchii

Laptele de migdale conține vitamine și minerale, calciu, potasiu și riboflavină, esențiale pentru creșterea mușchilor. În distincție, laptele de migdale are, de asemenea, o cantitate bună de proteine. Prin urmare, acesta contribuie la dezvoltarea și repararea țesuturilor musculare.

CITEȘTE ȘI:
Ouăle de găină, tot ce trebuie sa știi beneficii calorii

7. Îmbunătățește textura pielii

Laptele de migdale are vitamina E și grăsimi sănătoase, vitale pentru sănătatea pielii. Acești antioxidanți protejează pielea de leziunile celulelor cauzate de radicalii liberi, care provoacă boli inflamatorii și infecții ale pielii, cauzând acnee și alte probleme. De asemenea, ei protejează pielea de daunele provocate de soare. Mai mult, ei întârzie și îmbătrânirea pielii.

8. Îmbunătățește vederea

Laptele de migdale este plin de vitamina A, care ajută la îmbunătățirea sănătății ochilor în diferite moduri. Aceasta ajută la îmbunătățirea vederii și la menținerea unei cornee sănătoase. Orice tulburări la nivelul corneei pot duce la vedere încețoșată sau opacă. În plus, vitamina A este esențială pentru formarea rodopsinei, care ajută la îmbunătățirea vederii în timpul unei lumini slabe.

9. Întărește imunitatea

Laptele de migdale are mai mulți antioxidanți, minerale și vitamine. Prin urmare, ajută la întărirea sistemului imunitar al organismului și vă protejează de boli. Spre deosebire de, vitamina E din laptele de migdale este un antioxidant puternic care protejează organismul de diverse infecții.

10. Ajută la gestionarea greutății

Laptele de migdale conține mai puține calorii decât laptele cu lapte. Acesta are cu aproape 50% mai puține calorii decât laptele de vacă. În distincție, conține cantități corecte de proteine și un conținut scăzut de grăsimi. Acest lucru îl face ideal pentru gestionarea greutății.

Cum se prepară laptele de migdale?

Laptele de migdale este ușor de preparat acasă.

Metodă

  • Luați 10-12 migdale.
  • Înmuiați migdalele peste noapte.
  • Se amestecă cu un pahar de apă pentru a forma un lichid neted.
  • Se filtrează lichidul și se depozitează.

Lichidul filtrat este laptele de migdale proaspăt, sănătos și făcut în casă.

CITEȘTE ȘI:
Vitamina C: 14 beneficii, dozaj și funcții în organism

Moduri de a include laptele de migdale în dieta ta

Laptele de migdale este un înlocuitor excelent pentru laptele din lapte. Puteți prepara o băutură de ciocolată, terci, smoothie-uri și, în plus. Încorporați-l în deserturi, mese de ovăz etc. Haideți să găsim câteva rețete ușoare și simple care folosesc laptele de migdale.

Rețete sănătoase folosind lapte de migdale

Smoothie de migdale

Lapte de migdale: beneficii pentru sănătate, precauții și modalități de utilizare
  • Timp de preparare: 5 minute
  • Porții: 2
  • Calorii: 170 kcal

Ingrediente

  • Lapte de migdale: 1 cană
  • Banane tocate: 1/2 cana
  • Măr tocat: 1 cană
  • Scorțișoară pudră: 1 praf
  • Jaggery (pudra): 1 lingurita
  • Pudră de nucșoară: 1/4 linguriță
  • Iaurt: 1/4 cană

Metodă

  • Adăugați toate ingredientele într-un blender.
  • Se mixează timp de un minut sau două sau până la omogenizare.
  • Serviți rece și savurați.

Ovăz peste noapte cu lapte de migdale

Lapte de migdale: beneficii pentru sănătate, precauții și modalități de utilizare - healthifyme

Este o reteta usoara si hranitoare. Este ideal pentru pierderea în greutate deoarece are calorii scăzute.

  • Calorii: 170 kcal
  • Porții: 1
  • Timp de preparare: 5 minute

Ingrediente

  • Ovăz: 1/2 cană
  • Seminte de chia: 1 lingura
  • Banane (tocate): 1/4 cana
  • Măr tăiat felii: 1/4 cană
  • Scorțișoară pudră: 1/4 linguriță
  • Lapte de migdale: 3/4 cană
  • Miere: 1 lingură

Metodă

  • Pudră semințe de chia, ovăz și scorțișoară pudră. Transferați într-un borcan.
  • Se toarnă laptele de migdale, se închide capacul și se agită bine.
  • Dă-l la frigider pentru aproximativ o jumătate de oră sau peste noapte.
  • Adăugați banana și mărul tocate.
  • Se amestecă bine și se servește.

Posibile efecte secundare și riscuri ale laptelui de migdale

Am văzut beneficiile pentru sănătate ale laptelui de migdale. Cu toate acestea, acesta poate avea unele efecte adverse, în primul rând din cauza utilizării excesive sau a alergiilor. De exemplu, unele persoane care sunt alergice la nuci ar putea avea efecte secundare. Unele dintre simptomele acestor efecte secundare sunt:

Unii dintre factorii de risc potențiali ai consumului de lapte de migdale includ:

Tulburări ale stomacului

Laptele de migdale ambalat conține un aditiv numit caragenan. Conținutul anormal de lapte de migdale determină acumularea de caragenan. Ca rezultat, poate declanșa boli inflamatorii intestinale. Studiile sugerează că poate provoca simptome precum:

CITEȘTE ȘI:
Câte calorii trebuie să mănânce bărbații în fiecare zi
  • Greaţă
  • Diaree
  • Dureri de stomac
  • Pierdere în greutate
  • Anemie
  • Sânge și mucus în scaune

Prin urmare, orice persoană cu boli inflamatorii intestinale ar trebui să fie precaută. Consultați-vă medicul dacă prezentați astfel de simptome.

Tulburări tiroidiene

Studiile sugerează că laptele de migdale este un aliment goitrogen. Drept urmare, afectează funcția tiroidiană la unii oameni, inhiband absorbția iodului. Astfel, afectând funcția glandei tiroide. Cu toate acestea, poate apărea doar atunci când consumați lapte de migdale în exces. Prin urmare, discutați cu medicul dumneavoastră înainte de a-l include în dieta dumneavoastră daca suferiti de tulburari ale tiroidei.

Hrana pentru sugari

Laptele de migdale este un supliment sigur pentru că are toate substanțele nutritive. Deși laptele vegetal nu este la fel de hrănitor ca laptele matern sau laptele din lapte, acestea pot provoca alergii la sugari. Dacă copilul dumneavoastră are intoleranță la lactoză, discutați cu medicul dumneavoastră pentru opțiuni alternative.

Alergii

Persoanele care sunt alergice la nuci, este posibil să fie alergice și la migdale. În astfel de cazuri, consumul de lapte de migdale nu este indicat. Un studiu sugerează că simptomele alergiei la migdale pot varia de la:

  • Umflarea buzelor, ochilor și gurii
  • Iritatii ale pielii
  • Curge nasul
  • Durere abdominală
  • Greaţă
  • Vărsături

Simptomele pot varia în funcție de intensitatea alergiei.

Concluzii

Acest tip de lapte este un lapte de migdale sănătos și nutritiv pe bază de plante, care poate înlocui laptele de origine animală. Valoarea sa nutritivă îl face să fie o sursă puternică de beneficii pentru sănătate. Promovează sănătatea inimii, funcția creierului și sănătatea oaselor. În plus, vă îmbunătățește și imunitatea, sănătatea pielii etc. și poate fi o alternativă pentru persoanele cu intoleranță la lactoză.

Dieta vegană evită produsele lactate. Prin urmare, veganii și unii vegetarieni îl preferă și ei în locul laptelui de lapte. Laptele de migdale este cea mai bună alternativă pentru laptele de origine animală din toate punctele de vedere. Acest lucru se poate datora prezenței tuturor nutrienților vitali. Cu toate acestea, este recomandabil să îl consumați în cantități adecvate.

CITEȘTE ȘI:
Modalități naturale de scădere a nivelului de colesterol din organism

Cu toate acestea, s-ar putea să nu fie cea mai bună opțiune dacă sunteți alergic la nuci. Dacă suferiți de tulburări tiroidiene sau inflamatorii, discutați cu medicul dumneavoastră înainte de a adăuga laptele de migdale în rutina dumneavoastră alimentară.

Întrebări frecvente (FAQ)

Este sănătos să bei lapte de migdale în fiecare zi?

Laptele de migdale este benefic pentru sănătate. Consumul unui pahar din această băutură gustoasă în fiecare zi te va ajuta să ai un stil de viață sănătos. Unul dintre principalele beneficii ale consumului de lapte de migdale în fiecare zi este că îți stimulează sistemul imunitar și îți permite să lupți împotriva infecțiilor și bolilor.

Este laptele de migdale mai sănătos decât laptele obisnuit?

Deși laptele de migdale are un nivel de grăsime mai ridicat decât laptele obișnuit, acesta are un conținut mai mic de carbohidrați. Prin urmare, laptele de migdale este, de obicei, cea mai bună alegere pentru persoanele care țin dietă, datorită conținutului său scăzut de calorii. Laptele de lapte are aproape dublul numărului de calorii față de laptele de migdale neîndulcit, cu doar 40kCal calorii pe cană.

Este laptele de migdale bun pentru slăbit?

Da. Laptele de migdale influențează în mod pozitiv călătoria dvs. de slabire. Aceasta se datorează conținutului scăzut de calorii. Laptele de migdale este o masă populară pentru pierderea în greutate care vă poate ajuta să pierdeți în greutate în diferite moduri. În distincție cu, conține cantități corecte de proteine și grăsimi scăzute. Acest lucru îl face ideal pentru gestionarea greutății.

Există efecte secundare ale laptelui de migdale?

Da. Laptele de migdale poate avea unele efecte secundare posibile. Cu toate acestea, aceste efecte secundare apar doar din cauza consumului excesiv și a alergiilor la nuci. Unele dintre posibilele efecte secundare sunt alergiile la nuci, efecte adverse asupra glandei tiroide, niveluri ridicate de zahăr, reacții cutanate, probleme abdominale etc.

Este laptele de migdale bun pentru piele?

Da. Laptele de migdale este bun pentru piele, deoarece conține multă apă. Drept urmare, întinerește și reîmprospătează pielea, menținând-o netedă, suplă și bine hidratată. Este, de asemenea, bogat în antioxidanți, care ajută la prevenirea ridurilor și a liniilor fine.

Care este mai sănătos, lapte de migdale sau de ovăz?

Laptele de migdale este oarecum mai bun decât laptele de ovăz din punct de vedere nutrițional. De exemplu, laptele de migdale este bogat în vitamina E, bună pentru piele și pentru sistemul imunitar.

Pot să beau lapte de migdale seara?

Laptele de migdale este o alternativă la remediul tradițional de culcare, care ar putea fi o opțiune excelentă de inducere a somnului. Stimulează nivelul de serotonină, ceea ce vă poate ajuta să dormiți mai bine.

Se poate încălzi laptele de migdale?

Laptele de migdale conferă toate beneficiile sale la temperatură normală. Cu toate acestea, îl puteți încălzi sau încălzi la temperaturi scăzute până la moderate. Nu este bine să încălziți laptele de migdale la o temperatură ridicată, deoarece poate avea un impact negativ asupra valorii nutritive.

Alte articole utile:

A fost util articolul Lapte de migdale: beneficii sănătate, precauții și utilizare? Împărtășiți-l cu prietenii dvs. pe rețelele de socializare! În acest fel, îi ajutați pe oameni să își îmbunătățească cunoștințele, iar pe noi să scriem mai multe articole utile și interesante.

notino.ro%20

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

vegis.ro

Ultimele Rețete