Call Center: (+40) 725 658 919

Transport gratuit în toată țara pentru toate comenzile de peste 199 RON

9 plante și condimente pentru purificarea sângelui

Calorii Baza pentru mancare cu gust de gaina Delikat

Valori nutritionale si proprietati pentru Baza pentru mancare cu gust de gaina Delikat

Calorii Baza pentru mancare cu gust de gaina Delikat, analiza nutritionala . Acest articol ofera informatii despre compozitia nutritiva a produsului Baza pentru mancare cu gust de gaina Delikat. Acesta include o analiza a diferitilor nutrienti, si a continutului de minerale. De asemenea, ofera informatii despre cantitatea de calorii, grasimi, proteine, carbohidrati si fibre alimentare etc.

Produsul Baza pentru mancare cu gust de gaina Delikat contine 162 de calorii care pot fi arse de 40 minute de mers pe jos, 14 minute de alergare (jogging), 18 minute de ciclism, 18 minute de inot, 54 minute de yoga, 54 minute de cumparaturi sau 40 minute de curatenie in casa. *Pentru mai multe activitati, consultati tabelul de mai jos!

Consumul a 100 de grame din produsul Baza pentru mancare cu gust de gaina Delikat reprezinta 8% aport caloric din cantitatea zilnica estimata pentru un adult (2000 calorii). Produsul Baza pentru mancare cu gust de gaina Delikat contine 162 kilocalorii sau o valoare energetica de 678 kj. Este un aliment din categoria Condimente

Informatii nutritionale

Produsul Baza pentru mancare cu gust de gaina Delikat contine 2 grame de grasimi, din care saturate 0.8 grame, 30 grame de carbohidrati, din care zaharuri 25 grame, 4 grame de proteine si 59500 mg de sodiu. Densitate calorica: Medie (1.62kCal/g)

CITEȘTE ȘI:
Calorii Almette cu rosii si busuioc
162

Valori medii nutritionale pentru 100 grame de produs

Numar caloriiCalorii1628% DZR
GrasimiGrasimi2 g15% DZR
Grasimi saturatedin care Saturate0.8 g
Numar carbohidratiCarbohidrati30 g76% DZR
Zahardin care: Zahar25 g
ProteineProteine4 g9% DZR
SareSare59500 mg2587% DZR
*DZR – doza zilnica recomandata conform USDA

In cat timp arzi 162 de calorii?

Mers pe jos Mers pe jos 40 minute
Alergare Alergare (moderat) 14 minute
Bicicleta Bicicleta (moderat) 18 minute
Inot Inot (freestyle) 18 minute
Gimnastica Gimnastica 32 minute
Basket Baschet 23 minute
Fotbal Fotbal 20 minute
Tenis Tenis 20 minute
Yoga Yoga 54 minute
Cumparaturi Cumparaturi 54 minute
Curatenie Curatenie 40 minute
*Acest tabel este o estimare pentru o persoana cu greutatea de 65 kilograme si este destinat doar in scop informativ.

Total calorii arse = Durata (in minute) x (MET x 3.5 x greutate in kg)/200

Calculatoarele au incorporata o activitate MET (metabolic equivalent for task). Acest numar estimeaza cata energie foloseste organismul in timpul unei anumite activitati. Acesta variaza in functie de activitate si este standardizat astfel incat sa poata fi utilizat in mod generalizat pentru diferite persoane si pentru a fi mai usor de comparat diferite activitati intre ele.

Țineti cont de faptul ca aceasta este o estimare generala si nu poate fi perfecta. Singura modalitate de a obtine un numar cu adevarat precis este sa mergeti la un laborator si sa va conectati la aparate care masoara totul, de la VO2 max (absorbtia maxima de oxigen) pana la ritmul cardiac maxim.

Ce sunt caloriile? [Video]

Auzim tot timpul despre calorii: Cate calorii contine prajitura asta? Cate calorii sunt arse facand 100 de salturi, alergand pe distante lungi sau facand agitatie? Dar ce este o calorie, de fapt? Și de cate dintre ele avem nevoie de fapt? Emma Bryce explica modul in care cativa factori diferiti ar trebui sa intre in determinarea cantitatii recomandate pentru fiecare persoana.

CITEȘTE ȘI:
Calorii Io.genix

Calculeaza-ti aportul zilnic de calorii

Daca obiectivul dvs. este pierderea in greutate, luati in considerare un deficit caloric fata de aportul caloric zilnic recomandat pentru mentinere.. Un deficit caloric este pur si simplu un deficit de energie – consumati mai putine calorii decat folositi – astfel incat organismul dumneavoastra arde grasimea stocata (excesul de greutate) drept combustibil.

Puteti crea un deficit caloric mancand mai putin decat are nevoie corpul dumneavoastra. De asemenea, puteti arde calorii suplimentare prin cresterea activitatii fizice. Combinarea celor doua (o dieta echilibrata si exercitii fizice) este o strategie sanatoasa pentru a pierde in greutate

Imperial
Metric
Informații de bază
ani
kg
cm
Nivel de activitate
Rezultatele dvs:
Aportul caloric țintă pe zi:
0

👇Citeste si aceste articole:

    Calorii baza pentru mancare cu gust de gaina delikat
    Calorii baza pentru mancare cu gust de gaina delikat

    Articolele din acest site au rol informativ. Administratorii site-ului nu sunt responsabili pentru incercarea de a aplica o reteta, un sfat sau o dieta si nici nu garanteaza ca informatiile furnizate va vor ajuta sau nu va vor dauna personal. Fiti prudenti si consultati intotdeauna un medic sau un nutritionist!

    Va multumim ca ati citit! Daca acest articol vi se pare util si interesant, va rugam sa il distribuiti pe retelele de socializare pentru a fi citit si de altii. In acest fel ne ajutati si ne motivati sa scriem mai multe articole interesante.

    Intrebari frecvente

    Este carnea de pui un aliment sanatos?

    Calorii baza pentru mancare cu gust de gaina delikat

    Carnea de pui este foarte hranitoare si o sursa buna de proteine. Adaugarea carnii de pui in dieta dumneavoastra poate contribui la sustinerea pierderii in greutate, la cresterea musculara si la sanatatea oaselor.

    Pot sa mananc pui in fiecare zi?

    Calorii baza pentru mancare cu gust de gaina delikat

    Excesul de orice este rau si aceeasi regula se aplica si in cazul puiului. Sa mananci pui in fiecare zi nu este rau, dar trebuie sa fii prudent in timp ce il alegi pe cel potrivit si, de asemenea, sa-l gatesti corect. Puiul poate provoca toxiinfectii alimentare din cauza salmonellei, o bacterie care se gaseste in puiul de pasare si care poate provoca boli de origine alimentara.

    Este puiul mai sanatos decat carnea de vita?

    Calorii baza pentru mancare cu gust de gaina delikat

    Carnea de vita este un pic mai bogata in grasimi si contine mai multe calorii, in timp ce carnea de pui este mai bogata in proteine. Astfel, carnea de pui este optiunea mai buna pentru persoanele care urmeaza o dieta saraca in calorii sau in grasimi. Atat puiul, cat si carnea de vita, ca majoritatea carnurilor, nu contin o cantitate notabila de carbohidrati si au un indice glicemic de 0.

    Este puiul mai sanatos decat pestele?

    Calorii baza pentru mancare cu gust de gaina delikat

    Desi ambele sunt surse excelente de proteine si se adauga la profilul tau nutritiv, beneficiile pestelui tind sa fie usor mai mari decat cele ale puiului, mai ales cand vine vorba de continutul de Omega-3 din acesta.