Call Center: (+40) 725 658 919

Transport gratuit în toată țara pentru toate comenzile de peste 199 RON

Calorii biscuiti cu ovaz si portocale fara gluten gullon

Calorii Biscuiti cu ovaz si portocale fara gluten Gullon

Valori nutritionale si proprietati pentru Biscuiti cu ovaz si portocale fara gluten Gullon

Calorii Biscuiti cu ovaz si portocale fara gluten Gullon, analiza nutritionala . Acest articol ofera informatii despre compozitia nutritiva a produsului Biscuiti cu ovaz si portocale fara gluten Gullon. Acesta include o analiza a diferitilor nutrienti, si a continutului de minerale. De asemenea, ofera informatii despre cantitatea de calorii, grasimi, proteine, carbohidrati si fibre alimentare etc.

Produsul Biscuiti cu ovaz si portocale fara gluten Gullon contine 455 de calorii care pot fi arse de 114 minute de mers pe jos, 38 minute de alergare (jogging), 51 minute de ciclism, 51 minute de inot, 152 minute de yoga, 152 minute de cumparaturi sau 114 minute de curatenie in casa. *Pentru mai multe activitati, consultati tabelul de mai jos!

Consumul a 100 de grame din produsul Biscuiti cu ovaz si portocale fara gluten Gullon reprezinta 23% aport caloric din cantitatea zilnica estimata pentru un adult (2000 calorii). Produsul Biscuiti cu ovaz si portocale fara gluten Gullon contine 455 kilocalorii sau o valoare energetica de 1904 kj. Este un aliment din categoria Snacks-uri

Informatii nutritionale

Produsul Biscuiti cu ovaz si portocale fara gluten Gullon contine 17 grame de grasimi, din care saturate 2 grame, 67 grame de carbohidrati, din care zaharuri 16 grame, 5 grame de proteine si 700 mg de sodiu. Densitate calorica: Foarte mare (4.55kCal/g)

CITEȘTE ȘI:
Calorii Branza Mahon Menorca Sol & Mar Lidl
455

Valori medii nutritionale pentru 100 grame de produs

Numar caloriiCalorii45523% DZR
GrasimiGrasimi17 g34% DZR
Grasimi saturatedin care Saturate2 g
Numar carbohidratiCarbohidrati67 g61% DZR
Zahardin care: Zahar16 g
ProteineProteine5 g5% DZR
SareSare700 mg30% DZR
*DZR – doza zilnica recomandata conform USDA

In cat timp arzi 455 de calorii?

Mers pe jos Mers pe jos 114 minute
Alergare Alergare (moderat) 38 minute
Bicicleta Bicicleta (moderat) 51 minute
Inot Inot (freestyle) 51 minute
Gimnastica Gimnastica 91 minute
Basket Baschet 65 minute
Fotbal Fotbal 57 minute
Tenis Tenis 57 minute
Yoga Yoga 152 minute
Cumparaturi Cumparaturi 152 minute
Curatenie Curatenie 114 minute
*Acest tabel este o estimare pentru o persoana cu greutatea de 65 kilograme si este destinat doar in scop informativ.

Total calorii arse = Durata (in minute) x (MET x 3.5 x greutate in kg)/200

Calculatoarele au incorporata o activitate MET (metabolic equivalent for task). Acest numar estimeaza cata energie foloseste organismul in timpul unei anumite activitati. Acesta variaza in functie de activitate si este standardizat astfel incat sa poata fi utilizat in mod generalizat pentru diferite persoane si pentru a fi mai usor de comparat diferite activitati intre ele.

Țineti cont de faptul ca aceasta este o estimare generala si nu poate fi perfecta. Singura modalitate de a obtine un numar cu adevarat precis este sa mergeti la un laborator si sa va conectati la aparate care masoara totul, de la VO2 max (absorbtia maxima de oxigen) pana la ritmul cardiac maxim.

Ce sunt caloriile? [Video]

Auzim tot timpul despre calorii: Cate calorii contine prajitura asta? Cate calorii sunt arse facand 100 de salturi, alergand pe distante lungi sau facand agitatie? Dar ce este o calorie, de fapt? Și de cate dintre ele avem nevoie de fapt? Emma Bryce explica modul in care cativa factori diferiti ar trebui sa intre in determinarea cantitatii recomandate pentru fiecare persoana.

CITEȘTE ȘI:
Calorii Baton cu fulgi de cocos si seminte de chia Alesto

Calculeaza-ti aportul zilnic de calorii

Daca obiectivul dvs. este pierderea in greutate, luati in considerare un deficit caloric fata de aportul caloric zilnic recomandat pentru mentinere.. Un deficit caloric este pur si simplu un deficit de energie – consumati mai putine calorii decat folositi – astfel incat organismul dumneavoastra arde grasimea stocata (excesul de greutate) drept combustibil.

Puteti crea un deficit caloric mancand mai putin decat are nevoie corpul dumneavoastra. De asemenea, puteti arde calorii suplimentare prin cresterea activitatii fizice. Combinarea celor doua (o dieta echilibrata si exercitii fizice) este o strategie sanatoasa pentru a pierde in greutate

Imperial
Metric
Informații de bază
ani
kg
cm
Nivel de activitate
Rezultatele dvs:
Aportul caloric țintă pe zi:
0

👇Citeste si aceste articole:

    Calorii biscuiti cu ovaz si portocale fara gluten gullon
    Calorii biscuiti cu ovaz si portocale fara gluten gullon

    Articolele din acest site au rol informativ. Administratorii site-ului nu sunt responsabili pentru incercarea de a aplica o reteta, un sfat sau o dieta si nici nu garanteaza ca informatiile furnizate va vor ajuta sau nu va vor dauna personal. Fiti prudenti si consultati intotdeauna un medic sau un nutritionist!

    Va multumim ca ati citit! Daca acest articol vi se pare util si interesant, va rugam sa il distribuiti pe retelele de socializare pentru a fi citit si de altii. In acest fel ne ajutati si ne motivati sa scriem mai multe articole interesante.